Connect with us

Analize

AUDIENTE TV: Antonia și Alex Velea au primit trei cuțite, iar show-ul a fost lider!

Chefi la cuțite, lider de audiență! Antonia și Alex Velea au primit trei cuțite cu un meniu indian

Avatar

Published

on

Chefi la cuțite a fost din nou lider de audiență seara trecută și s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor. Conform Kantar Media, cooking show-ul de la Antena1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani o audiență medie de 8.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%. Pe locul al doilea s-a situat ProTV cu o medie de 7.1 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe prima poziție și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și o cotă de piață de 18.2 procente. Locul doi a fost ocupat de ProTV cu o medie de 6.6 puncte de rating și 15.2% cotă de piață. În minutul de aur, 21:46, aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din Romania au urmărit personajele și farfuriile din audițiile pe nevăzute Chefi la cuțite.

Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau

Surprizele s-au ținut în lanț, seara trecută, în cea mai nouă ediţie a show-ului de cooking de la Antena 1! Actorul Marius Săvescu le-a reamintit chefilor de personajele de desene animate din copilărie și a reușit să le smulgă hohote de râs. Cu o carieră de peste 25 de ani ca actor de dublaj, talentul și vocea lui Marius se regăsesc în sute de reclame, dar și în vocile personajelor animate faimoase precum Duffy Duck, Taz, Sylvester sau Woody. La fel de surprizătoare a fost apariția în bucătăria Chefi la Cuțite a artiștilor Antonia și Alex Velea. Deși emoționați, cei doi au reușit să obțină toate cele trei cuțite pentru farfuria lor cu influențe din bucătăria indiană.

Cea de-a 15-a probă a amuletei Chefi la cuțite a avut o temă deosebită, care le-a pus din nou la încercare abilitățile celor trei chefi: farfurii care să conțină minimum trei texturi diferite! Pe parcursul probei, chef Dumitrescu a fost de departe cel mai încercat și, presat de timp, a reușit să verse ingrediente și să scape sau să rupă ustensile. Efortul, dar și nervii săi, au fost însă răzbunate în momentul în care chef Jakob Hausmann a rămas fără cuvinte când a gustat tarta sa cu lămâie. Așadar, amuleta îi va aduce lui Florin Dumitrescu un avantaj semnificativ în concurs: ”Poți salva un concurent din echipa ta, în cazul în care e eliminat, înlocuindu-l însă cu altul”.

Duminică, de la ora 20.00 Chefi la Cuțite revine cu un nou episod al audițiilor pe nevăzute îi va aduce pe cei trei chefi față în față cu farfurii spectaculoase.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 30 martie 2021

 

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

I accept the Privacy Policy * for Click to select the duration you give consent until.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

AUDIENTE TV: Las Fierbinți conduce audiențele în continuare! Aseară, serialul a fost urmărit de peste 2 milioane de români!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți rămâne cel mai iubit și urmărit serial din România, iar telespectatorii își descrețesc frunțile în fiecare săptămână, bucurându-se de replicile personajelor preferate și de universul fierbințean. În fiecare marți și joi, serialul conduce topul audiențelor. Aseară telespectatorii au urmărit cu entuziasm noi aventuri și glume spumoase ale personajelor simpatice din celebrul sat. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit serialul.

 

Las Fierbinți a fost lider de audiență și a înregistrat 11.4 puncte de rating și 27.7% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 a înregistra 7.8 puncte de rating și 18.9% share. În același timp, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, show-ul a înregistrat 9.7 puncte de rating și 28.9% share, în timp ceANTENA 1 a înregistra 7.1 puncte de rating și 21.1 share.

Bobiță, Giani, Dorel, Aspirina, Celentano, Firicel, Gianina și toți ceilalți „rezidenți” din Las Fierbinți își continuă viața în ritmul haios care i-a făcut atât de îndrăgiți. Îi așteaptă noi aventuri pe ulițele și în casele celui mai celebru sat din România, iar în următoarele episoade vedem cum vor face față peripețiilor. În fiecare săptămână avem același sat, aceeași țară, aceleași personaje îndrăgite dar…glume și întâmplări proaspete și inedite.

 

Urmăriți serialul în fiecare marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Las Fierbinți – Țara o arde pe comedie!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul #unusiunu, din nou lider. Florin Călinescu: ”E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

A început o nouă săptămână, iar seara de luni a adus încă o ediție în care talentul a fost la putere. Concurenții au oferit un spectatol total, iar momentele pregătite au fost dintre cele mai diverse: de la dans modern la balet, de la interpretări de folclor la muzică clasică și de la acrobații de circ la spoken words. Fiecare dintre ei a pus suflet și a vrut să demonstreze că merită aprecierea juraților și a celor de acasă.

 

”Este minunat că ați adus din parfumul circului de demult”, a spus Alexandra Dinu după ce a văzut momentul pregătit de Tony Nistorov. Acrobatul a pregătit un moment clasic de strongman care a fost transmis de patru generații în familia lui. Cel ce i-a urmat pe scenă a fost fiul lui, Thomas, care a pregătit un moment în care echilibrul a fost esențial. Impresionat, Florin Călinescu a concluzionat: ”Spectatorul trăiește în adrenalină. E o împletire între pericolul vieții și frumusețea ei”.

Spiritul stațiunii Vama Veche, omul care a scris istorie cu vocea și prezența lui, Constantin Garbiș, cunoscut drept Jaguarul a fost marea surpriză a serii. La 64 ani, acesta a urcat pe scenă și a atras admirația juraților atât pentru interpretare, cât și pentru ceea ce el reprezintă. Andi Moisescu i-a transmis că este ”singurul care a rămas autentic în Vama Veche”, iar Florin Călinescu a subliniat că ”ăsta este spiritul pe care-l salut”.

 

În intervalul 20:29 – 22:29, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de rating și 24.7% share în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1 avea 9.3 puncte de rating și 22.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 23.5% share.

Alisa Doțenco, Adrian Galbinu, Thomas Nistorov, Tony Nistorov, Sara Cernega, Constantin Garbiș, Eugenia Nicolae, Magic Girls și Anda Cheche – Arsintioaia sunt cei nouă concurenți care s-au calificat în următoarea etapă.

Nu uitați că vineri, de la 20:30, spectacolul #unusiunu revine cu o nouă ediție din această etapă a competiției. Concurenții continuă să impresioneze prin creativitate și dăruire, iar munca lor va fi răsplătită prin DA-urile mult visate!

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV KANAL D, lider două zile la rând! Mellina eliminată de la Survivor (cifre detaliate)

Mellina a fost eliminată de la “Survivor România”. Votul publicului a fost decisiv și aseară, când peste 2,5 miloane de fani urmăreau bătălia între Faimoși și Războinici, dar și momentul eliminării războinicei

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D
Înapoi1 of 2

Eliminare surpriză aseară, la “Survivor România”, ghilotina eliminărilor i-a avut în vizor pe patru dintre cei mai puternici concurenți, 2 Faimoși, Jador și Elena Marin, pe de-o parte, iar de cealaltă parte, pe 2 Războinici, Sorin și Mellina.

 

Vocea publicului a fost, și de această dată, cea mai importantă, aceștia au decis, după cele două jocuri de imunitate ale săptămânii, în care s-au duelat Faimoșii și Războinicii, cine să părăsească competiția dintre cei patru concurenți propuși.

Mellina a fost concurenta cu cele mai puține voturi din partea telespectatorilor, astfel că ea și-a luat adio de la competiție, după luni de zile în care a demonstrat că are abilitățile necesare unei adevărate supraviețuitoare, luptând și aducând puncte importante pentru echipa sa. Resemnată și cu zâmbetul pe buze, mulțumind pentru toată această experiență inedită pentru ea, Mellina i-a îmbrățișat pe colegii săi și a avut un discurs emoționant, care i-a mișcat teribil pe cei din Arenă.

“După primul traseu pe care l-am făcut aici, la <Survivor România>, fiecare zi în plus  a fost ca un bonus pentru mine. Faptul că am ajuns până aici vreau să fie dovada faptului că orice om poate să facă orice în viața asta. Eu sunt un om extrem de emotiv, sunt o simplă cântăreața compozitoare… <Survivor> înseamnă ceva diferit pentru fiecare, eu va mulțumesc din inimă pentru această experiență… Furnicuța out”, a încheiat Mellina aseară discursul, înainte de a părăsi Arena.

 

Weekend de top pentru Kanal D, în Prime Time, cu “Survivor România”

Kanal D a fost, și în acest weekend, pe primul loc în preferințele telespectatorilor, cu reality-ul fenomen “Survivor România”, când milioane de fani au urmărit orele de competiție sportivă și reality sută la sută autentic. Sâmbătă și duminică, Kanal D a fost lider absolut de audiență, pe întreaga durata de difuzare a emisiunii “Survivor România”, devansând celelalte stații concurente.

Sâmbătă, 10 aprilie, în intervalul de difuzare “Survivor România” (19:58 – 23:59), Kanal D a fost lider de piață, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând 10,6% rating și 25,3% cota de piață, pe targetul Național, 8,3% rating și 20,7% cota e piață, pe tagretul All Urban, și 7,1% rating și 22,6% cota de piață, pe targetul Comercial. 

Ediția de sâmbătă a emisiunii prezentate de Daniel Pavel a fost urmărită de o medie de peste 1.880.000 de telespectatori din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:13, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane și jumătate (2.543.000) de fani.

Și duminică, 11 aprilie, Kanal D a fost lider absolut de audiență cu Survivor România, pe intervalul de difuzare a emisiunii (19:59 – 23:51) prezentate de Daniel Pavel. Stația TV a înregistrat 11,2% rating și 24,9% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 19,8% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,1% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul Comercial. Ediția de aseară, cu eliminarea Razboinicei Mellina, a fost urmărită de o medie de aproape 2 milioane (1.982.000) de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. Minutul de aur, atins la 22:17, peste două milioane și jumătate (2.567.000) de telespectatori erau cu ochii pe Kanal D!

 

VEZI CIFRELE DE AUDEINTA DETALIATE PE URMATOAREA PAGINA!!!

Înapoi1 of 2

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV Emisiunea România, te iubesc!, lider absolut

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ancheta Paulei Herlo „Pandemia paralelă” despre cei care au făcut afaceri de miliaone de euro în pandemie, în timp ce bolnavii sufereau pe holurile spitalelor, a fost urmărită aseară de români, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

 

Emisiunea România, te iubesc! a înregistrat 4.6 puncte de rating și 18.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTENA 1  avea 3.6 puncte de rating și 14.4% share.

 

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:00 – 18:58, PRO TV a condus cu 3.9 puncte de audiență și 19.2% cotă de piață, în timp ce ANTENA 1 a înregistrat 3.2 puncte de rating și 15.9% share.

 

Marți, în podcastul România, știi bine, Cristian Leonte și Paula Herlo vor discuta subiectul pe pagina ȘtirileProTV, de la ora 11:00. Duminică, de la 18:00, urmează o nouă ediție România, te iubesc! cu o anchetă a lui Alex Dima.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Avatar

Published

on

Miercuri seară, cei cinci lei din Imperiul Leilor au investit aproape o jumătate de milion de euro! Show-ul a fost lider de audiență.

Seara s-a încheiat cu succes pentru mulți antreprenori care au venit ieri în Imperiul Leilor. Cei cinci investitori au oferit aproape o jumătate de milion de euro finanțare pentru business-uri diverse și au aprins speranța în viețile multor oameni de afaceri la început de drum. Emisiunea a fost lider de audiență.

 

Show-ul Imperiul Leilor a fost lider de audiență miercuri seară și a întregistrat 9 puncte de rating și 20.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce Antena 1 avea 7.3 puncte de rating și 16.8% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV și-a menținut poziția de lider, iar în intervalul 20:29 – 22:27 a înregistrat 7.2 puncte de audiență și 20.3% share.

 

Oana Moșanu și Aurelien Marie au fost primii concurenți care au intrat aseară în Imperiu și i-au convins pe lei să scoată bani din buzunar. Cei doi le-au prezentat investitorilor ideea lor de food truck cu brânză Raclette și vin franțuzesc. Mohammad Murad va fi partenerul lor, acesta le-a oferit 100.000 de euro pentru 20% din afacere.

 

Extrem de emoționat, Alin Dumitrescu a adus în Imperiul Leilor mobilierul lui de poveste, cu linii curbe, în culori vii, pe care-l creează de la zero. Chiar dacă întâlnirea cu leii nu a fost ușoară, aceștia s-au luptat pentru el și produsele lui, iar într-un final, Dan Șucu și-a adjudecat afacerea pentru 100.000 de euro, în schimbul a 40%.

 

Mohammad Murad a mai investit aseară și în produse de tradiție: țesturi pentru pâine, prezentate de George Dumitru și Daniel Popa. Pentru 40% din ideea lor, leul a oferit o finanțare de 100.000 de euro.

 

Teodora Nemeș și echipa CyclinGo i-au impresionat pe investitori cu inovația lor: un sistem de semnalizare pentru bicicliști, care ar putea salva de la accident mii de oameni. Talentul lor și dăruirea cu care și-au creionat ideea, l-au făcut pe Dan Șucu să investească 40.000 de euro pentru 20%, așa cum tinerii au cerut.

 

Laura Grama și Ciprian Velea au plecat acasă cu 120.000 de euro finanțare în business-ul lor cu mobilier pentru animalele de companie. Cei doi au venit în Imperiu însoțiți de Bossulică, motanul care le ”conduce” afacerea. Dan Șucu și Bogdan Micu au văzut potențial în propunerea lor și le-au oferit banii în schimbul a 30% din business.

 

O nouă ediție Imperiul Leilor este miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end