Audienţe TV 24 septembrie. Egalitate între PRO TV şi Antena 1 la nivelul întregii zile! Cine a câştigat lupta show-urilor tabloide? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 24 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 15,5% rating (TTV) din totalul de 100% share. Antena 1 şi PRO TV au cumulat aceleaşi cifre de audienţă – 2,6% rating şi 15,3/15,2% share. Pe locul 3 s-a clasat postul Kanal D cu 1,2% rating şi 7,3% share, urmat de postul Antena Stars şi Antena 3. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 24 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 24 septembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.4% rating. PRO TV a fost lider de audienţă pe acest tronson orar cu 3.6% rating şi 17.5% share (La Măruţa + Ştirile de la ora 17), urmat de Antena 1 cu Acces Direct, locul secund – 3.3% rating şi 16.3% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut locul 3 cu 1% rating şi 4.9% share, în timp ce postul Acasă s-a clasat pe locul 4 cu 0.9% rating şi 4.6% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 27.8% rating. Ştirile PRO TV cum era de aşteptat, locul 1, cu 6.4% rating şi 22.9% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 3.4% rating şi 12.3% share. Ştirile Kanal D au revenit pe locul 3 cu 2.2% rating şi 7.9% share.

În intervalul orar 20:00-22:00, TTV – 39.7% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu meciul din Cupa României – 7% rating şi 17.5% share, urmat de locul 2, Antena 1 – 4.5% rating şi 11.3% share. Pe locul 3 s-a clasat Kanal D – 2.4% rating şi 5.9% share, iar la mică diferenţă s-a aflat Prima TV (Cronica Cârcotaşilor) – 2.1% rating şi 5.4% share.

AFIS GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2015_v3

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 24 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 24 septembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

AFIS GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2015_v3

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending