Connect with us

Televiziune

AUDIENTE TV 9 iunie 2014. Pro Tv, lider cu „Desperado”, Kanal D cu „Feriha” la cutite cu „Kung Fu Panda” de la Antena 1. Cifre aici!

Published

on

Reclame

Radar de Media va prezinta audientele de televiziune inregistrate, aseara 9 iunie 2014 in Prime Time (20:00 -23:00), conform cifrelor furnizate de Kantar Media.

 

Batalia s-a dat intre Pro TV si Kanal D care s-au clasat pe primele pozitii. Antena 3 a obtinut locul 3, iar Acasa TV a prins locul 5.

 

PUBLICUL NATIONAL 

  • Pro Tv a fost lider de audienta cu filmul artistic „A fost odata in Mexic – Desperado 2”, rating 7.5% si cota de piata 17.1%, in total peste 1.379.000 mil telespectatori au urmarit in medie Pro TV, la nivelul publicului national.
  • Locul 2 a fost obtinut de Kanal D care a inregistrat 6.4 puncte de rating si o cota de piata de 14.7% share, in total peste 1.118.000 mil au urmarit serialul „Feriha”.
  • Locul 3 a fost adjudecat de Antena 1 cu filmul artistic „Kung Fu Panda”, (intre 20:00 -20:30, Antena 1 a difuzat Observator Special), rating 3.4%, share 7.7, in total peste 626.000 mii au urmarit Antena 1 la nivelul publicului national.

 

[table id=132 /]

AUDIENTE TV - 9 Iunie 2014, publicul National

AUDIENTE TV - 9 Iunie 2014, publicul national rtg000

PUBLICUL URBAN

  • Pro TV a ocupat prima pozitie cu 7,4% rating si o cota de piata de 15.9%, in total peste 743.000 mii de telespectatori pe minut in mediul Urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Kanal D s-a clasat pe locul 2 la nivelul publicului din mediul urban cu 6.3 rating, share 13.5%, in total peste 633.000 mii telespectatori pe minut.
  • Antena 1, locul 3 urmat de Antena 3 si Acasa TV. (vezi cifre in tabel)

 

[table id=133 /]

AUDIENTE TV - 9 Iunie 2014, publicul Urban

PUBLICUL COMERCIAL 

  • Locul 1 – Pro TV cu 8.6% rating si 21.2% share, in total peste 438.000 mii telespectatori la nivelul publicului comercial, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • Locul 2 a fost obtinut de Antena 3 cu 4,7% rating si o cota de piata de 11,5%, in total peste 237.000 mii telespectatori in medie pe minut.
  • Kanal D a obtinut locul 3 la mica diferenta de Antena 1 cu 4,6% rating , 11,3% share si 233.000 mii telespectatori pe minut la nivelul publicului comercial cu varste cuprinse intre 18-49.

 

[table id=134 /]

AUDIENTE TV - 9 Iunie 2014, publicul comercial rtg000

 

Ce au difuzat posturile de televiziune monitorizate de Radar de Media

  • PRO TV, filmul artistic „A fost odata in Mexic- Desperado 2”
  • Kanal D , serialul „Feriha”
  • Antena 1, filmul artistic „Kung Fu Panda”
  • Antena 3, emisiuniile „Subiectiv” si „Sinteza Zilei”
  • Acasa TV, telenovelele „Spune-mi ca esti a mea” si „Forta destinului”

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Interpretare grafice: Radar de Media

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending