Audienţe TV 5 februarie. PRO TV, audienţe duble faţă de concurenţă pe mai multe intervale orare. Când este Antena 1 pe primul loc?

Data:

radardemedia.ro
radardemedia.ro
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 5 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21,9% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,4% rating şi o cotă de piaţă de 20,1% share, în timp ce Antena 1 a totalizat o audienţă medie de 3,1% rating şi o cotă de piaţă de 14% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, urmat de Acasă TV şi Antena 3.

În intervalul 17:00-19:00, Antena 1 a fost lider de audienţa cu emisiunea „Acces Direct”, care, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a cumulat 6.7% rating şi o cotă de piaţă de 21.4% share, locul 2 clasat PRO TV a totalizat pe intervalul orar menţionat, 5.9% rating şi 18.8% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu Teo Show, urmat de Prima TV şi Acasă.

În intervalul de maximă audienţă 19:00-20:00, Ştirile PRO TV s-a clasat pe primul loc, urmat de serialul „Puterea Destinului” de la Acasă TV şi Observatorul de la Antena 1. Serialul de la Naţional TV, „Mică Mireasa” s-a clasat pe locul 4, în timp ce Kanal D cu Ştirile au ocupat locul 5.

În intervalul orar 20:00-22:00, PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 12.8% rating şi o cotă de piaţă de 26.2% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre aproape la jumătate faţă de principalul concurent, 6.3% rating şi 12.8% share. Acasă Tv s-a clasat pe locul 3, urmat de Kanal D (Yaman) şi Prima TV.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 5 februarie 2015 - publicul comercial (2)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 5 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:

 

Dorin Huntai- Redactor-Șef
Dorin Huntai- Redactor-Șefhttps://www.radardemedia.ro
Editor-in-Chief, Founder, Owner | dorin.huntai@radardemedia.ro

Share

itexclusiv.ro
retetedesanatate
creditrapid

Articole Aseamantoare
Fresh

Pregătit pentru competiții: noul monitor AGON PRO AG276FK

Rată de reîmprospătare de 520 Hz și panou Fast...

Semne Evidente Care Ar Trebui Să Te Oprească Din Plasarea Pariului

Strategia prin care ajungi să recunoști pariurile pe care...

De ce sunt necesare rafturile metalice într-un depozit, află acum de la Logh Industrial

Un spațiu de depozitare are nevoie de structuri și...