Audienţe TV 29 iulie. PRO TV, cifre tot mai mari, în timp ce postul Acasă a ieşit din clasament! Cum arată topul zilei?

0
1643
Vaslie, Rata & Branzoi LAS FIERBINTI PRO TV

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 29 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 14.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV  a fost pe primul loc cu 2.8% rating şi 19.1% share, urmat de principalul concurent Antena 1, care a înregistrat cifre mai mari faţă de zilele precedente – 2.1% rating şi 14.2% share. Kanal D se menţine pe locul 3 cu 1.2% rating şi 8.2% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 29 iulie 2015 - publicul comercial (2)

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.0% rating. PRO TV a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu 4% rating şi 19.2% share (Ştirile PRO TV + Ce spun romanii), urmat de Antena 1 – 2.7% rating şi 12.8% share (Acces Direct). Teo Show de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre mai mari – 2% rating şi 9.4% share. Prima TV, locul 4, iar Antena 3, locul 5.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.9% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu principalele ştiri ale zilei – 5.2% rating şi 21.5% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.1% rating şi 16.8% share. Ştirile Kanal D au revenit pe locul 3 cu 2.8% rating şi 11.5% share. Postul Acasă nu se mai afla în top pe acest interval orar.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 31.9% rating. PRO TV a fost lider detaşat de audienţa cu 8% rating şi 25.2% share (Las Fierbinţi şi prima parte din meciul Steaua Bucureşti – Partizan Belgrad), urmat de Kanal D – 3.1% rating şi 9.7% share (Serialele turceşti Dila şi Yaman). Antena 1 care a difuzat pe acest interval orar emisiunea În puii mei şi Te pui cu blondele a totalizat 3% rating şi 9.5% share. Antena Stars a intrat din nou în top în intervalul orar de maximă audienţă.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 29 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA 

Comentarii