Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 25 februarie. PRO TV, din nou record de audienţă în Prime Time, în timp ce Antena 1 pierde cifre cu programe consacrate! Cum arată clasamentul zilei?

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 25 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate). 

Bonus! Prezentăm cifrele de audienţă şi pe intervalul orar de noapte 22:00-24:00.

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 19,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4.3% rating şi 20.8, în timp ce postul Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre sub media staţiei de 3.1% rating şi 15.3% share. Kanal D, locul 3 cu 1.6% rating şi 7.9% share, locul 4 a fost adjudecat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a cumulat 1.4% rating şi 6.9% share. Ultima poziţie din topul prezentat a fost ocupat de postul Acasă.

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 29.7% rating. Emisiunea „Acces Direct” de la Antena 1 s-a clasat din nou pe prima poziţie cu 6.9% rating şi 23.2% share, în timp ce PRO TV cu emisiunea „La Măruţa” (plus ştirile de la ora 17) s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.3% rating şi 17.8% share. Antena 3 s-a clasat pe locul 3 în intervalul orar monitorizat devansând emisiunea Teo Show de la Kanal D.

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 25 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 17-19

 

Audiente TV 25 februarie 2015 - publicul comercial (1)

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

Pagini: 1 2

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending