Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiente TV 31 ianuarie. Cifre mari in weekend pentru PRO TV, Prima TV revine in top dupa cateva zile de pauza si National TV prezent in Prime Time!

Avatar

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, sambata 31 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).

Ziua de sambata a inregistrat o cifra medie de 24,2% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV ocupa prima pozitie cu 4.6% rating si 19.2% cota de piata in timp ce locul 2 clasat Antena 1 a cumulat 3.2% rating si o cota de piata de 13.4% share. Kanal D la nivelul publicului comercial a inregistrat o audienta medie de 1.3% rating si 5.9% share, in timp ce locul 4 clasat Prima TV a totalizat 0.9% rating si 3.9% share. Ultimul loc lasat apartine Antenei 3. Acasa TV nu se afla in top la nivelul intregii zile.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 31 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 31 ianuarie 2015 - publicul comercial (1)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 31 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 31 ianuarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRIMA TV

 CITESTE SI:

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending