Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 30 august 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 18,4% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV  a fost lider detaşat de audienţa cu 3% rating şi 16,1% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut 1,6% rating şi 8,6% share, cifre sub media staţiei. Locul 3 a fost adjudecat de Prima TV, iar Kanal D a trecut pe locul 4. Antena Stars s-a clasat pe locul 5 cu 0,7% rating şi 3,9% share. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 30 AUGUST 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 30 septembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 25.1% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca din noul studio, lider absolut de audienţa cu 6.6% rating şi 26.3% share, urmat de Observatorul Antena 1 – 2.7% rating şi 10.7. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 1.6% rating şi 6.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 32.9% rating. PRO TV, locul 1 cu 8.2% rating şi 24.9% share, iar locul 2 a fost ocupat de Kanal D – 2.8% rating şi 8.5% share. Antena 1, locul 3, urmat de Prima TV şi Naţional TV.

[nextpage title=”vezi intervalele orare de maxima audienta pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 25.1% rating. Ştirile PRO TV prezentate de Andreea Esca din noul studio, lider absolut de audienţa cu 6.6% rating şi 26.3% share, urmat de Observatorul Antena 1 – 2.7% rating şi 10.7. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 1.6% rating şi 6.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 32.9% rating. PRO TV, locul 1 cu 8.2% rating şi 24.9% share, iar locul 2 a fost ocupat de Kanal D – 2.8% rating şi 8.5% share. Antena 1, locul 3, urmat de Prima TV şi Naţional TV.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 30 AUGUST 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 30 septembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading