În episodul de marți, un cerșetor profesionist a încercat să profite de bunătatea fierbințenilor, iar Celentano a ajuns la concluzia că se trage dintr-o familie nobilă. O scrisoare primită de la familia Sturza Bibesco l-a făcut pe Celentano să înțeleagă că prin vene îi curge sânge albastru, acesta fiind și motivul pentru care e mai bun prieten cu alcoolul decât cu munca.
Aerul aristocrat a adus în fața televizoarelor milioane de români, serialul fiind lider absolut de audiență pe toate segmentele de public.
Episodul cinci al noului sezon Las Fierbinți a fost lider de audiență aseară și a înregistrat 13.8 puncte de rating și 35.7% cotă de piață la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1, a obținut 9.4% rating și 24.5% share. În minutul de aur de la ora 20.56, peste 2.8 milioane de telespectatori urmăreau, la nivel național, întâmplările din Fierbinți.
Pentru Bobiță, Giani, Dorel, Celentano și toate celelalte personaje din Las Fierbinți aventurile continuă săptămâna viitoare, marți și joi, de la 20:30.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL