Connect with us

Analize

AUDIENŢE TV: Antena 1, lider la oraşe şi în toată ţara cu show-ul transformărilor TE CUNOSC DE UNDEVA. Iată cine merge în marea finală?

Published

on

 

Antena 1 a fost lider de audienta, sambata seara,  cu emisiunea TE CUNOSC DE UNDEVA, la nivelul publicului national si urban, conform cifrelor furnizate de Kantar Media 

 

  • Cea mai buna transformare a serii a fost a lui Daniel Max Dragomir care, alaturi de baletul emisiunii, condus de Furnica, a realizat un moment spectaculos in rolul curajosului artist belgian, Stromae.

 

Show-ul “Te cunosc de undeva!”, care i-a desemnat finalisti ai celui de-al unsprezecelea sezon pe Daniel Max Dragomir, Alex Vasilache, Sore, Biu Marquetti si duetul Liviu Varciu si Andrei Stefanescu, a fost lider de audienta, la orase si in toata tara.

Editia care l-a avut drept castigator pe Daniel Max Dragomir, cu o transformare in interpretul belgian Stromae, a adunat in fata micilor ecrane 1.463.000 de telespectatori la nivelul publicului din toata tara, in minutul de maxima audienta, de la 21.17.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Asadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a aflat pe primul loc in clasamentul audientelor si a obtinut sambata seara, pe perioada difuzarii emisiunii (19.58 – 23.21), o audienta medie de 6,9 puncte de rating si o cota de piata de 17,1%, in timp ce urmatorul clasat, Pro TV, inregistra 5,4 puncte de rating si o cota de piata de 13,4%.

De asemenea, la nivelul publicului din toata tara, Antena 1 ramane lider cu o audienta medie de 6,1 puncte de rating si o cota de piata de 14,6%.

 

Sâmbătă, dupa patru luni consecutive de spectacol, la “Te cunosc de undeva!” s-au ales finaliștii celui de-al unsprezecelea sezon.

Astfel, in marea finala din 3 iunie, de la ora 20.00, vor intra cu sanse egale Sore, Biu Marquetti, Daniel Max Dragomir, Alex Vasilache si duetul Liviu Varciu si Andrei Stefanescu. La randul lor, nefinalistii Ruby, “Cuza”, Anda Adam si Bianca Sarbu vor urca pe scena pentru momentele artistice pe care le vor sustine alaturi de patru mari interpreti si, ulterior, le vor acorda puncte colegilor lor, finalistii, alaturi de cei patru jurati ai show-ului, Ozana Barabancea, Andreea Balan, Andrei Aradits si Aurelian Temisan.

 

Așadar, sambata aceasta, in semifinala “Te cunosc de undeva!”, prezentata de Alina Puscas si Cosmin Selesi, Alex Vasilache a cântat în travesti și a imitat-o pe doamna Gabi Luncă, una dintre cele mai mari interprete de muzică lăutărească, duetul Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu a adus pe scenă un fragment din musicalul “All That Jazz”, transformați în Roy Scheider și Ben Vereen, Sore a imitat-o pentru prima dată la “Te cunosc de undeva!” pe Nina Simone, in timp ce Biu Marquetti a realizat un travesti spectaculos in rolul artistului originar din Mozambic, Afric Simone.

 

Anda Adam s-a transformat în Bonnie Tyler, o cântăreață care uluiește publicul cu forța și expresivitatea vocii ei, Ruby a fost pentru o seară Peggy Lee și a cântat nemuritoarea piesă “Fever”,  mezinul “Cuza” a devenit Anthony Kiedis, solistul celebrei trupe Red Hot Chili Peppers, iar Bianca Sârbu a fost cel mai bun prieten al său din culise și de pe scena de la “Te cunosc de undeva!”, Liviu Vârciu.

 

De asemenea, in deschiderea show-ului, Florin Ristei si trupa sa, FreeStay, au creat un moment muzical memorabil alaturi de Teodora Sava, o tanara foarte talentata, a carei voce s-a facut remarcata pentru prima data in emisiunea “Next Star”.

 

Foto Credit: ANTENA 1

 

Sursa:Kantar Media                          

Copyright:ARMADATA S.R.L.                          

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National              

       

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,717,5200
 Pro TV4,617,2197
 Antena 13,613,4154
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,117,4588
 Pro TV4,913,8467
 Antena 13,29,2309
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,117,11082
 Pro TV6,016,91072
 Antena 13,39,4595
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Digi24 și digi24.ro, audiențe și trafic record în ziua alegerilor europarlamentare

Published

on

Foto Credit: DIGI
 
  • Digi24 a fost lider de piață, în categoria televiziunilor de știri, cu o cotă de piață de 6,3%, pe segmentul publicului comercial
  • Minutul de aur a atras aproape 186.000 de telespectatori (public comercial)
  • Peste 2,2 milioane de vizitatori unici s-au informat de pe www.digi24.ro, record absolut pentru mediul online din România

Digi24 și site-ul digi24.ro au înregistrat audiențe de top și un trafic record în ziua scrutinului pentru Parlamentul European și a referendumului pentru justiție. 

Digi24 a fost duminică, 26 mai 2019, cel mai urmărit post de televiziune de către publicul tânăr din mediul urban. Maratonul știrilor despre alegeri transmise în direct din întreaga țară de către jurnaliștii Digi24 și transmisiunile speciale dedicate votului diaspora au poziționat Digi24 în fruntea clasamentului televiziunilor de știri.

Pe parcursul zilei alegerilor europarlamentare și a referendumului pentru justiție, Digi24 a fost urmărit în medie de peste 43.000 telespectatori și a atins, astfel, o cotă de piață de 6,3% pe segmentul comercial (public din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), conform datelor Kantar Media / ARMADATA.

Minutul de aur, înregistrat la 22:21, în timpul ediției speciale a ”Jurnalului de seară”, a adus în fața micilor ecrane 186.027 de telespectatori. Publicul comercial a preferat să afle primele rezultate ale exit-poll-ului acreditat de Biroul Electoral Central (BEC) de la Cosmin Prelipceanu și invitatul său, Cristian Tudor Popescu.

Cea mai activă categorie de public a fost însă cea din afara granițelor, care a stat în legătură permanentă cu redacția Digi24. Mii de mesaje cu mărturii, fotografii și filmări din orașele europene în care alegătorii au așteptat ore în șir ca să voteze au fost trimise de aceștia la Digi24, singura televiziune care a urmărit, oră de oră, evoluția votului din afara granițelor țării.  

Luni, 27 mai 2019, jurnaliștii Digi24 vor continua să transmită în direct rezultatele parțiale ale alegerilor europarlamentare și ale referendumui pentru justiție, dar și mesajele telespectatorilor și declarațiile autorităților responsabile de procesul electoral.

 

Digi24.ro – record absolut de trafic pentru un site din România

Pe parcursul zilei alegerilor, digi24.ro a fost, de asemenea, prima sursă de informare pentru românii care au vrut să afle situația votului. Digi24.ro a înregistrat recordul absolut de trafic cu cel mai mare număr de vizitatori unici din întreg universul de internet.ro, măsurat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) prin Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI). Duminică, 26 mai 2019, digi24.ro a fost vizitat de 2.223.300 de clienți unici care au generat 3.563.977 de vizite, realizând 7.012.059 de afișări de pagină.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: