RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 29 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 14.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe primul loc cu 2.8% rating şi 19.1% share, urmat de principalul concurent Antena 1, care a înregistrat cifre mai mari faţă de zilele precedente – 2.1% rating şi 14.2% share. Kanal D se menţine pe locul 3 cu 1.2% rating şi 8.2% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente pentru ziua de 26 iulie 2015
- Audiente pentru ziua de 27 iulie 2015
- Audiente pentru ziua de 28 iulie 2015
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 21.0% rating. PRO TV a fost lider de audienţă pe acest interval orar cu 4% rating şi 19.2% share (Ştirile PRO TV + Ce spun romanii), urmat de Antena 1 – 2.7% rating şi 12.8% share (Acces Direct). Teo Show de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu cifre mai mari – 2% rating şi 9.4% share. Prima TV, locul 4, iar Antena 3, locul 5.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 31.9% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu principalele ştiri ale zilei – 5.2% rating şi 21.5% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a totalizat 4.1% rating şi 16.8% share. Ştirile Kanal D au revenit pe locul 3 cu 2.8% rating şi 11.5% share. Postul Acasă nu se mai afla în top pe acest interval orar.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 31.9% rating. PRO TV a fost lider detaşat de audienţa cu 8% rating şi 25.2% share (Las Fierbinţi şi prima parte din meciul Steaua Bucureşti – Partizan Belgrad), urmat de Kanal D – 3.1% rating şi 9.7% share (Serialele turceşti Dila şi Yaman). Antena 1 care a difuzat pe acest interval orar emisiunea În puii mei şi Te pui cu blondele a totalizat 3% rating şi 9.5% share. Antena Stars a intrat din nou în top în intervalul orar de maximă audienţă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 29 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA