RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele de audienta inregistrate, sambata 31 ianuarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 (cifrele care conteaza pentru publicitate).
Ziua de sambata a inregistrat o cifra medie de 24,2% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV ocupa prima pozitie cu 4.6% rating si 19.2% cota de piata in timp ce locul 2 clasat Antena 1 a cumulat 3.2% rating si o cota de piata de 13.4% share. Kanal D la nivelul publicului comercial a inregistrat o audienta medie de 1.3% rating si 5.9% share, in timp ce locul 4 clasat Prima TV a totalizat 0.9% rating si 3.9% share. Ultimul loc lasat apartine Antenei 3. Acasa TV nu se afla in top la nivelul intregii zile.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 31 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 28 ianuarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 29 ianuarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 30 ianuarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 31 ianuarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: PRIMA TV
CITESTE SI:
-
AUDIENTE GENERALE IANUARIE 2015. PRO TV ramane lider, ies din top B1 si Realitatea TV si intra Acasa TV si Antena Star. Cum arata clasamentul general?
-
TLC iși lansează grila de primăvară cu noi programe în premieră
-
Central European Media Enterprises, compania mamă Pro TV, în pierdere