AUDIENȚE TV
Audiente TV 3 februarie. La Maruta a fost lider de audienta, in timp ce Acces Direct si Teo Show au fost pe podium. Cine a fost lider in Prime Time?

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, marti 3 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).
Ziua de marti a inregistrat o cifra medie de 21,0% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile cu 3.7% rating si o cota de piata de 17.8% share, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Antena 1 cu 3.5% rating si o cota de piata de 16.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, Acasa TV, locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.
In intervalul orar 17:00-19:00 PRO TV s-a clasat pe primul loc cu emisiunea La Maruta si Stirile de la ora 17 totalizand 7.1% rating si o cota de piata de 24% share, in timp ce Acces Direct de la Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 6.4% rating si o cota de piata de 21.5% share. Teo Show de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.4% rating si o cota de piata de 4.6% share.
In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00 Stirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 22.8% rating, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Acasa TV (Puterea destinului) care a totoalizat 19.9% share, Observatorul de la Antena 1 a ocupat pozitia a 3-a cu 13.5% share.
In intervalul orar 20:00-22:00 PRO TV a ocupat din nou prima pozitie cu 8.6% rating si 18.3% cota de piata (Sport, Vremea + filmul artistic „Poliţist la ananghie”), in timp ce Antena 1 a fost pe locul 2, dar cu audiente mai mari fata de ziua de luni cand a difuzat reality show-ul „Poftiti pe la noi”. Antena 1 in intervalul mentionat (Observator Special + Poftiti pe la noi) a cumulat 7.6% rating si o cota de piata de 16.2% share.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 1 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 2 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 31 ianuarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Montaj: RADAR DE MEDIA
CITESTE SI:
STUDIU RADAR DE MEDIA vrea să-și cunoască mai bine cititorii! Participă acum!
Radu Acsinia, Social Media specialist: “Mediul online ne permite să interacționăm într-un mod dinamic și creativ cu fanii noștri”
Gheorghe Hagi la 50 de ani este sărbătorit în ediţia specială Replay de la TVR 2
Comentarii
Powered by Facebook Comments
- Program TV2 săptămâni ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 17 – 23 iunie 2022
- ADVERTORIALEo săptămână ago
PROMOȚIE ȘOC – Publici 40 Advertoriale SEO cu doar 25 lei/buc
- ADVERTORIALE5 zile ago
REVOLUȚIA ADVERTORIALE SEO cu prețuri excepționale adaptate bugetului tău!
- Program TV6 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20-26 Iunie 2022
- Program TV5 zile ago
Program TV pentru Antena 1 în perioada 24 – 30 iunie 2022
- Program TV2 săptămâni ago
Programul KANAL D pentru săptămâna 20 – 26 iunie 2022