RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri, 29 aprilie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 19.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu cifre mai mari faţă de zilele precedente – 3.8% rating şi 19.8% share în timp ce Antena 1 a obţinut 2.7% rating şi 13.8% share, iar Kanal D, locul 3 cu 1.4% rating şi 7.1% share. Antena 3 şi Acasă au completat topul prezentat mai jos.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 29 aprilie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 27 aprilie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 28 aprilie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!