Audienţe TV 8 octombrie. În Prime Time, Las Fierbinţi, cifre record pentru PRO TV. TVR 1, în premieră, în top! - RADAR DE MEDIA
Connect with us

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, joi, 08 octombrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de joi a înregistrat o cifră medie de 17.6% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV a fost pe primul loc cu 3.4% rating şi 19.3% share, urmat de Antena 1, locul 2 cu 2.4% rating şi 13.5% share. TVR 1 s-a clasat pe locul 3, o performanţă, la nivelul publicului comercial, iar Kanal D, locul 4 cu 1.5% rating şi 8.4% share. Acasă încheie clasamentul de pe locul 5! 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 08 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 8 octombrie 2015 - publicul comercial (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.8% rating. Acces Direct de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc cu 4% rating şi 19.4% share, iar pe locul 2 s-a clasat PRO TV cu 3.3% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 – 1.4% rating şi 6.9% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.4% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.1% rating şi 21.8% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1, cifre în creştere – 5.8% rating şi 17.9% share. Ştirile Kanal D rămân pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.6% rating. PRO TV a fost lider detaşat de audienţa cu cifre record – 13.4% rating şi 30.6% share, urmat de Antena 1 cu 4.7% rating şi 10.7% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 8.1% rating, iar TVR 1, locul 4 cu Telejurnalul şi Studio Fotbal – 3.1% rating şi 7.2% share. Locul 5, Acasă – 1.9% rating şi 4.3% share.

LAS FIRBINTI PRO TV

LAS FIRBINTI PRO TV


 

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

 

 

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 20.8% rating. Acces Direct de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc cu 4% rating şi 19.4% share, iar pe locul 2 s-a clasat PRO TV cu 3.3% rating şi 15.9% share. Kanal D cu Teo Show, locul 3 – 1.4% rating şi 6.9% share.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 32.4% rating. Ştirile PRO TV, locul 1 cu 7.1% rating şi 21.8% share, iar pe locul 2 s-a clasat Observatorul de la Antena 1, cifre în creştere – 5.8% rating şi 17.9% share. Ştirile Kanal D rămân pe locul 3 cu 2.4% rating şi 7.3% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 43.6% rating. PRO TV a fost lider detaşat de audienţa cu cifre record – 13.4% rating şi 30.6% share, urmat de Antena 1 cu 4.7% rating şi 10.7% share. Kanal D a obţinut locul 3 pe acest interval orar cu 3.5% rating şi 8.1% rating, iar TVR 1, locul 4 cu Telejurnalul şi Studio Fotbal – 3.1% rating şi 7.2% share. Locul 5, Acasă – 1.9% rating şi 4.3% share.

SONIA SIMIONOV ANTENA 1

SONIA SIMIONOV
ANTENA 1

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 08 OCTOMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 8 octombrie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

IN Trending