Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 3 martie. Observatorul de la Antena 1 trece pe locul 3, iar Acasă pe locul 2 în Prime Time. Ştirile PRO TV, lider! Cum arată clasamentul zilei?

Published

on

 
Prev1 of 2

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți 3 martie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate). 

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 20,3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,3% rating şi 21,1% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 3,1% rating şi 15,4% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,7% rating şi 8,3% cota de piaţă, urmat de postul de ştiri Antena 3, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a înregistrat o audienţă medie de 1,2% rating şi 6% share. Clasamentul este încheiat de postul Acasă TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 3 martie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

 

 

Audiente TV 3 martie 2015 - publicul comercial (1)

[sam id=”12″ codes=”true”]

Grafice cu cifre pe mai multe intervale orare pe urmatoarea pagina!

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

1 Comment

1 Comment

  1. iulia1

    4 martie 2015 at 16:16

    mile.2005

    Ce dracu se uita la antena 3, decat cei spalati pe creier.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul transformărilor a fost urmărit de aproape 1.700.000 de telespectatori. Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a treia ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de frații Alex și Monica Anghel, care i-au imitat pe John Travolta și Olivia Newton John, cu o celebră piesă din musicalul Grease, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.690.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:21.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:06) o audiență medie de 7,7 puncte de rating și o cotă de piață de 19,6% urmată de Pro Tv, cu 5,6 puncte de rating și 14,4% cota de piață și România Tv cu 3,2 puncte de rating și 8,2% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 16,7% cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 5,8 puncte de rating și 14,5% cota de piață și Kanal D, cu 5 puncte de rating și 12,5% cota de piață.

În jocul transformărilor de sâmbăta aceasta, Diana Matei a interpretat o secvență muzicală de pe coloana sonoră a filmului “Marele Gatsby”, transformată în Fergie, Grigore Gherman a prezentat un fel de samba strașnică din Mozambic, devenită mare hit mondial în anii 70, în rolul lui Afric Simone, pe când  Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au fost sensibili și delicați ca artiștii basarabeni Denis Roabes de la The Motans și Irina Rimes.

Bella Santiago a cântat cât de bine a putut muzică populară din Mehedinți, transformată în Petrică Mâțu Stoian, Cezar Ouatu și Șerban Copoț au fost pentru o seară Lady Gaga și Bradley Cooper și au interpretat celebra piesă “Shallow”, de pe coloana sonoră a filmului „A Star Is Born”, Ada și Cornel Palade au creat la rândul lor un moment plin de emoție, imitând un cuplu celebru tată-fiică, Nancy și Frank Sinatra, în timp ce Sorana Darclée Mohamad a cântat hit-ul „Adidașii”, transformată în relaxata Damia și avându-i alături pe originalii băieți din Șatra B.E.N.Z..

Cea mai bună transformare a galei a fost cea realizată de frații Alex și Monica Anghel, care ne-au adus aminte tuturor de musicalul “Grease” și de protagoniștii acestuia, John Travolta și Olivia Newton John.

În deschiderea galei, telespectatorii au revăzut-o la Te cunosc de undeva! pe Paula Chirilă, cu una dintre cele mai bune transformări ale sale – Corneliei Catanga, cunoscuta interpretă de muzică lăutărească. Momentele coregrafice ale serii au fost susținute, ca de fiecare dată, de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu personajele care le-au picat la ruletă, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, pe 28 septembrie, de la ora 20:00, într-o nouă ediție a show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media                           

Copyright:ARMADATA S.R.L.              

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National               

Perioada 21 septembrie 2019                          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: