RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 26 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4.1% rating şi 19.6% share, în timp ce Antena 1 a totalizat 2.9% rating şi 14% cota de piaţă. Kanal D, locul 3 cu 1.6% rating şi 7.4% cota de piaţă la nivelul întregii zile. Pe poziţia a 4-a s-a clasat Antena 3 urmat de postul Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 26 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 24 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 25 februarie 2015
[sam id=”12″ codes=”true”]