RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 27 septembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 22,2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă şi a înregistrat cifre peste media staţiei – 4% rating şi 18,2% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul secund cu 2,6% rating şi 11,7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,6% rating şi 7,4% share (cifre peste media staţiei), urmat de Prima TV şi postul de ştiri România TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 27 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu cifre record – 10.3% rating şi 22.9% share, urmat de Antena 1 cu 5.1% rating şi 11.3% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe acest interval orar cu 4.9% rating şi 10.8% share, în timp ce locul 4 şi 5 au fost ocupate de Prima TV respectiv Naţional TV.
[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina”]
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu cifre record – 10.3% rating şi 22.9% share, urmat de Antena 1 cu 5.1% rating şi 11.3% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe acest interval orar cu 4.9% rating şi 10.8% share, în timp ce locul 4 şi 5 au fost ocupate de Prima TV respectiv Naţional TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 27 SEPTEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
wow. Stirile Kanal D au avut un avantaj solid fata de Observator. Antena si Observator au mare noroc cu Acces direct. Din audientele astea, se vede cat ajuta postul emisiunea aia.