Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape 3.500.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2020, la Antena 1

Avatar

Published

on

Dan Negru, de 20 de ani liderul spectacolelor de Revelion

Record de audienţã la nivelul cotei de piaţã

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 20-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând record de audienţã la nivelul cotei de piaţã, pe publicul comercial.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2020, de la ora 23:36, a adunat în fața micilor ecrane 3.452.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.045.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Cel de-al 20-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:00 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de 8 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară si de 3 ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Astfel, Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16  puncte de rating și 36,2% cota de piață, urmată de Romania TV, cu 5,3 puncte de rating și 12% cota de piață, Kanal D, cu 4,3 puncte de rating si 9,8% cota de piata, Antena 3 cu 2 puncte de rating si 4,6% cota de piata si Pro TV, cu 2 puncte de rating si 4,5% cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23:36, 3.452.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2020, cifrele înregistrate fiind de 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență mai mult decat dubla fata de urmatorul clasat, Romania Tv, si de peste 6 ori mai mare fata de Pro TV.

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13,8  puncte de rating și 32,8 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul 5 cu doar 2,1 puncte de rating și 4,9 cota de piață, după Romania Tv, cu 5,7 puncte de rating si 13,5% cota de piata, Kanal D, respectiv Antena 3.

În minutul de aur, de la ora 23:09, Antena 1 obținea un rating de 18,4 de puncte și o cotă de piață de 41,2 procente.

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de aproape 5 ori mai mare față de urmatorul clasat, Pro TV.

 

Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, “Revelionul Starurilor – 2020” înregistrând pe acest segment de public 13,9 puncte de rating și 42,6% cota de piață, de aproape 5 ori mai mult față de urmatorul clasat, Pro TV, care a inregistrat 2,9 puncte de rating și 9% cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23:33, Antena 1 a obținut un rating de 16,9 puncte și o cotă de piață de 49,2%.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 20-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2020, cu ajutorul măștilor, Simona Gherghe a întruchipat-o pe Rafiki, maimuța din Lion King, Antonia a fost spectaculoasa vrăjitoare Ursula, din Mica Sirenă, pe când Petre Roman s-a deghizat în Iepurele din Alice în Țara Minunilor. Cunoscuta interpretă de muzică populară Sofia Vicoveanca s-a ascuns în spatele personajului Baba, atleta de talie mondială Gabriela Szabo a fost Betty Boop, iar Adelina Pestrițu s-a transformat în Imelda din filmul animat “Coco”. Dorian Popa l-a întruchipat pe Motanul Încălțat, nea Mărin Barbu a fost Joker, Manuela Hărăbor a intrat în pielea lui Maleficent, iar Anca Țurcașiu și-a făcut o apariție spectaculoasă în rolul lui Spiderman.

Irina Loghin, Cristi Minculescu, Marius Țeicu, Laura Lavric, Anna Lesko, Ozana Barabancea, Monica Anghel, Ruby, Anda Adam, Alex Velea, Cristi Iacob, Șerban Copoț, Jean de la Craiova, Marcel Pavel, Romică Țociu, Gelu Voicu, Alexandru Arșinel, Adriana Trandafir, Dorian Popa, Carmen Șerban, Mahala Rai Banda, Nicolae Voiculeț, Andreea Bălan, Daniela Crudu, Vali Vijelie, Daniela Gyorfi, Tania Popa, Nelu Vlad și formația Azur sunt doar o parte din artiștii care au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru, la Antena 1.

 

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19:57 – 22.00, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21:58, a adunat în fața micilor ecrane 3.3 milioane de telespectatori din toată țara, reprezentând 38.8% din cota de piaţã,  de peste patru ori mai mulţi decât cei care urmãreau atunci Pro TV.

 

La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, în intervalul 19:57-22:00, 13.7 puncte de rating și 28.5 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating si 13.3 cota de piață și de România TV, cu 5.4 puncte de rating și 11.3 cota de piaţã.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 11.6 puncte de rating și 26 de procente din cota de piață, urmată de România TV, cu doar 5.6 puncte de rating și 12.6% cota de piaţã. Locul trei în ierarhia audienţelor a fost ocupat de Pro Tv cu 4.9 puncte de rating şi 11% cota de piaţã.

De asemenea, în intervalul de difuzare „Show şi-aşa” Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29.2 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar  5.7  puncte de rating și 16.3 cota de piață.

 

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună.

