RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate joi, 4 iunie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 15,9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile – 3% rating şi 18.8% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 2.7% rating şi 17.2% share. Kanal D, locul 3 cu 1.5% rating şi 9.6% share, iar topul este continuat de Acasă şi Antena 3.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 4 iunie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 1 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 2 iunie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 3 iunie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Grafice cu cifre de audienta pe mai multe intervale orare pe următoarea pagină!