Audienţe TV 26 februarie. Antena 1, lider pe intervalul Acces Direct, însă cifre mici pe întreaga zi. PRO TV domina calasamentul! Cum arată topul zilei?

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 28% rating. Antena 1 s-a clasat pe prima poziţie în intervalul orar monitorizat cu emisiunea „Acces Direct” – 6.1% rating şi 21.7% share, în timp ce principalul post concurent, PRO TV s-a clasat pe poziţia secundă cu 4.9% rating şi 17.5% cota de piaţă. „Teo Show” de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre peste medie, mai exact 2.2% rating şi 8% share. Acasă TV trece pe acest interval orar pe locul 4, urmat de postul de ştiri Antena 3.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – Ştirile PRO TV au ocupat prima poziţie cu o cotă de piaţă de 22.2% share, în timp ce serialul „Puterea Destinului” de la Acasă s-a clasat pe locul 2 cu 19.7% share. Antena 1 cu Observatorul s-a clasat pe locul 3 cu 15.2% share, urmat de Naţional TV şi Kanal D.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 48.1% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu showul „Sunt celebru, scoate-mă de aici”, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a înregistrat o audienţă medie de 13.4% rating şi 28% share (în intervalul orar monitorizat). Locul 2 a fost adjudecat de Antena 1, care a difuzat emisiunea „Burlacul” – 5% rating şi 10.5% cota de piaţă. Acasă s-a clasat din nou pe un loc fruntaş devansând Kanal D. Ultima poziţie din top 5 a fost ocupată de Antena 3.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 26 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 26 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţieTV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:

 

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Allview Auto își extinde rețeaua de dealeri și service-uri partenere cu trei noi locații

Allview Auto, divizia specializată în soluții auto a companiei...

Classy Film Festival – Ediția a III-a va avea loc între 10-13 aprilie 2025 la Happy Cinema

După succesul celor două ediții anterioare, Classy Film Festival...

„Buona sera amore Mio” – un nou capitol de succes în cariera lui Iustin Gondoș

Noua piesă, „Buona sera amore Mio”, se aliniază stilului...