Audienţe TV 24 noiembrie. Lupta din Prime Time s-a dat între Kanal D şi Antena 1. Pe ce loc s-a clasat PRO TV? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 24 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19,6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu o medie de 4,1% rating şi 20,7% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 2,9% rating şi 14,9% share. Kanal D, locul 3, în creştere cu o medie de 1,6% rating şi 8,4% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 24 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 24 noiembrie 2015 - Publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.6% rating. PRO TV cu LA MĂRUŢA a fost lider de audienţa cu 5.3% rating şi 19.3% share, urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct – 4.6% rating şi 16.8% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 1.9% rating şi 6.9% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.5% rating. ŞTIRILE PRO TV, locul 1 cu 10.7% rating şi 29.4% share, iar OBSERVATORUL de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 5.6% rating şi 15.4% share. ŞTIRILE KANAL D au obţinut locul 3 cu o medie de 2.7% rating şi 7.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.7% rating. MASTERCHEF de la PRO TV, lider de audienţa cu o medie de 10.9% rating şi 24.4% share, în timp ce ANTENA 1 cu reality show-ul ŞERIFI DE ROMÂNIA s-a clasat pe locul secund cu 6.3% rating şi 14.2% share. KANAL D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc FURTUNĂ PE BOSFOR cu o medie de 5.4% rating şi 12% share.

Juriul Masterchef PRO TV

Juriul Masterchef
PRO TV

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.6% rating. PRO TV cu LA MĂRUŢA a fost lider de audienţa cu 5.3% rating şi 19.3% share, urmat de locul 2, Antena 1 cu Acces Direct – 4.6% rating şi 16.8% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu o medie de 1.9% rating şi 6.9% share.

Simona Gherghe, Acces Direct Antena 1

Simona Gherghe, Acces Direct
Antena 1

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.5% rating. ŞTIRILE PRO TV, locul 1 cu 10.7% rating şi 29.4% share, iar OBSERVATORUL de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 5.6% rating şi 15.4% share. ŞTIRILE KANAL D au obţinut locul 3 cu o medie de 2.7% rating şi 7.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 44.7% rating. MASTERCHEF de la PRO TV, lider de audienţa cu o medie de 10.9% rating şi 24.4% share, în timp ce ANTENA 1 cu reality show-ul ŞERIFI DE ROMÂNIA s-a clasat pe locul secund cu 6.3% rating şi 14.2% share. KANAL D s-a clasat pe locul 3 cu serialul turcesc FURTUNĂ PE BOSFOR cu o medie de 5.4% rating şi 12% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 24 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 24 noiembrie 2015 - Publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending