Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 26 ianuarie. PRO TV castigator in razboiul “La Maruta” vs “Acces Direct”. Cum arata clasamentul pe toata ziua?

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, luni 26 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

Ziua de luni a inregistrat un total (TTV) de 22,1% rating din totalul de 100% share, astfel PRO TV s-a clasat pe primul cu 4.5% rating si o cota de piata de 20.5% share, in timp ce Antena 1 a cumulat 3.4% rating si o cota de piata de 15.6% share. Locul 3 a fost ocupat de Kanal D cu 1.8% rating si o cota de piata de 7.9 share. In top a reintrat Acasa TV, iar Antena 3 s-a clasat pe locul 5.

In intervalul 17:00-19:00, PRO TV cu Stirile si emisiunea “La Maruta” a fost peste “Acces Direct”, astfel Pro TV a inregistrat o audienta media la nivelul publicului comercial de 8.4% rating si 25.9% share, iar Antena 1 – 6,4% rating si 19,9% cota de piata. Locul 3 a fost adjudecat de Teo Show, care pe intervalul metionat a inregistrat 1.8% rating si 7,9% cota de piata.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00 PRO TV a fost lider urmat de Acasa TV care s-a clasat pe locul 2 cu serialul “Puterea destinului”, astfel pe intervalul mentionat Acasa a inregistrat o audienta medie de 7.2% rating si 17.6% share. Antena 1 cu Observatorul s-a clasat pe locul 4, urmat de Stirile Kanal D si serialul indian de pe National TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 26 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 25 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 24 ianuarie 2015

Audiente TV 26 ianuarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 26 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 26 ianuarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

[sam id=”11″]

Comentarii

comments

Advertisement
3 Comments

3 Comments

  1. Iulian

    27 ianuarie 2015 at 14:48

    Iarasi a batut AcasaTV cu filmul turcesc Observatorul. Dar totul are o logica!:) La Antena 1 OBSERVATORUL se termina la 19:45, iar filmul de pe AcasaTV pana la 20.30, iar Antena difuzeaza “Observator Special” dedicat publicului feminin 90%, iar lumea se muta pe Acasa sau schimba programul, iar Antena pierde din audienta.

    P.S.: Cine nu-i de acord cu mine, asta e.

    • Maru

      27 ianuarie 2015 at 15:45

      Serialul Puterea destinului e peste Obositor inca ..de la ora 19 !!!! ..nu numai de la 20 .felicitari celor de la Pro tv pentru strategia castigatoare !!! Bravo !!!!!

    • Florin

      27 ianuarie 2015 at 20:29

      Iulian citeste graficul pentru orele 19 – 20. Puterea destinului bate Observatorul asta desi Observatorul este precedat de Acces direct o emisiune care in ultima perioada a fost peste La Maruta. Asa ca lumea care nu este de acord cu tine este cea care are dreptate. Ca tu vrei sa traiesti in lumea ta de vis in care Antena 1 cu Observatorul este pe locul 2 si nu 3 este treaba ta. Pana la urma ai un vis special. :))

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

MENIU

pentru sufletul tau

IN Trending