Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat luni seară la „Chefi la cuțite”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni, 19 noiembrie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,3 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20.49. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, în care mâncarea spectaculoasă s-a împletit de minune cu poveștile unice ale concurenților ce au venit în fața celor trei jurați, iar cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider detașat de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât și la orașe.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.08, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9 puncte de rating și 24 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.8 puncte de rating și 20,8 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 8,6 puncte de rating și 18,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,5 puncte de rating și 16,3 procente din cota de piață.

              Cea de-a șaptea amuletă a iscat o luptă culinară pe cinste între Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Nivelul pretențiilor s-a ridicat gradual, iar valoarea avantajului a fost pe măsură, căci bonusul pus în joc va oferi posibilitatea de a anula o cartolină a unui chef rival. După ce au gătit găluște, reunind în farfurii rețete internaționale asiatice, franțuzești, sau românești, maeștrii ”Chefi la cuțite” au fost jurizați de invitatul special al serii, un bucătar din noua generație – Alexandru Iacob. Rețeta de găluște chinezești l-a convins pe acesta că chef Bontea merită să obțină, poate cea mai valoroasă amuletă existentă în joc în acest moment : ”Suntem puși într-o situație în care cele mai dure avantaje, ce au legătură cu echipele adverse, sunt toate la Sorin. Deja începe să îmi fie frică.”, a afirmat chef Dumitrescu.

În cea de-a șaptea ediție a audițiilor pe nevăzute, chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, plating-uri ieșite din comun și rețete inspirate din gastronomia internațională. Luni seară, un bucătar cu experiență a convins cu o plăcintă de pește specific englezească, o casnică din București a obținut trei cuțite cu o rețetă tradițional românească de pască cu brânză, în timp ce o bloggeriță de modă i-a surprins pe chefi cu un desert raw vegan, dar și cu stilul său de viață. După ce a primit votul de încredere al chefilor cu o rețetă simplă și gustoasă, Carmen le-a vorbit acestora despre ”flexitarianism”. Intrigați și ușor amuzați, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au aflat mai multe despre un nou regim alimentar ce are la bază un echilibru între alegerile sănătoase și micile delicii culinare: Cătălin, tu ai frunte de flexitarian!”, s-au tachinat aceștia.

Gustul competiției l-a determinat pe Cătălin Badici, fost finalist ”Hell’s Kitchen- Iadul Bucătarilor”, să se întoarcă în fața celor trei chefi. Pentru că a fost la un singur pas de a obține premiul într-un concurs culinar, Cătălin a dorit să demonstreze că și în acest show poate face spectacol:  ”Emoțiile de atunci nu se compară cu cele de acum. Am mai crescut, am avansat. ”Chefi la cuțite îmi poate oferi șutul de care am eu nevoie. Am multă încredere în mine, în momentul în care intru în bucătărie mă transform. Vreau în finală, iar dacă o câștig…e și mai bine! Totul sau nimic.” , afirma acesta înainte de jurizare. Cu trei cuțite meritate pe deplin și cu dorința de a ajunge în echipa lui chef Scărlătescu, Cătălin a trecut încrezător în etapa următoare.

O parte dintre bucătari au surprins prin apariție, iar alții au surprins prin creativitatea de care au dat dovadă. Fost concurent al sezonului 2, Felician Stuparu le-a pregătit aseară juraților un preparat special, în ingredientele căruia s-au regăsit cele mai importante personaje din emisiunea ”Chefi la cuțite”. În viziunea concurentului, cei trei chefi, Gina și Măciucă au luat ”forma” unor ingrediente delicioase, în funcție de personalitatea fiecăruia. Dacă sosul de brânză dulce a fost special pregătit pentru frumoasa prezentatoare a show-ului, sosul verde, cel mai înțepător, i-a fost destinat lui chef Dumitrescu, iar sosul de roșii lui chef Scărlătescu, ce și-a consolidat imaginea pantofilor roșii, încălțările sale preferate. Două cuțite au fost îndeajuns pentru a-l califica mai departe în show pe Felician, concurent ce s-a apucat de gătit datorită emisiunii ”Chefi la cuțite”.

                Diseară, de la 20:00, alți candidați talentați vor intra în focurile show-ului culinar, cu speranța de a obține votul de încredere al chefilor. Poveștile acestora, preparatele inedite pregătite special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu, dar și alte momente speciale, toate acestea marți seară, într-o nouă ediție a celui mai iubit show culinar.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 noiembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: