Audienţe TV 31 octombrie. PRO TV a fost postul cel mai vizionat pe toată ziua. Antena 3 şi Digi 24, în topul final! Cum arată clasamentul zilei?

0
2184

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, sâmbătă, 31 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de sâmbătă a înregistrat o cifră medie de 21,3% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 4,1% rating şi 19,1% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 2,5% rating şi 12% share. Antena 3 a trecut pe locul 3 cu o audienţă medie de 1,4% rating şi 6,6% share, în timp ce Kanal D s-a clasat pe locul 4 cu 1% rating şi 4,8% share. Locul 5 a fost adjudecat de postul de ştiri Digi 24. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 31 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente 31 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 41.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 10.7% rating şi 25.5% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul secund cu 4.9% rating şi 11.8% share. Kanal D, locul 3 cu 3.7% rating şi 8.8% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Acasă. 

 

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV – 41.8% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 10.7% rating şi 25.5% share, în timp ce Antena 1 a obţinut locul secund cu 4.9% rating şi 11.8% share. Kanal D, locul 3 cu 3.7% rating şi 8.8% share, urmat de postul de ştiri Antena 3 şi Acasă. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 31 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

 

Audiente 31 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii