Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape 2,3 milioane de români s-au uitat luni seară la „Chefi la cuțite”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Luni, 19 noiembrie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,3 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20.49. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, în care mâncarea spectaculoasă s-a împletit de minune cu poveștile unice ale concurenților ce au venit în fața celor trei jurați, iar cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider detașat de audiență atât la nivelul publicului comercial, cât și la orașe.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.00-23.08, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 9 puncte de rating și 24 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 7.8 puncte de rating și 20,8 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 8,6 puncte de rating și 18,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,5 puncte de rating și 16,3 procente din cota de piață.

              Cea de-a șaptea amuletă a iscat o luptă culinară pe cinste între Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu. Nivelul pretențiilor s-a ridicat gradual, iar valoarea avantajului a fost pe măsură, căci bonusul pus în joc va oferi posibilitatea de a anula o cartolină a unui chef rival. După ce au gătit găluște, reunind în farfurii rețete internaționale asiatice, franțuzești, sau românești, maeștrii ”Chefi la cuțite” au fost jurizați de invitatul special al serii, un bucătar din noua generație – Alexandru Iacob. Rețeta de găluște chinezești l-a convins pe acesta că chef Bontea merită să obțină, poate cea mai valoroasă amuletă existentă în joc în acest moment : ”Suntem puși într-o situație în care cele mai dure avantaje, ce au legătură cu echipele adverse, sunt toate la Sorin. Deja începe să îmi fie frică.”, a afirmat chef Dumitrescu.

În cea de-a șaptea ediție a audițiilor pe nevăzute, chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, plating-uri ieșite din comun și rețete inspirate din gastronomia internațională. Luni seară, un bucătar cu experiență a convins cu o plăcintă de pește specific englezească, o casnică din București a obținut trei cuțite cu o rețetă tradițional românească de pască cu brânză, în timp ce o bloggeriță de modă i-a surprins pe chefi cu un desert raw vegan, dar și cu stilul său de viață. După ce a primit votul de încredere al chefilor cu o rețetă simplă și gustoasă, Carmen le-a vorbit acestora despre ”flexitarianism”. Intrigați și ușor amuzați, Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu au aflat mai multe despre un nou regim alimentar ce are la bază un echilibru între alegerile sănătoase și micile delicii culinare: Cătălin, tu ai frunte de flexitarian!”, s-au tachinat aceștia.

Gustul competiției l-a determinat pe Cătălin Badici, fost finalist ”Hell’s Kitchen- Iadul Bucătarilor”, să se întoarcă în fața celor trei chefi. Pentru că a fost la un singur pas de a obține premiul într-un concurs culinar, Cătălin a dorit să demonstreze că și în acest show poate face spectacol:  ”Emoțiile de atunci nu se compară cu cele de acum. Am mai crescut, am avansat. ”Chefi la cuțite îmi poate oferi șutul de care am eu nevoie. Am multă încredere în mine, în momentul în care intru în bucătărie mă transform. Vreau în finală, iar dacă o câștig…e și mai bine! Totul sau nimic.” , afirma acesta înainte de jurizare. Cu trei cuțite meritate pe deplin și cu dorința de a ajunge în echipa lui chef Scărlătescu, Cătălin a trecut încrezător în etapa următoare.

O parte dintre bucătari au surprins prin apariție, iar alții au surprins prin creativitatea de care au dat dovadă. Fost concurent al sezonului 2, Felician Stuparu le-a pregătit aseară juraților un preparat special, în ingredientele căruia s-au regăsit cele mai importante personaje din emisiunea ”Chefi la cuțite”. În viziunea concurentului, cei trei chefi, Gina și Măciucă au luat ”forma” unor ingrediente delicioase, în funcție de personalitatea fiecăruia. Dacă sosul de brânză dulce a fost special pregătit pentru frumoasa prezentatoare a show-ului, sosul verde, cel mai înțepător, i-a fost destinat lui chef Dumitrescu, iar sosul de roșii lui chef Scărlătescu, ce și-a consolidat imaginea pantofilor roșii, încălțările sale preferate. Două cuțite au fost îndeajuns pentru a-l califica mai departe în show pe Felician, concurent ce s-a apucat de gătit datorită emisiunii ”Chefi la cuțite”.

                Diseară, de la 20:00, alți candidați talentați vor intra în focurile show-ului culinar, cu speranța de a obține votul de încredere al chefilor. Poveștile acestora, preparatele inedite pregătite special pentru Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu, dar și alte momente speciale, toate acestea marți seară, într-o nouă ediție a celui mai iubit show culinar.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 19 noiembrie 2018

 

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Peste 1.6 milioane de români au urmărit aseară Ferma! Carmen Negoiță a pierdut duelul și a părăsit show-ul

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Aseară, duelul fetelor din Ferma a fost trăit la intensitate maximă atât de concurenți, dar în mod special, de cele două dueliste: Ioana Filimon și Carmen Negoiță, care au luptat cu tot ce le-a stat în putință pentru a rămâne în show. Milioane de telespectatori au urmărit cu sufletul la gură ediția de aseară, Ferma plasându-se pe primul loc în topul audiențelor pe toate segmentele de public.

Ediția Ferma de joi seară a fost cea mai urmărită din acest sezon. PRO TV a fost lider detașat pe toate segmentele de public: comercial, urban si național. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18–49 de ani, PRO TV a condus topul cu 10.3 puncte de rating și 29.1% share spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1,  care avea 4.2 puncte de rating și 12.0% share.

Fetele de la cabană, Geanina, Otilia si Otniela au profitat din plin de lipsa concurenților din fermă, aceștia fiind plecați în arena de duel. Cele trei fete au dat atacul în Ferma și au furat tot ce au găsit, inclusiv pe Luna, câinele celor din fermă.

După ce a câștigat duelul, Ioana Filimon le-a oferit un show de zile mari colegilor ei din concurs sărbătorind victoria printr-un dans provocator pe masă.

Săptămâna viitoare, marți, miercuri și joi, de la 21:30 vom afla pe cine a propus Carmen Negoită fermier, ce alte sarcini noi vor mai primi concurenții, care vor fi servitorii și cine va pleca acasă la finalul săptămânii.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Ferma a fost lider de audienta! Cat a obtinut concurenta?

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ferma începe să prindă contur, iar sarcinile îndeplinite de concurenți îi fac pe aceștia să se simtă mândri de realizarile lor, însă misiunea acestora nu se oprește aici. Noul fermier al săptămânii, Remus Boroiu împreună cu colegii săi trebuie să realizeze o cocina pentru porci. Nici nu și-a început bine mandatul că Remus a și intrat în conflict cu Ioana, după ce a propus-o servitoare și a trimis-o la duel.

Telespectatorii au fost alături de concurenți și au urmărit cu sufletul la gură aventurile lor de la Ferma. PRO TV a fost lider de audiență pe segmentul de public comercial, format din public cu vârsta cuprinsă între 18 – 49 de ani, înregistrând 8.2 puncte de rating și 22.2% share, în timp ce televiziunea de pe locul secund, ANTENA 1 avea 6.2 puncte de rating și 16.7% share.

După o luna de zile în care au muncit de dimineața până seara, cei prezenți în Ferma au destins atmosfera și au jucat mima, au auzit din nou muzică după foarte mult timp și au ajuns chiar să danseze pe mese. Chiar și cei șase concurenți de la cabana s-au distrat ca în vremurile bune, au avut parte de o petrecere surpriză în cinstea Otnielei care a împlinit 29 de ani. Pentru bandiții de la cabana, petrecerea s-a lasat până dimineața, a curs șampanie, mâncare bună, tort și dans, toate acesetea însumate au făcut ca petrecerea să fie de neuitat pentru aceasta.

În ediția din această seară, de la 21:30, vom vedea reacția lui Moroșanu după ce a găsit găinile moarte în coteț și vom afla dacă vor fi pedepsiți de Cristi Bozgan pentru asta. Joi seară, vom afla și dacă fermierul șef împreună cu colegii lui vor finaliza construția cocinii, care naște deja discuții între concurenți. Dar vom vedea cum și fetele de la cabană, Geanina Ilieș, Otilia și Otniela refuză să mai stea în bucatarie și vor să le dea o lecție celor trei bărbați cu care trăiesc în cabană.

În ediția din acestă seară, de la 21:30, vom afla pe cine va alege Ioana Filimon la duel dar și cine va părăsi Ferma.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

ANALIZĂ AUDIENŢE TV: Finala selecției naționale EUROVISION a strâns audienţe bune pentru TVR! Vezi care au fost câştigătorii audiențelor de duminică!

Published

on

 

Duminică, 17 februarie, finala selecției naționale EUROVISION de la București a înregistrat audiențe bune, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Total>>Total
Units>>Rtg(000)
TotalTitleChannelStart timeEnd TimeNationalUrban18-49 Urban
Film – DOCTOR STRANGEPro TV19:5822:081503817492
ASIA EXPRESS – DRUMUL ELEFANTULUI (II)Antena 119:5823:331312722386
EXATLON ROMANIA (III)Kanal D19:5923:021225502177
Film – CONTRABANDAPro TV22:0824:11889466285
Fotbal – DINAMO BUCURESTI – FC BOTOSANIDigiSport120:0221:56414340138
EUROVISION – SELECTIA NATIONALATVR 120:3023:1136225540

Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul analizat în targetul National si Urban cu emisiunea „Asia Express – Drumul Elefantului”. Pro TV, care a difuzat filmele „Doctor Strange” și „Contrabanda” s-a clasat pe primul loc în target comercial. Kanal D s-a situat pe locul trei în toate targeturile analizate cu emisiunea-concurs „Exatlon Romania”.  Digisport1 se situează pe locul patru în target comercial cu meciul de Liga I „Dinamo Bucuresti – FC Botosani”.

Cele trei părți ale finalei selecției naționale “Eurovision” de la București au fost urmărite in medie pe minut de 362.000 de telespectatori. Minutul de aur, atins la 22:56, a adunat în fața televizoarelor 580.000 de români.

 

PUBLICUL NAȚIONAL

Target>>National All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.57.71360.8
Pro TV14.57.21268.9
Kanal D13.96.91218.5
Romania TV6.43.2558.5
Prima TV4.92.4425.3
Antena 34.82.4421.0
DigiSport 14.52.2391.6
TVR 13.91.9340.2
National TV2.41.2207.4
Pro 22.31.1199.8

 

PUBLICUL URBAN

Target>>Urban All
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Antena 115.97.9756.0
Pro TV14.57.2689.3
Kanal D10.45.2497.7
DigiSport 16.63.3312.7
Romania TV6.13.0288.6
Antena 35.72.8270.5
TVR 15.02.5239.1
Prima TV3.41.7162.9
Pro 22.21.1106.0
National TV2.01.094.4

 

PUBLICUL COMERCIAL

Target>>18-49 Urban
Interval>>20:30-23:11
ChannelsShareRtg%Rtg(000)
Pro TV22.79.8422.3
Antena 122.29.6411.3
Kanal D9.44.1175.0
DigiSport 16.82.9126.2
National TV2.81.251.6
Prima TV2.61.147.6
Romania TV2.41.043.8
TVR 12.00.937.0
Pro 21.80.833.1
Antena 31.70.832.2

 

Sursa datelor: Kantar Media Copyright: ARMA

Cotă de piaţă (Market Share) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (Rtg%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Rating (Rtg%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending