RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 25 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Bonus! Prezentăm cifrele de audienţă şi pe intervalul orar de noapte 22:00-24:00.
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 19,7% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4.3% rating şi 20.8, în timp ce postul Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre sub media staţiei de 3.1% rating şi 15.3% share. Kanal D, locul 3 cu 1.6% rating şi 7.9% share, locul 4 a fost adjudecat de Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a cumulat 1.4% rating şi 6.9% share. Ultima poziţie din topul prezentat a fost ocupat de postul Acasă.
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 29.7% rating. Emisiunea „Acces Direct” de la Antena 1 s-a clasat din nou pe prima poziţie cu 6.9% rating şi 23.2% share, în timp ce PRO TV cu emisiunea „La Măruţa” (plus ştirile de la ora 17) s-a clasat pe poziţia secundă cu 5.3% rating şi 17.8% share. Antena 3 s-a clasat pe locul 3 în intervalul orar monitorizat devansând emisiunea Teo Show de la Kanal D.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 25 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 + intervalul orar 17-19
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 22 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 24 februarie 2015
[sam id=”12″ codes=”true”]