Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV ANUALE: PRO TV, cifre record cu filmele şi serialele difuzate în 2017. Locul 1, Las Fierbinţi!

Avatar

Published

on

Cele mai tari filme și seriale din Prime time s-au văzut și în 2017 la PRO TV! Fie că a fost vorba de producții internaționale consacrate sau de producții locale, românii au ales de fiecare dată să urmărească seara filmele difuzate de PRO TV și să trăiască aici acțiunea și aventura alături de actorii lor preferați.

În ceea ce privește cota de piață pe segmentul publicului comercial cu vârste cuprine între 18 și 49 de ani, primele 100 de filme difuzate în Prime time în 2017 au fost urmărite la PRO TV!

 

Topul celor mai urmărite cinci filme difuzate în România în 2017

 

Film Data difuzarii Share Rating
Singur acasa 3/ Home alone 3 23.12.2017 36.7 13.9
Iute ca glonțul/ Faster 31.01.2017 34.8 14.9
În siguranță/ Safe 07.02.2017 34.5 14.8
Șase gloanțe/ Six bullets 09.02.2017 34.1 15.2
Non-stop 04.03.2017 34.0 9.5

Și producțiile românești de la PRO TV au fost preferatele telespectatorilor în 2017. Milioane de români au urmărit aventurile personajelor preferate din cele trei seriale de comedie, Las Fierbinți, Atletico textila și Ai noștri. Serialele difuzate de PRO TV în Prime time s-au clasat pe primele locuri în topul preferințelor românilor, iar Las Fierbinți a rămas și după cel de-al 12-lea sezon cel mai iubit serial românesc de comedie, obținând cifre de audiență duble față de următorul post de televiziune.

 

 

Rezultate producții românești în 2017

 

Serial Share Rating
Las Fierbinți 32.3 12.1
Atletico Textila 22.2 7.9
Ai noștri 21.2 7.8

*Media cifrelor de audiență în 2017 pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani.

 

Anul acesta, PRO TV va continua să le aducă telespectatorilor cele mai apreciate blockbustere și producții consacrate pentru a trăi magia filmelor de calitate în fiecare săptămână.

 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa cifre: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending