Connect with us

AUDIENȚE TV

Audienţe TV 5 februarie. PRO TV, audienţe duble faţă de concurenţă pe mai multe intervale orare. Când este Antena 1 pe primul loc?

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 5 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21,9% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,4% rating şi o cotă de piaţă de 20,1% share, în timp ce Antena 1 a totalizat o audienţă medie de 3,1% rating şi o cotă de piaţă de 14% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, urmat de Acasă TV şi Antena 3.

În intervalul 17:00-19:00, Antena 1 a fost lider de audienţa cu emisiunea „Acces Direct”, care, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a cumulat 6.7% rating şi o cotă de piaţă de 21.4% share, locul 2 clasat PRO TV a totalizat pe intervalul orar menţionat, 5.9% rating şi 18.8% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu Teo Show, urmat de Prima TV şi Acasă.

În intervalul de maximă audienţă 19:00-20:00, Ştirile PRO TV s-a clasat pe primul loc, urmat de serialul „Puterea Destinului” de la Acasă TV şi Observatorul de la Antena 1. Serialul de la Naţional TV, „Mică Mireasa” s-a clasat pe locul 4, în timp ce Kanal D cu Ştirile au ocupat locul 5.

În intervalul orar 20:00-22:00, PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 12.8% rating şi o cotă de piaţă de 26.2% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre aproape la jumătate faţă de principalul concurent, 6.3% rating şi 12.8% share. Acasă Tv s-a clasat pe locul 3, urmat de Kanal D (Yaman) şi Prima TV.

[sam id=”12″ codes=”true”]

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 5 februarie 2015 - publicul comercial (2)

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 5 februarie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Advertisement

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
4 Comments

4 Comments

  1. Florin

    6 februarie 2015 at 16:32

    @Popa Horia Iulian : stai linistit. Antena 1 deja difuzeaza Te pui cu blondele, Burlacul si degeaba. Protv va scadea doar daca el o va da in bara cumva.

    • Iulian

      7 februarie 2015 at 00:51

      Da, deja difuzeaza, si TE PUI CU BLONDELE? deja face audienta la fiecare editie.

      • Florin

        7 februarie 2015 at 22:33

        Iulian, Te pui cu blondele este batuta pe interval de filmul de la Protv. Emisiunea este lider de audienta pentru ca este mai lunga, asa ca nu poate sa spuna decat ca bate Stirile noptii de la Protv. >))

        • Iulian

          8 februarie 2015 at 14:12

          Uitate mai bine la audienta, si vezi minutul de aur de exemplu: 21:30, acolo sunt stirile? Fii serios, TE PUI CU BLONDELE? este lider, ce conteaza intervalul? Tine doar pana la 22:30, cand incep stirile la PROTV. Deci este lider, ca mai tine 30minute, asta e

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending