Audienţe TV 8 iulie. În confruntarea La Măruţa vs Acces Direct, Antena 1 a câştigat. Cine a fost lider în Prime Time? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate miercuri 8 iulie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).  

Ziua de miercuri a înregistrat o cifră medie de 15,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost lider de audienţa cu 2.8% rating şi 18.2% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 2.4% rating şi 15.8% share. Kanal D, locul 3 cu cifre mai mari – 1.6% rating şi 10.8% share, urmat de postul Antena 3 şi Acasă.

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 8 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49 

Audiente TV 8 iulie 2015 - publicul comercial (2)

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.6% rating. Antena 1 cu emisiunea Acces Direct a fost lider de audienţă pe intervalul orar monitorizat cu 3.7% rating şi 17.9% share, urmat de postul PRO TV, care, potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media a totalizat 2.4% rating şi 11.6% share. Teo Show de la Kanal D a obţinut 1.8% rating şi 8.7% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 25.0% rating. Ştirile PRO TV s-au clasat pe primul loc cu 5.5% rating şi 22% share, în timp ce Observatorul Antena 1 a fost pe locul 2 cu cifre mai mari – 4.8% rating şi 19.4% share. Naţional TV staţionează pe locul 3 cu o cifră medie de 1.7% rating şi 6.7% share. Postul Acasă nu se mai regăseşte pe acest interval orar.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 29.9% rating. PRO TV, locul 1 cu o cifră medie de 7.6% rating şi 25.4% share, urmat de postul Antena 1 cu 3.8% rating şi 12.7% share. Kanal D rămâne pe locul 3 cu 2.9% rating şi 9.6% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 8 IULIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 8 iulie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingulpoate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending