Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, marți, 3 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de marți a înregistrat o cifră medie de 19.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienta cu 3,4% rating si 17,4% share, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3% rating si 15,4% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1,5% rating si 7,5% share, urmat de postul de stiri Antena 3 si Digi 24.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 3 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 3 noiembrie - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.9% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu Acces Direct – 5.8% rating şi 21.7% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4.4% rating şi 16.2% share. Pe locul 3 s-a clasat Antena 3 cu 1.7% rating şi 6.1% share, iar Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu 1.4% rating şi 5.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Ştirile prezentate de Andreea Esca – 10.1% rating şi 26.8% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.6% rating şi 17.5% share. Ştirile Kanal D au obţinut locul 3 cu 2.1% rating şi 5.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu Masterchef – 9.6% rating şi 21.3% share, urmat de Kanal D, locul 2 cu Furtuna pe Bosfor – 5.9% rating şi 13.2% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi 5.1% rating şi 11.4% cota de piaţă. Antena 3 a fost pe locul 4 – 2.3% rating şi 5% share, iar locul 5 pe intervalul de maximă audienţă a fost ocupat de Digi 24.

Furtuna pe Bosfor KANAL D

Furtuna pe Bosfor
KANAL D

[nextpage title=”Grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.9% rating. Antena 1 a fost lider de audienţa cu Acces Direct – 5.8% rating şi 21.7% share, în timp ce PRO TV cu La Măruţa s-a clasat pe locul 2 cu 4.4% rating şi 16.2% share. Pe locul 3 s-a clasat Antena 3 cu 1.7% rating şi 6.1% share, iar Kanal D cu Teo Show a obţinut locul 3 cu 1.4% rating şi 5.2% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu Ştirile prezentate de Andreea Esca – 10.1% rating şi 26.8% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.6% rating şi 17.5% share. Ştirile Kanal D au obţinut locul 3 cu 2.1% rating şi 5.4% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 45.0% rating. PRO TV a fost pe primul loc cu Masterchef – 9.6% rating şi 21.3% share, urmat de Kanal D, locul 2 cu Furtuna pe Bosfor – 5.9% rating şi 13.2% share, iar Antena 1 cu Poftiţi de vă iubiţi 5.1% rating şi 11.4% cota de piaţă. Antena 3 a fost pe locul 4 – 2.3% rating şi 5% share, iar locul 5 pe intervalul de maximă audienţă a fost ocupat de Digi 24.

Pofiti de va iubiti Antena 1

Pofiti de va iubiti
Antena 1

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 3 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 3 noiembrie - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

IN Trending