Audienţe TV 4 octombrie. Bătălia pe intervalul de maximă audienţă a fost câştigată de PRO TV! Cine e marele perdant?

0
1886

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 04 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 20.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3.4% rating şi 16.5% share, în timp ce locul 2, Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 11.5% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 6% share, urmat de postul Prima TV şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

Echipa Romania, te iubesc! PRO TV
Echipa Romania, te iubesc! PRO TV

[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii