RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 5 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).
Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 18.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3.7% rating şi 20% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu cifre sub media staţiei – 2.3% rating şi 12.6% share. Kanal D, locul 3 cu 1.5% rating şi 8% share, urmat de posturile de ştiri Antena 3 şi România TV.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 5 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49
- Audiente TV pentru ziua de 30 octombrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 31 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 1 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 2 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 3 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 4 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.7% rating şi 17.4% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 15.9% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 1.8% rating şi 6.5% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.5% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 9.3% rating şi 24.7% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.2% rating şi 16.5% share. Ştirile Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 6.3% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.6%. Serialul Las Fierbinţi de la PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu 12.1% rating şi 28.4% rating, iar pe locul secund s-a clasat Kanal D cu serialul „Un destin la răscruce” – 3.4% rating şi 8% share. Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” – 3.4% rating şi 7.9% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.
[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]
În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 27.0% rating. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 4.7% rating şi 17.4% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 4.3% rating şi 15.9% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 1.8% rating şi 6.5% share, urmat de Prima TV şi Antena 3.
În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 37.5% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 9.3% rating şi 24.7% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu 6.2% rating şi 16.5% share. Ştirile Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 2.4% rating şi 6.3% share.
În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 42.6%. Serialul Las Fierbinţi de la PRO TV a fost lider absolut de audienţa cu 12.1% rating şi 28.4% rating, iar pe locul secund s-a clasat Kanal D cu serialul „Un destin la răscruce” – 3.4% rating şi 8% share. Antena 1 s-a clasat pe locul 3 cu emisiunea „Am ceva să-ţi spun” – 3.4% rating şi 7.9% share, urmat de Antena 3 şi Acasă.
CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 5 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00
- Audiente TV pentru ziua de 30 octombrie 2015 – Prime Time
- Audiente TV pentru ziua de 31 octombrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 1 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 2 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 3 noiembrie 2015
- Audiente TV pentru ziua de 4 noiembrie 2015
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Grafice: RADAR DE MEDIA
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni2 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie
-
Analize Audiente TVo săptămână ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Televiziune2 săptămâni ago
La aniversarea a 10 ani, ZU TV dă muzica de 10, de la ZUnrise și până la ZUeet dreams
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner a câștigat o nouă amuletă la Chefi la cuțite