Audienţe TV 5 noiembrie. Antena 1, la răscruce! Cine a câştigat pe intervalul Măruţa, Gherghe, Teo? Cifre detaliate, aici! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 5 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 18.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3.7% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre sub media staţiei – 2.3% rating şi 12.6% share. Kanal D, locul 3 cu 1.5% rating şi 8% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 5 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 5 noiembrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.7% rating şi 17.4% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 15.9% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 1.8% rating şi 6.5% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.5% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 9.3% rating şi 24.7% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.2% rating şi 16.5% share. Ştirile Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 6.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.6%. Serialul Las Fierbinţi de la PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu 12.1% rating şi 28.4% rating, iar pe locul secund s-a clasat Kanal D cu serialul “Un destin la răscruce” – 3.4% rating şi 8% share. Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cu emisiunea “Am ceva să-ţi spun” – 3.4% rating şi 7.9% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.

SONIA SIMIONOV ANTENA 1

SONIA SIMIONOV
ANTENA 1

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.7% rating şi 17.4% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 15.9% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 1.8% rating şi 6.5% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.5% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 9.3% rating şi 24.7% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.2% rating şi 16.5% share. Ştirile Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 6.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.6%. Serialul Las Fierbinţi de la PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu 12.1% rating şi 28.4% rating, iar pe locul secund s-a clasat Kanal D cu serialul “Un destin la răscruce” – 3.4% rating şi 8% share. Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cu emisiunea “Am ceva să-ţi spun” – 3.4% rating şi 7.9% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.

Dorel, Giani & Bobita LAS FIERBINTI

Dorel, Giani & Bobita
LAS FIERBINTI

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 5 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00 

Audiente TV 5 noiembrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending