vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăAUDIENȚE TVAudienţe TV 7 iunie. În intervalul ştirilor PRO TV rămâne lider, iar...

    Audienţe TV 7 iunie. În intervalul ştirilor PRO TV rămâne lider, iar Antena 1 revine pe locul secund. Cifre detaliate, aici!

    RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate marți 7 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

    Ziua de marţi a înregistrat o cifră medie de 15,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 2.9% rating şi 19% share la nivelul întregii zile, în timp ce principalul concurent Antena 1 a obţinut locul secund cu 2.4% rating şi 16.2% share. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 1.5% rating şi 9.9% share, urmat de Acasă şi Antena 3. 

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 7 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

    Audiente TV 7 iulie 2015 - publicul comercial (2)

     

    În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20,1% rating. PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu „La Măruţa” – 3.5% rating şi 17.2% share, urmat de Acces Direct de la Antena 1, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 3.2% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.3% rating şi 6.5% share.

    În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 24.2% rating. Ştirile PRO TV rămân lider de audienţa cu 6% rating şi 24.9% share, iar Observatorul de la Antena 1 rămâne pe locul 2 (după terminarea serialului Puterea Destinului de la Acasă) – 3.8% rating şi 15.6% share. Naţional TV s-a clasat pe locul 3 cu 2.1% rating şi 8.8% share, în timp ce Ştirile Kanal D s-a clasat pe locul 4 cu 1.6% rating şi 6.6% share. Acasă cu noul serial turcesc a obţinut poziţia a 5-a cu o audienţă medie de 1.4% rating şi 5.9% share.

    În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 21.1% rating. PRO TV a fost lider cu 6% rating şi 21.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 4.1% rating şi 14.5% share. Kanal D şi-a adjudecat locul 3 cu 3.3% rating şi 11.7% share.

     

    CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 7 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

    Audiente TV 7 iulie 2015 - publicul comercial (1)


    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Sursa cifre: Kantar Media

    Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    1 COMENTARIU

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente