Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 3 februarie. La Maruta a fost lider de audienta, in timp ce Acces Direct si Teo Show au fost pe podium. Cine a fost lider in Prime Time?

Published

on

Reclame

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, marti 3 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

Ziua de marti a inregistrat o cifra medie de 21,0% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV a fost lider de audienta la nivelul intregii zile cu 3.7% rating si o cota de piata de 17.8% share, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Antena 1 cu 3.5% rating si o cota de piata de 16.7% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, Acasa TV, locul 4, iar Antena 3 pe locul 5.

In intervalul orar 17:00-19:00 PRO TV s-a clasat pe primul loc cu emisiunea La Maruta si Stirile de la ora 17 totalizand 7.1% rating si o cota de piata de 24% share, in timp ce Acces Direct de la Antena 1 a ocupat pozitia secunda cu 6.4% rating si o cota de piata de 21.5% share. Teo Show de la Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.4% rating si o cota de piata de 4.6% share.

In intervalul de maxima audienta 19:00-20:00 Stirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 22.8% rating, in timp ce locul 2 a fost ocupat de Acasa TV (Puterea destinului) care a totoalizat 19.9% share, Observatorul de la Antena 1 a ocupat pozitia a 3-a cu 13.5% share.

In intervalul orar 20:00-22:00 PRO TV a ocupat din nou prima pozitie cu 8.6% rating si 18.3% cota de piata (Sport, Vremea + filmul artistic „Poliţist la ananghie”), in timp ce Antena 1 a fost pe locul 2, dar cu audiente mai mari fata de ziua de luni cand a difuzat reality show-ul „Poftiti pe la noi”. Antena 1 in intervalul mentionat (Observator Special + Poftiti pe la noi) a cumulat 7.6% rating si o cota de piata de 16.2% share.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 3 februarie 2015 - publicul comercial (1)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 3 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 3 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar3 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV4 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show4 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni4 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden4 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show5 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentaro săptămână ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending