Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape 3.500.000 de români au urmărit Revelionul Starurilor 2020, la Antena 1

Avatar

Published

on

Dan Negru, de 20 de ani liderul spectacolelor de Revelion

Record de audienţã la nivelul cotei de piaţã

Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru pentru al 20-lea an consecutiv, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public, înregistrând record de audienţã la nivelul cotei de piaţã, pe publicul comercial.

Minutul de aur al Revelionului Starurilor 2020, de la ora 23:36, a adunat în fața micilor ecrane 3.452.000 de români din toată țara, Antena 1 înregistrând 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

De asemenea, minutul de la miezul nopții a adunat în fața micilor ecrane 3.045.000  de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara.

Cel de-al 20-lea program de Revelion prezentat consecutiv de Dan Negru, la Antena 1, difuzat în intervalul orar 22:00 – 02:00, a obținut în acest an o audiență de 8 ori mai mare față de principalul competitor, Pro TV, la nivelul publicului din întreaga țară si de 3 ori mai mare față de urmatorul clasat, Romania TV.

Astfel, Antena 1 a condus în topul audiențelor la nivelul publicului din toată țara cu o medie de 16  puncte de rating și 36,2% cota de piață, urmată de Romania TV, cu 5,3 puncte de rating și 12% cota de piață, Kanal D, cu 4,3 puncte de rating si 9,8% cota de piata, Antena 3 cu 2 puncte de rating si 4,6% cota de piata si Pro TV, cu 2 puncte de rating si 4,5% cota de piata.

La minutul de aur, de la ora 23:36, 3.452.000 de români urmăreau Revelionul Starurilor 2020, cifrele înregistrate fiind de 19,4 puncte de rating și 42% cota de piață.

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență mai mult decat dubla fata de urmatorul clasat, Romania Tv, si de peste 6 ori mai mare fata de Pro TV.

Antena 1, cu show-ul prezentat de Dan Negru, s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din mediul urban, cu 13,8  puncte de rating și 32,8 cota de piață, la o distanță apreciabilă de PRO TV, clasat abia pe locul 5 cu doar 2,1 puncte de rating și 4,9 cota de piață, după Romania Tv, cu 5,7 puncte de rating si 13,5% cota de piata, Kanal D, respectiv Antena 3.

În minutul de aur, de la ora 23:09, Antena 1 obținea un rating de 18,4 de puncte și o cotă de piață de 41,2 procente.

La nivelul publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de aproape 5 ori mai mare față de urmatorul clasat, Pro TV.

 

Antena 1 își păstrează supremația și la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, “Revelionul Starurilor – 2020” înregistrând pe acest segment de public 13,9 puncte de rating și 42,6% cota de piață, de aproape 5 ori mai mult față de urmatorul clasat, Pro TV, care a inregistrat 2,9 puncte de rating și 9% cota de piață.

În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, de la ora 23:33, Antena 1 a obținut un rating de 16,9 puncte și o cotă de piață de 49,2%.

Marea petrecere de Revelion a fost, și în acest an, la Antena 1! Revelionul prezentat pentru al 20-lea an consecutiv de Dan Negru a adus în fața telespectatorilor măști spectaculoase și zeci de artiști iubiți de marele public, într-un spectacol de zile mari.

Astfel, la Revelionul Starurilor 2020, cu ajutorul măștilor, Simona Gherghe a întruchipat-o pe Rafiki, maimuța din Lion King, Antonia a fost spectaculoasa vrăjitoare Ursula, din Mica Sirenă, pe când Petre Roman s-a deghizat în Iepurele din Alice în Țara Minunilor. Cunoscuta interpretă de muzică populară Sofia Vicoveanca s-a ascuns în spatele personajului Baba, atleta de talie mondială Gabriela Szabo a fost Betty Boop, iar Adelina Pestrițu s-a transformat în Imelda din filmul animat “Coco”. Dorian Popa l-a întruchipat pe Motanul Încălțat, nea Mărin Barbu a fost Joker, Manuela Hărăbor a intrat în pielea lui Maleficent, iar Anca Țurcașiu și-a făcut o apariție spectaculoasă în rolul lui Spiderman.

Irina Loghin, Cristi Minculescu, Marius Țeicu, Laura Lavric, Anna Lesko, Ozana Barabancea, Monica Anghel, Ruby, Anda Adam, Alex Velea, Cristi Iacob, Șerban Copoț, Jean de la Craiova, Marcel Pavel, Romică Țociu, Gelu Voicu, Alexandru Arșinel, Adriana Trandafir, Dorian Popa, Carmen Șerban, Mahala Rai Banda, Nicolae Voiculeț, Andreea Bălan, Daniela Crudu, Vali Vijelie, Daniela Gyorfi, Tania Popa, Nelu Vlad și formația Azur sunt doar o parte din artiștii care au urcat, la rândul lor, pe scena Revelionul Starurilor prezentat și în acest an de Dan Negru, la Antena 1.

 

Emisiunea “Show și-așa!”, prezentată de Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, care a dat startul petrecerii de Revelion, la Antena 1, difuzată în intervalul orar 19:57 – 22.00, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Minutul de maximă audiență, de la ora 21:58, a adunat în fața micilor ecrane 3.3 milioane de telespectatori din toată țara, reprezentând 38.8% din cota de piaţã,  de peste patru ori mai mulţi decât cei care urmãreau atunci Pro TV.

 

La nivelul publicului din toata țara, Antena 1 a înregistrat, în medie, în intervalul 19:57-22:00, 13.7 puncte de rating și 28.5 cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating si 13.3 cota de piață și de România TV, cu 5.4 puncte de rating și 11.3 cota de piaţã.

Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului de la orașe, cu 11.6 puncte de rating și 26 de procente din cota de piață, urmată de România TV, cu doar 5.6 puncte de rating și 12.6% cota de piaţã. Locul trei în ierarhia audienţelor a fost ocupat de Pro Tv cu 4.9 puncte de rating şi 11% cota de piaţã.

De asemenea, în intervalul de difuzare „Show şi-aşa” Antena 1 conduce detașat și clasamentul la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, cu o medie de 10.2 puncte de rating și 29.2 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu doar  5.7  puncte de rating și 16.3 cota de piață.

 

Mirela Vaida, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au dat startul petrecerii în noaptea de Revelion, la “Show și-așa!”, cu cântec, jocuri și foarte multă voie bună.

Vedetele împărțite în două tabere conduse de Mirela Vaida, respectiv Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu s-au “duelat” pe parcursul a două ore prin intermediul unor probe haioase. Așadar, Maria Dragomiroiu, Daniela Condurache, Maria Cârneci, Diana Matei, Constantin Enceanu, Dinu Iancu Sălăjanu, Grigore Gherman și Cornel Borza au format echipa “popularilor” condusă de Liviu și Andrei, în timp ce Oana Sîrbu, Bella Santiago, Elena Ionescu, Amna, Jo, Mihai Trăistariu, Liviu Teodorescu și Alex Vasilache au făcut parte din echipa artiștilor pop, având-o ca lider pe Mirela. Invitații speciali ai show-ului au fost Cornelia Catanga, Doru Octavian Dumitru, Aurelian Temișan și Irena Boclincă, actrița cunoscută drept “sosia Vioricăi Dăncilă” de la iUmor. Acompaniamentul muzical a fost asigurat de taraful Cleante.

În ziua de 31 decembrie, telespectatorii au preferat programele pregătite de Antena 1. Astfel, Antena 1 a fost lider incontestabil de audiență pe parcursul întregii zile, pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 înregistra o medie de audiență de 5.4 puncte de rating și 28.1 cota de piață, aproape dublu faţã de Pro Tv ce înregistra, tot la nivelul întregii zile şi pe acelaşi target o medie de 3 puncte de rating și 15.5% cota de piață.

 

Şi pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat o audiență aproape dublã față de următorul clasat, România TV. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 5.7 puncte de rating și 22.4 cotă de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 3 puncte de rating și 11.8 cota de piață, urmatã de Pro TV cu doar 2.9 puncte de rating şi 11.4% cota de piaţã.

Pe întregul public din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 6.7 puncte de rating și 24% cota de piață, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundă cu doar 3.2 puncte de rating și 11.5 cota de piață.

 

Antena 1 a fost lider detaşat de audiență şi în prime-time (19:00 – 23:00) pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 10.7 puncte de rating și o cotă de piață de 31.1 procente, aproape dublu faţã de Pro TV ce înregistra atunci o medie de 5.7 puncte de rating și 16.5 cota de piață.

Pe întreg publicul din mediul urban, Antena 1 a înregistrat în Prime Time o audiență  aproape dublã față de următorul clasat. Astfel, la nivelul întregii zile, Antena 1 a înregistrat 11.5 puncte de rating și 25.9 cota de piață, în timp ce România TV a înregistrat o audiență medie de 5.7 puncte de rating și 12.9 cota de piață. Cea de-a treia poziţie în clasament a fost ocupatã de Pro TV cu doar 5 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţã.

Şi pe întregul publicul din România, Antena 1 se clasează tot pe primul loc în topul audiențelor cu 13.3 puncte de rating și 27.9 cota de piață, fiind urmărită în medie de 2.360.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV ocupă poziția secundã cu doar 6.1 puncte de rating și 12.9 cota de piață.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 31 decembrie 2019

 

 

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0