Audiențe TV 9 februarie. La Măruță a fost peste Acces Direct, iar Kanal D scos din clasament de Antena 3. Cum arată topul final? - RADAR DE MEDIA
Connect with us

AUDIENȚE TV

Audiențe TV 9 februarie. La Măruță a fost peste Acces Direct, iar Kanal D scos din clasament de Antena 3. Cum arată topul final?

Published

on

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni 9 februarie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 22,1% rating (TTV) din totalul de 100% share. Aşadar, PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul întregii zile cu 4,2% rating şi o cotă de piaţă de 19,1, în timp ce principalul competitor a cumulat 3,3% rating şi o cotă de piaţă 14,9% share. Kanal D a ocupat poziţia a 3-a cu 1,8% rating şi 8,3% share. Postul de ştiri Antena 3 s-a clasat pe locul 4 urmat de Acasă TV.

În intervalul 17:00-19:00, TTV – 34% rating, Pro TV a fost pe primul loc cu Ştirile de la ora 17 emisiunea La Măruţa, 7,4% rating şi 21,8% cota de piaţă. Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu emisiunea Acces Direct cu 6,2% rating şi 18,3% cota de piaţă. Antena 3 s-a clasat pe locul 3 cu 2,2% rating şi 6,4% share.

În intervalul 19:00-20:00, TTV – 44% rating, Ştirile PRO TV s-au clasat pe prima poziţie cu 9,8% rating şi 22,3% share, locul 2 a fost ocupat de serialul Puterea Destinului (19:00-20:30) de la Acasă TV cu 8.1% rating şi 18,3% cota de piaţă. Locul 3 a fost adjudecat de Observatorul de la Antena 1 cu 5.8% rating şi 13.2% share, în timp ce locul 4 a fost ocupat de Antena 3 cu 2.8% rating şi 6.4% share. Ultima poziţie din clasament pe intervalul orar menţionat a fost ocupat de Naţional TV cu serialul Mica Mireasa.

În intervalul de maximă audienţă 20:00-22:00, TTV- 50.3% rating, PRO TV s-a clasat pe prima poziţie cu 12.1% rating şi 24% cota de piaţă, în timp ce Antena 1 a cumulat 5.7% rating şi 11.3% cota de piaţă. Kanal D s-a clasat pe locul 3 pe intervalul monitorizat, urmat de Acasă TV şi Antena 3.

 

[sam id=”12″ codes=”true”]

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA 9 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

 

Audiente TV 9 februarie 2015 - publicul comercial (1)

 

CIFRE CALCULATE PENTRU intervalul ora 17:00-22:00, 9 februarie 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 9 februarie 2015 - publicul comercial (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV.Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la ostaţieTVşinumărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Montaj: RADAR DE MEDIA

CITESTE SI:

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA

www.creditrapid.ro

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending