Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, miercuri, 4 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 18.1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 3.5% rating şi 19.5% share, în timp ce principalul concurent Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 13.5% share. Kanal D şi Antena 3 au împărţit locul 3 cu 1.2% rating şi 6.7% cota de piaţă, respectiv 6.4%. Digi 24 a obţinut la nivelul publicului comercial 0.7% rating şi 3.9% share. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 4 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 4 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 25.1% rating. PRO TV cu ediţia specială a ştirilor s-a clasat pe primul loc cu 4.3% rating şi 17.3% share, în timp ce Antena 1 cu Acces Direct a obţinut locul secund cu 4% rating şi 16.1% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 5.9% share. Antena 3 şi Digi 24 au continuat topul pe acest tronson orar.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.2% rating. Ştirile PRO TV au fost lider de audienţa cu 8.9% rating şi 24.6% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 5.6% rating şi 15.5% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2.1% rating şi 5.8% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. Visuri la Cheie, reality show-ul de la PRO TV prezentat de Dragoş Bucur s-a clasat pe primul loc cu un total de 9.5% rating şi 23% share, urmat de Nea Marin de la Antena 1 – 5% rating şi 12.2% share. Kanal D cu serialul “Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3 cu cifre mai mici faţă de producţia “Furtună pe Bosfor” – 3.3% rating şi 8.1% share.

Dragos Bucur pro tv

 

[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoara pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 25.1% rating. PRO TV cu ediţia specială a ştirilor s-a clasat pe primul loc cu 4.3% rating şi 17.3% share, în timp ce Antena 1 cu Acces Direct a obţinut locul secund cu 4% rating şi 16.1% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 5.9% share. Antena 3 şi Digi 24 au continuat topul pe acest tronson orar.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.2% rating. Ştirile PRO TV au fost lider de audienţa cu 8.9% rating şi 24.6% share, iar Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 5.6% rating şi 15.5% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2.1% rating şi 5.8% share.

Andreea Berecleanu Antena 1

Andreea Berecleanu
Antena 1

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 41.2% rating. Visuri la Cheie, reality show-ul de la PRO TV prezentat de Dragoş Bucur s-a clasat pe primul loc cu un total de 9.5% rating şi 23% share, urmat de Nea Marin de la Antena 1 – 5% rating şi 12.2% share. Kanal D cu serialul “Un destin la răscruce” s-a clasat pe locul 3 cu cifre mai mici faţă de producţia “Furtună pe Bosfor” – 3.3% rating şi 8.1% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 4 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 4 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

IN Trending