Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 4 februarie. Acasă TV s-a clasat pe locul 2 în Prime Time după Ştirile PRO TV. Ce loc a ocupat Observatorul Antena 1?

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri 4 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 22,0% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3.8% rating şi o cotă de piaţă de 17.2% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat o audienţă medie de 3.7% rating şi o cotă de piaţă de 16.9% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 2% rating şi o cotă de piaţă de 9.2% share. Locul 4 a fost ocupat de Acasă TV şi locul 5, Antena 3.

În intervalul orar 17:00-19:00 pe primul loc s-a clasat Antena 1 cu emisiunea „Acces Direct” care a totalizat o audienţă medie de 7.3% rating şi o cotă de piaţă de 22.6% share, în timp ce Pro TV cu Ştirile de la ora 17 şi emisiunea „La Măruţa” s-a clasat pe locul 2 cu 6.4% rating şi o cotă de piaţă de 19.8% share. „Teo Show” de la Kanal D a ocupat locul 3 cu 2% rating şi 6.2% share. Acasă TV obţine pe intervalul monitorizat locul 4 urmat de Prima TV.

În intervalul de maximă audienţă 19:00-20:00 Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc, urmat de Acasă Tv cu Serialul „Puterea destinului”. Pro Tv a totalizat o cotă de piaţă de 23.5% share, iar Acasă TV, 20.7%. Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cumulând o cotă de piaţă de 13.5% urmat de Naţional TV (serialul „Mica Mireasa”), 6% share şi Ştirile Kanal D, 4.8% share.

În intervalul orar 20:00-22:00 Pro TV s-a clasat pe prima poziţie cu 10.1% rating şi o cotă de piaţă de 21.1% share, în timp ce principalul competitor Antena 1 a totalizat o audienţă media la nivelul publicului comercial de 7.9% rating şi o cotă de piaţă de 16.5% share.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 4 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 4 februarie 2015 - publicul comercial (2)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 4 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 4 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: PRO TV

CITESTE SI:

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending