În intervalul orar de maxim audienţa, 20:00-22:00, TTV – 40.0% rating. PRO TV s-a clasat pe prima loc cu 8.4% rating şi 21% share, locul secund a fost ocupat de Antena 1 cu 3.9% rating şi 9.8% share, iar Prima TV s-a clasat pe locul 3 cu 3% rating şi 7.4% share. Topul a fost continuat de Kanal D şi Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul orar 17:00-22:00, 24 mai 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 21 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 22 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Antena 1