Vedetele împărțite în două tabere conduse de Mirela Vaida, respectiv Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat” pe parcursul a două ore prin intermediul unor probe haioase. Așadar, Maria Dragomiroiu, Daniela Condurache, Maria Cârneci, Diana Matei, Constantin Enceanu, Dinu Iancu Sălăjanu, Grigore Gherman și Cornel Borza au format echipa “popularilor” condusă de Liviu și Andrei, în timp ce Oana Sîrbu, Bella Santiago, Elena Ionescu, Amna, Jo, Mihai Trăistariu, Liviu Teodorescu și Alex Vasilache au făcut parte din echipa artiștilor pop, având-o ca lider pe Mirela. Invitații speciali ai show-ului au fost Cornelia Catanga, Doru Octavian Dumitru, Aurelian Temișan și Irena Boclincă, actrița cunoscută drept “sosia Vioricăi Dăncilă” de la iUmor. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5.4 puncte de rating și 28.1 cota de piață, aproape dublu faţã de Pro Tv ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3 puncte de rating și 15.5% cota de piață.

 

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență aproape dublã față de următorul clasat, România TV. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.7 puncte de rating și 22.4 cotă de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 3 puncte de rating și 11.8 cota de piață, urmatã de Pro TV cu doar 2.9 puncte de rating şi 11.4% cota de piaţã.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.7 puncte de rating și 24% cota de piață, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundă cu doar 3.2 puncte de rating și 11.5 cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în prime-time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 31.1 procente, aproape dublu faţã de Pro TV ce înregistra atunci o medie de 5.7 puncte de rating și 16.5 cota de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în Prime Time o audiență  aproape dublã față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 11.5 puncte de rating și 25.9 cota de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 5.7 puncte de rating și 12.9 cota de piață. Cea de-a treia poziţie în clasament a fost ocupatã de Pro TV cu doar 5 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţã.

Şi pe întregul publicul din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 13.3 puncte de rating și 27.9 cota de piață, fiind urmărită în medie de 2.360.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundã cu doar 6.1 puncte de rating și 12.9 cota de piață.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 31 decembrie 2019

 

 

Comentarii

Analize

AUDIENTE TV: Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Teledonul Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, urmãrit de peste 6.6 milioane de telespectatori

 

Teledonul Români Împreunã, transmis în direct, vreme de 6 ore, simultan pe 5 canale tv,  Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, fiind totodatã şi cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România a fost lider de audienţã la nivelul tuturor categoriilor de public. Peste 6.6 milioane de telespectatori unici la nivel naţional au urmãrit ieri, în intervalul 13:00 – 18:58, transmisiunea live din platoul Teledonului, dar şi din casele a peste 40 de vedete care s-au alãturat iniţiativei Intact Media Group. Mulţi dintre aceştia au spus “Ajut eu!” şi au donat în conturile Fundaţiei Mereu Aproape peste 2.6 milioane de Euro, iar suma nu se opreşte aici.

19.3% din televizoarele românilor au fost dechise ieri pe teledonul difuzat de posturile Intact Media Group. Românii au fãcut posibil un adevãrat maraton, teledonul situându-se în topul preferinţelor telespectatorilor din toatã ţara. Indiferent de postul pe care au ales sã vizioneze acest program, audienţa cumulatã dovedeşte interesul românilor de a fi împreunã în clipele grele.

Antena TV Group a fãcut un adevãrat tur de forţã şi în Digital, transmiţând live teledonul pe AntenaPlay, canalul de Youtube Antena 1 şi pagina de Facebook Antena 1 şi distribuind în timp real câteva zeci de articole şi clipuri video cu cele mai importante momente ale transmisiei. Astfel, peste 1,5 milioane de români au fost ieri conectaţi cu importantul eveniment prin intermediul platformele digitale Antena TV Group.

Astfel, în intervalul de difuzare a Teledonului Români Împreunã, 13:00 – 18:58, canalele Intact au înregistrat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un rating mediu de 3.9% şi 13.7, ocupând prima poziţie în clasament. Şi la nivelul publicului urban, Teledonul Români Împreunã a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 6.5% şi 18.2% cota de piaţã. Ierarhia se pãstreazã şi la nivel national, programul oferit de grupul Intact înregistrând un rating mediu de 6.6% şi 19.3% cota de piaţã. Peste 1.165.000 de telespectatori au urmãrit ieri toate cele 6 ore de program neîntrerupt. Şi la nivelul targetului Premium, 18+ Urban, grad social AB ( manageri şi profesionişti) programul Teledon Români Împreunã a condus detaşat clasamentul audienţelor, cu 8.4% rating şi 22.6% cota de piaţã.

Zi încãrcatã de emoţie ieri în platoul Antena Group, de unde a fost transmis în direct, simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, teledonul Români Împreunã, cea mai lungã transmisiune tv de acest tip din România. Zeci de mii de români, oameni simpli, vedete, dar şi companii româneşti sau multinaţionale au rãspuns apelului de solidaritate lansat de cãtre trustul Intact şi au spus Ajut eu!, adunând împreunã peste 2.6 milioane de Euro, bani ce vor fi folosiţi pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã. În zilele urmãtoare, Fundaţia Mereu Aproape va evalua şi suma strânsã în urma donaţiilor prin apeluri telefonice, urmând ca suma finalã sã fie comunicatã ulterior.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 29 martie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: Peste 3,2 milioane de români, au urmărit ROMÂNII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

O nouă seară de vineri, un nou golden buzz oferit de Mihai Petre pentru ”un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”!

A fost o nouă șansă pentru cei mai talentați concurenți să arate că pasiunea și munca se împletesc în  momente de neuitat! În timp ce pentru cei care au reușit să impresioneze, Andra a ținut să menționeze că ”este important să-ți placă ceea ce faci, să fie din inimă”, pentru cei care nu au reușit să treacă mai departe, Andi Moisescu a căutat cuvintele care să-i motiveze să continue: ”Viața e un șir lung de victorii și înfrângeri. Din înfrângeri..înveți!”.

 

Duo Maintenant, echipa formată din Ludivine Furnon și Nicolas Besnard, a oferit unul dintre cele mai antrenante și sensibile momente din acest sezon și au impresionat prin tehnica lor impecabilă. Nu a fost nicio surpriză când Mihai Petre s-a ridicat în picioare și a spus: ”Sunteți cuplul perfect. A fost un moment de măiestrie cum nu ți-e dat să vezi”. Și ceilalți jurați au considerat că a fost un moment de #un10perfect, iar Florin Călinescu a completat: ”Aș vrea să iau caseta, să mă uit să văd dacă găsesc o imperfecțiune. Excepțional!”

 

Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public! La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 17.2 puncte de rating și 45.2% share, cifre de peste 4 ori mai mari decât televiziunea de pe locul secund care a obţinut numai 3.9 puncte de rating și 10.3% share.

 

Peste 3.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul Românii au talent, iar în minutul de maximă audiență de la 21:12, peste 3.9 milioane de români au fost cu ochii pe noua ediție a show-ului.

3 sau 4 de DA și un loc în următoarea etapă au obținut: Ikim Dance Academy, Amelia Călin, Petru Moiseev, Iorgu Aggressor & Tom Fulton Future Shock, Olimpia Carauleanu, Dimma’s, Mauricio Cugat – Desole, Clubul Sportiv Akikai, Constantin Stîngă, Daniela Pleșca, Caddebostan Workout, Ryan Hayashi și Amanda Stan.

Spectacolul continuă vinerea viitoare când alți concurenți vor încerca să-și îndeplinească visul pe scena talentului, de la 20:30, într-o nouă ediție Românii au talent.

 

Românii au talent – #un10perfect

Comentarii

Continue Reading

Analize

Gospodar fără pereche, lider de audiență pe toate categoriile de public

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Joi seara a fost un episod cu emoție la Gospodar fără pereche. A avut loc prima eliminare, iar Luciana a plecat acasă, deși nu s-ar fi gândit nicio clipă că povestea ei se încheie atât de repede: „Nu mă așteptam. Am rămas șocată”, a spus fosta concurentă din gospodăria lui Andrei.

Joi seara, reality show-ul Gospodar fără pereche a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 6.6 puncte de rating și 20% share pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.8 puncte de rating și 14.6% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:09, emisiunea Gospodar fără pereche a adus în faţa televizoarelor aproximativ 1.8 milioane de români.

Gospodarilor le este din ce în ce mai greu să le facă față fetelor. Certurile dintre ele, geloziile și micile răutăți dintre domnișoare au reușit să-i epuizeze pe băieți. Chiar și așa, fermierii nu sunt pregătiți să renunțe la fetele frumoase care își pun în valoare toate atuurile și fac tot posibilul să-i cucerească.

Geanina însă a pus piciorul în prag și le-a zis celor doi gospodari, Radu și Cristian, că trebuie să facă prima eliminare. Cu cine vor alege băieții să meargă mai departe, dar și cui vor spune „adio”, vedem joia viitoare, într-o nouă ediție Gospodar fără pereche.

Gospodar fără pereche – Hai să facem dragostea rurală!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0