Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 04 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 20.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3.4% rating şi 16.5% share, în timp ce locul 2, Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 11.5% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 6% share, urmat de postul Prima TV şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

Echipa Romania, te iubesc! PRO TV

Echipa Romania, te iubesc! PRO TV

[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0