Connect with us
Reclame

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate, luni, 9 noiembrie 2015, pe mai multe intervale orare pentru publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 (cifrele care contează pentru publicitate).   

Ziua de luni a înregistrat o cifră medie de 18.2% rating (TTV) din totalul de 100% share. PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 3.4% rating şi 18.8% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 2 cu 3% rating şi 16.5% share. Kanal D a obţinut locul 3 cu 1.3% rating şi 7.1% share, urmat de postul Antena 3 care se menţine în top 5, iar Acasă s-a clasat pe ultima poziţie în clasamentul prezentat. 

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 9 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49

Audiente TV 9 noiembrie 2015 (1)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media 

Grafice: RADAR DE MEDIA


În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.0% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 4.6% rating şi 17.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa, locul 2 – 4.3% rating şi 16.5% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.4% rating şi 5.5% share. Antena 3 şi Prima TV au continuat topul pe acest interval orar.

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.4% rating. Ştirile PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 8.2% rating şi 22.4% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut – 5.3% rating şi 14.7% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2% rating şi 5.5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.8% rating. PRO TV cu Masterchef a fost lider de audienţa cu 9.2% rating şi 22.5% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu debutul reality show-ului Şerifi de România, locul 2 cu 5.7% rating şi 13.9% share. Kanal D cu serialul turcesc „Furtună pe Bosfor” s-a clasat pe locul 3 cu 3.9% rating şi 9.6% share.

Juriul MasterChef

Juriul MasterChef

[nextpage title=”grafice detaliate pe urmatoarea pagina!”]

În intervalul orar 17:00-19:00, TTV – 26.0% rating. Antena 1 cu Acces Direct s-a clasat pe primul loc cu 4.6% rating şi 17.9% share, urmat de PRO TV cu La Măruţa, locul 2 – 4.3% rating şi 16.5% share. Kanal D cu Teo Show s-a clasat pe locul 3 cu 1.4% rating şi 5.5% share. Antena 3 şi Prima TV au continuat topul pe acest interval orar.

Simona Gherghe, Acces Direct Antena 1

Simona Gherghe, Acces Direct
Antena 1

În intervalul orar 19:00-20:00, TTV – 36.4% rating. Ştirile PRO TV s-a clasat pe primul loc cu 8.2% rating şi 22.4% share, în timp ce Observatorul de la Antena 1 a obţinut – 5.3% rating şi 14.7% share. Ştirile Kanal D s-au clasat pe locul 4 cu 2% rating şi 5.5% share.

În intervalul orar de maximă audienţă, 20:00-22:00, TTV – 40.8% rating. PRO TV cu Masterchef a fost lider de audienţa cu 9.2% rating şi 22.5% share, în timp ce principalul concurent, Antena 1 cu debutul reality show-ului Şerifi de România, locul 2 cu 5.7% rating şi 13.9% share. Kanal D cu serialul turcesc „Furtună pe Bosfor” s-a clasat pe locul 3 cu 3.9% rating şi 9.6% share.

 

CIFRE CALCULATE PENTRU TOATA ZIUA, 9 NOIEMBRIE 2015, PUBLICUL COMERCIAL URBAN 18-49, INTERVAL ORAR 17:00-22:00

Audiente TV 9 noiembrie 2015 (2)


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Grafice: RADAR DE MEDIA

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

IN Trending