Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Acces Direct, lider absolut, pentru a treia săptămână consecutiv

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

În perioada 3–7 februarie, emisiunea Acces Direct a fost pentru a treia săptămână consecutiv prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Acces Direct, emisiunea prezentată de Mirela Vaida, a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 7 februarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.240.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:50, 3.028.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Astfel, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 3-7 februarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5,7 puncte de rating și 25,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4,7 puncte de rating și 21% cota de piață și de Kanal D, cu 2,3 puncte de rating și 10,2% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, Antena 1 situându-se pe primul loc, cu o audiență medie 8,6 puncte de rating și 24,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,4 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 2,8 puncte de rating și 8% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 12,1 puncte de rating și 30,6% cota de piață, aproape dublu față de următorul clasat, Pro TV, care a înregistrat 6,5 puncte de rating și 16,4% cota de piață și aproape triplu față de Kanal D, aflat pe locul trei, cu 4,3 puncte de rating și 10,9% cota de piață.

Pentru a treia săptămână consecutiv, lideri de piață! Telespectatorii ne așteaptă cu sufletul la gură, mai ales că de vreo lună, personajele Veronica și Viorel au magnetizat publicul într-un mod cu totul neașteptat. Totul a pornit de la o acuzație falsă de viol și s-a transformat în cea mai siropoasă telenovelă: sută la sută reală, cu personaje autentice, cu povești care există în viața reală, cu viața oamenilor din mediul rural și nevoile ei majore: nevoia de educație, de afecțiune în sânul familiei, nevoia unui loc de muncă. Povestea este tristă, în esență. Și este povestea tristă a foarte multor români. Dar micile picanterii, descoperiri de situație, autenticitatea acestor personaje te lasă fără replică. Vă mulțumim fiecărui telespectator în parte”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvăluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premieră. Toate acestea sunt dezbătute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

 

Sursa: Kantar Media                                    

Copyright: ARMADATA S.R.L.                                     

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group                             

Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și National                        

Perioada 3-7 februarie 2020                                     

             

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0