Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Acces Direct, lider incontestabil, pentru a doua săptămână consecutiv

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea Acces Direct a fost în perioada 27-31 ianuarie, pentru a doua săptămână consecutiv, prima opțiune în rândul telespectatorilor care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost lider de audiență pe toate cele trei segmente de public.

Cea mai urmărită a fost ediția de vineri, 31 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.265.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:48, 3.152.000 de telespectatori din toată țara urmăreau emisiunea prezentată de Mirela Vaida.

Așadar, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în perioada 27-31 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 5.4 puncte de rating și 24,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 4.5 puncte de rating și 19,9% cota de piață și de Kanal D, cu 2.4 puncte de rating și 10,9% cota de piață.

Clasamentul se păstrează și la orașe, unde Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 8.5 puncte de rating și 24,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.3 puncte de rating și 18,2% cota de piață și Kanal D, cu 3 puncte de rating și 8,7% cota de piață.

Antena 1 s-a aflat pe locul întâi în clasamentul audiențelor și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 11,9 puncte de rating și 30,3% cota de piață, aproape dublu față de Pro TV, care a înregistrat 6,4 puncte de rating și 16,3% cota de piață. Pe locul al treilea s-a situat Kanal D, cu 4,6 puncte de rating și 11,7% cota de piață.

Acces Direct este lider pentru a doua săptămână consecutiv. Dar nu cred că asta este știrea. Ci faptul că Acces Direct este emisiunea care vorbește despre oameni, despre problemele lor majore, despre viața în cele mai reale și, uneori, dramatice aspecte ale ei, despre viața multora dintre oamenii din jurul nostru. Acces Direct nu se ferește să abordeze subiectele grele și emoționante, să vorbească despre sărăcie și vulnerabilitate socială. Acestea sunt reale și prea des întâlnite. Ne dorim să vorbim deschis despre tot ce ni se întâmplă, fără tabu-uri, fără ipocrizii, fără falsă pudoare. Din exemplele de viață ale invitaților noștri învățăm ce să îndreptăm la noi, cum să îi înțelegem pe cei din jurul nostru, dar, mai ales, cum să îi ajutăm și să nu îi mai judecăm. Fără prejudecăți, fără etichete. Cred că publicul emisiunii a înțeles acest lucru și îi mulțumim nespus de mult că este alături de noi în fiecare zi! Suntem o echipă și ne propunem să aducem în atenția oamenilor personaje interesante, cu cele mai emoționante, reale și dinamice aspecte de viață. Fără filtre și fără cosmetizări. Mulțumim din suflet că ne primiți zilnic în casele voastre!”, spune Mirela Vaida, prezentatoarea emisiunii.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.

 

Sursa:Kantar Media                                     

Copyright:ARMADATA S.R.L.                                      

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                              

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                                          

Perioada 27-31 ianuarie 2020                                   

                                                         

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0