Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Acces Direct, lider incontestabil, pentru a doua săptămână consecutiv

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea Acces Direct a fost în perioada 27-31 ianuarie, pentru a doua săptămână consecutiv, prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 31 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.265.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:48, 3.152.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Așadar, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 27-31 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5.4 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4.5 puncte de rating și 19,9% cota de piață și de Kanal D, cu 2.4 puncte de rating și 10,9% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, unde Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 8.5 puncte de rating și 24,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.3 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 3 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 11,9 puncte de rating și 30,3% cota de piață, aproape dublu față de Pro TV, care a înregistrat 6,4 puncte de rating și 16,3% cota de piață. Pe locul al treilea s-a situat Kanal D, cu 4,6 puncte de rating și 11,7% cota de piață.

Acces Direct este lider pentru a doua săptămână consecutiv. Dar nu cred că asta este știrea. Ci faptul că Acces Direct este emisiunea care vorbește despre oameni, despre problemele lor majore, despre viața în cele mai reale și, uneori, dramatice aspecte ale ei, despre viața multora dintre oamenii din jurul nostru. Acces Direct nu se ferește să abordeze subiectele grele și emoționante, să vorbească despre sărăcie și vulnerabilitate socială. Acestea sunt reale și prea des întâlnite. Ne dorim să vorbim deschis despre tot ce ni se întâmplă, fără tabu-uri, fără ipocrizii, fără falsă pudoare. Din exemplele de viață ale invitaților noștri învățăm ce să îndreptăm la noi, cum să îi înțelegem pe cei din jurul nostru, dar, mai ales, cum să îi ajutăm și să nu îi mai judecăm. Fără prejudecăți, fără etichete. Cred că publicul emisiunii a înțeles acest lucru și îi mulțumim nespus de mult că este alături de noi în fiecare zi! Suntem o echipă și ne propunem să aducem în atenția oamenilor personaje interesante, cu cele mai emoționante, reale și dinamice aspecte de viață. Fără filtre și fără cosmetizări. Mulțumim din suflet că ne primiți zilnic în casele voastre!”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

 

Sursa:Kantar Media                                     

Copyright:ARMADATA S.R.L.                                      

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                              

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                                          

Perioada 27-31 ianuarie 2020                                   

                                                         

 

Comentarii

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Stirile Kanal D, locul intai la nivelul intregii tari!

Avatar

Published

on

Duminica, 15 martie, peste un milion si jumatate de romani din intreaga tara au fost cu ochii pe Stirile Kanal D, urmarind cele mai importante stiri referitoare la masurile adoptate de Romania si de celelalte state in lupta cu pandemia de coronavirus.

    Telespectatorii au ales ca prima sursa de informatii Stirile Kanal D, duminica, de la ora 18:00. Declaratiile premierului Ludovic Orban referitoare la cele mai recente decizii ale Guvernului, dar si enumerarea masurilor adoptate dupa instaurarea starii de urgenta in Romania au fost printre subiectele supuse atentiei publice in buletinul informativ de ieri seara, la Kanal D.

        Astfel, in intervalul de difuzare, 18:00 – 19:00, Kanal D s-a aflat in pe primul loc in topul optiunilor telespectatorilor din intreaga tara, cu 6,5% rating si 14,1% cota de piata. O medie de peste 1.1 milioane de romani (1.148.000) au urmarit, in fiecare minut al difuzarii, Stirile Kanal D. In minutul de maxima audienta, atins la 18:34, peste un milion si jumatate de telespectatori din intreaga tara au ales Stirile Kanal D ca prima sursa de informatii .

 

Materialele in exclusivitate cu si despre romanii izolati in Italia, difuzate in cadrul emisiunii “Asta-i Romania”, urmarite de peste un milion de telespectatori

    Interesul romanilor despre situatia actuala a conationalii din diaspora, izolati departe de casa, este urias luand in considerare cifrele obtinute, conform Kantar Media, de emisiunea “Asta-i Romania!”, difuzata  ieri, in intervalul orar 14:30 – 16:00, la Kanal D. Situatia alarmanta a celor peste un milion de romani, captivi in Italia, care traiesc cel mai negru cosmar, intr-o tara inchisa, a fost intens urmarita.

    Emisiunea “Asta-i Romania” a fost prima optiune a telespectatorilor, atat din intreaga tara, cat si de la orase. Kanal D a inregistrat 4,9% rating si 13,5% cota de piata, pe targetul National, si 3,9% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. Minutul de aur, inregistrat la 15:39, a adunat in fata televizoarelor, peste un milion de privitori (1.153.000). 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,514,11148
 Pro TV6,514,11147
 Romania TV4,39,2750
STIRILE KANAL DAntena 13,77,9644
18:00-19:00Antena 33,67,7625
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,911,1374
 Pro TV3,49,7328
 Antena 33,18,8299
ASTA-I ROMANIARomania TV3,18,7293
14:30-16:00Antena 12,77,7261
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,913,5867
 Pro TV3,69,8627
 Romania TV3,18,4538
ASTA-I ROMANIAAntena 32,87,7495
14:30-16:00Antena 12,77,5482
Source: Kantar Media Romania    
Date: 15.03.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0