Astazi, RADAR DE MEDIA va prezinta audientele de televiziune inregistrate de posturile de tv pe intrega zi (Whole Day), in perioada 10-16 iunie 2013, comparativ cu 3-9 iunie 2013. Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, in a doua saptamana a lunii iunie se oberva schimbari considerabile in top 10!
Cea mai mare scadere o inregistreaza Pro TV care pierde intr-o saptamana peste 27.000 de mii de telespectatori la nivelul intregii zi. De asemena si postul Kanal D se mentine pe pozita nr.3, dar are o scadere de peste 18.000 mii de telespectatori in mediul urban!
Astfel, prima pozitie este ocupata de Antena 1 care castiga 3.ooo mii de telespectatori la nivelul intregii zi si surclaseaza postul Pro TV care de la inceputul anului a condus in fiecare saptamana, fiind pe prima pozitie. Antena 1 a inregistrat, conform dateleor furnizate de Kantar Media, 3% rating si o cota de piata de 14,2% share, in toatal peste 310.000 mii de telespectatori au vizionat im medie statia pe intreaga zi. Pro TVmai putin cu 5.000 mii de telespectatori, inregistrand 2.9% rating si o cota de piata de 14% share.
Kanal D isi pastreaza a treia pozitie cu 1,5% rating si o cota de piata de 7,1%.
Posturile de stiri cresc, astfel, Antena 3 castiga 3.000 mii de telespectatori, iar Romania TV si B1 cate 4.000 mii! Surpriza si la National Tv care mai creste cu o pozitie saptamana aceasta castigand peste 5.000 mii de telespectatori la nivelul intregii zi, astfel, National TV inregistreaza in mediul urban 0,8% rating si o cota de piata de 3.7% share, in toatal peste 81.000 de mii de telespectatori au vizionat postul!
Marele perdant este TVR 1, care mai coboara inca o pozitie si inregistreaza la nivelul intregii zi 0.6% rating si o cota de piata de doar 2.9% share, in toatal peste 63.000 de mii de telespectatori urmaresc la nivelul intregii zi programele principalului post al Televiziunii Romane.
TOP AUDIENTE SERIALE | Kanal D pe primul loc, urmat de Pro TV, National TV si TVR 1!
TOP 20 AUDIENTE | Divertismentul a condus la inceput de luna! “Next Star”, “Ochii din umbra” si “O data-n viata”, in top!
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).