Connect with us

Miercuri, 3 februarie, serialul “Bahar: Viata furata” a clasat Kanal D pe primul loc in Prime time, conform  datelor furnizate de Kantar Media. Productia a pozitionat Kanal D pe primul loc, pe targetul National si All Urban, si pe locul doi, pe segmentul Comercia, PRO TV ocupand prima pozitie. 

In intervalul 20:00, 22:30, “Bahar: Viata furata” a inregistrat 11,3% rating si 19.9% cota de piata, pe targetul National, 9,8% rating si 17,7% cota de piata, pe targetul All Urban, si 7,0% rating si 15,9% cota de piata, pe segmentul Comercial.

O medie de peste doua milioane (2.066.000) de romani vizionau aseara serialul turcesc. In minutul de aur, atins la 21:18, aproape doua milioane si jumatate (2.491.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D.

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Kanal D11,319,9
 Pro TV9,416,5
 Antena 18,815,5
 Antena 32,44,1
 Romania TV1,73,1

 

PUBLICUL URBAN

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Kanal D9,817,7
 Pro TV8,615,6
 Antena 17,914,4
 Antena 33,25,9
 Romania TV1,83,3

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time BandsChannelsRtg%Shr%
20:00-22:30Pro TV9,721,9
 Kanal D7,015,9
 Antena 16,414,5
 Antena Stars1,12,6
 National TV1,02,3

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

 

Facebook Comments Box
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending