RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, sâmbătă 28 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 21,8% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie în clasamentul zilei cu 4,1% rating şi 18,9% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă cu 3% rating şi 14% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre de audienţă sub media staţiei, mai exact 1% rating şi 4.4% share, urmat de Prima TV care intra în top 5 cu 0,8% rating şi 3,8% share. Antena 3 a cumulat aceleaşi cifre de audienţă – 0,8% rating şi 3,8% share.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 28 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 25 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 26 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 27 februarie 2015
[sam id=”12″ codes=”true”]
Cifre detaliate pe mai multe intervale orare pe pagina urmatoare!