Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 3 februarie. La Maruta a fost lider de audienta, in timp ce Acces Direct si Teo Show au fost pe podium. Cine a fost lider in Prime Time?

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, marti 3 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

Ziua de marti a inregistrat o cifra medie de 21,0% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile cu 3.7% rating si o cota de piata de 17.8% share, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Antena 1 cu 3.5% rating si o cota de piata de 16.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, Acasa TV, locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.

In intervalul orar 17:00-19:00 PRO TV s-a clasat pe primul loc cu emisiunea La Maruta si Stirile de la ora 17 totalizand 7.1% rating si o cota de piata de 24% share, in timp ce Acces Direct de la Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 6.4% rating si o cota de piata de 21.5% share. Teo Show de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.4% rating si o cota de piata de 4.6% share.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00 Stirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 22.8% rating, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Acasa TV (Puterea destinului) care a totoalizat 19.9% share, Observatorul de la Antena 1 a ocupat pozitia a 3-a cu 13.5% share.

In intervalul orar 20:00-22:00 PRO TV a ocupat din nou prima pozitie cu 8.6% rating si 18.3% cota de piata (Sport, Vremea + filmul artistic „Poliţist la ananghie”), in timp ce Antena 1 a fost pe locul 2, dar cu audiente mai mari fata de ziua de luni cand a difuzat reality show-ul „Poftiti pe la noi”. Antena 1 in intervalul mentionat (Observator Special + Poftiti pe la noi) a cumulat 7.6% rating si o cota de piata de 16.2% share.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 3 februarie 2015 - publicul comercial (1)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 3 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending