RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi 5 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 21,9% rating (TTV) din totalul de 100% share, astfel PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 4,4% rating şi o cotă de piaţă de 20,1% share, în timp ce Antena 1 a totalizat o audienţă medie de 3,1% rating şi o cotă de piaţă de 14% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3, urmat de Acasă TV şi Antena 3.
În intervalul 17:00-19:00, Antena 1 a fost lider de audienţa cu emisiunea „Acces Direct”, care, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a cumulat 6.7% rating şi o cotă de piaţă de 21.4% share, locul 2 clasat PRO TV a totalizat pe intervalul orar menţionat, 5.9% rating şi 18.8% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu Teo Show, urmat de Prima TV şi Acasă.
În intervalul de maximă audienţă 19:00-20:00, Ştirile PRO TV s-a clasat pe primul loc, urmat de serialul „Puterea Destinului” de la Acasă TV şi Observatorul de la Antena 1. Serialul de la Naţional TV, „Mică Mireasa” s-a clasat pe locul 4, în timp ce Kanal D cu Ştirile au ocupat locul 5.
În intervalul orar 20:00-22:00, PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 12.8% rating şi o cotă de piaţă de 26.2% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre aproape la jumătate faţă de principalul concurent, 6.3% rating şi 12.8% share. Acasă Tv s-a clasat pe locul 3, urmat de Kanal D (Yaman) şi Prima TV.
[sam id=”12″ codes=”true”]
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 2 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 3 februarie 2015
- Vezi cifrele de audienta calculate pentru ziua de 4 februarie 2015
CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 5 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL
Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA
Foto Credit: Antena 1
CITESTE SI:
-
Emisiunea “Te pui cu blondele?” prezentată de Dan Negru, lider de audiență pe toate segmentele de public
-
Partida de Rugby, Portugalia – România, în direct la TVR 1
-
DOSARUL DE PROXENETISM. Șase din cele 33 de vedete/manechine aduse la Poliţie au fost reţinute. Acestea vor fi propuse pentru arestare preventivă!