În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.3% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu emisiunea „La Măruţa”, care, potriviţi cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 4% rating şi 19.6% share, urmat de Acces Direct cu 3.7% rating şi 18.1% share. Kanal D, locul 3 cu Teo Show – 1.2% rating şi 5.9% share, iar Prima TV, locul 4 – 0.9% rating şi 4.5% share.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 28.8% rating. Ştirile PRO TV, rămân pe prima poziţie cu 6.5% rating şi 22.5% share, urmat de postul Acasă cu serialul „Puterea Destinului” – 4.4% rating şi 15.3% share, iar Observatorul de la Antena 1 a totalizat 3.2% rating şi 11% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 37.6% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Ferma Vedetelor şi prima parte din serialul „Las Fierbinţi” – 8.6% rating şi 22.9% share, iar pe locul secund Antena 1 a totalizat cu Poftiţi pe la noi – 3.3% rating şi 8.8% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu serialul „Dila” – 3.3% rating şi 8.8% share, postul Acasă s-a clasat pe locul 4, iar Antena Stars, locul 5.
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul orar 17:00-22:00, 26 mai 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 23 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 25 mai 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 24 mai 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA