Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, duminică, 04 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de duminică a înregistrat o cifră medie de 20.9% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 3.4% rating şi 16.5% share, în timp ce locul 2, Antena 1 a totalizat 2.4% rating şi 11.5% share. Kanal D, locul 3 cu 1.3% rating şi 6% share, urmat de postul Prima TV şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

Echipa Romania, te iubesc! PRO TV

Echipa Romania, te iubesc! PRO TV

[nextpage title=”cifre detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar de maximă audienţă, TTV – 43,1% rating. PRO TV a fost lider de audienţa cu 8.1% rating şi 18.8% share, în timp ce locul 2 clasat, Antena 1 a totalizat 5.3% rating şi 12.3% share. Locul 3, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-a clasat postul Prima TV cu 3.6% rating şi 8.3% share, urmat de Kanal D, locul 4 cu 3.5% rating şi 8% share. Acasă a obţinut locul 5 cu 1.6% rating şi 3.8% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 04 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 4 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending