Audiente TV 27 ianuarie. Antena 1 si Kanal D, puse la zid de Acasa TV in intervalul de maxima audienta. Cum arata clasamentul zilei?

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Spread the love

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, marti 27  ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

Ziua de marti a inregistrat o cifra de 21,3% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV ramane lider incontestabil la nivelul publicului comercial cu 4.5% rating si o cota de piata de 21.2% share, in timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a obtinut 3.3% rating si o cota de piata de 15.6% share. Kanal D ocupa locul 3 urmat de Acasa TV si Antena 3.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00, Stirile PRO TV au inregistrat 27.5% share si 11.1% puncte de rating, locul 2 clasat Acasa TV  cu serialul „Puterea Destinului” a inregistrat 16.6% share si 6.7% rating. Antena 1 cu Observatorul s-a clasat din nou pe locul 3 cu 12.7% share si 5.1% rating. Stirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 si au inregistrat audiente peste medie de 7.7% share si 3.1% puncte de rating. Ultimul clasat in top 5, National TV a cumulat o audienta medie de 5.6% share si 2.2% rating.

In intervalul 20:00-22:00, PRO TV s-a clasat tot pe prima pozitie, urmat acum de Antena 1, Kanal D a trecut pe locul 3, iar Acasa TV s-a mintinut in top pe locul 4. Clasamentul este inchiat de National TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 27 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 25 ianuarie 2015

Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 26 ianuarie 2015

Audiente TV 27 ianuarie 2015 - publicul comercial  (1)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 27 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 27 ianuarie 2015 - publicul comercial  (2)


 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1/ Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

[sam id=”11″ codes=”true”]

Redactia Radar de Media
Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro, Pentru marketing si vanzari - publicitate@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh