Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit aseara confruntarea dramatica intre Faimosii si Razboinicii de la „Survivor Romania”

Avatar

Published

on

Cea de-a doua editie a reality-ului „Survivor Romania” a tinut cu sufletul la gura toata Romania, confruntarea sportiva, in indepartata Republica Dominicana, intre Faimosi si Razboinici, a tinut in fata micilor ecrane, cu sufletul la gura aproape doua milioane de fani.

Aproape un milion si jumatate (1.490.000) de romani din intreaga tara au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al show-ului „Survivor Romania”, in intervalul de difuzare 20:08 – 22:25, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii prezentate de Dan Cruceru, Kanal D s-a impus ca lider de piata, pe targetul National, devansand celelalte statii concurente. In ceea ce priveste targetul All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu reality-ul difuzat aseara.

Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,5% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, 6,5% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Confruntarea sportiva intre Faimosi Razboinici a fost foarte stransa, concurentii celor doua echipe au luptat umar la umar, fiecare traseu parcurs de acestia a dat emotii uriase si batai intense de inima colegilor de echipa. Fiecare punct adjudecat de echipe a fost castigat la mustata, nu de putine ori diferenta era facuta de cateva secunde;  in editia de aseara „Survivor Romania” emotiile concurentilor au fost si mai mari, in momentul in care Emanuela Huruiala, de la Razboinici, si Elena Ionescu, de la Faimosi au inscris punctul decisiv in acelasi timp, fiind nevoie de analiza pe camerele de luat vederi pentru a declara castigatoarea.

Miza jocului de aseara d ela „Survivor Romania” a fost una uriasa, concurentii celor doua echipe au luptat pentru provizii constand in orez si ulei, de trei ori cantitatea standard. Scorul de 10 la 4, in favoarea Razboinicilor i-a declarat invingatori, acestia intrand in posesia premiului atat de necesar.

Jocul de aseara nu a fost lipsit nici de momente dramatice. Augustin Viziru, din tabara Faimosilor, la finalul traseului sportiv a  acuzat dureri serioase, fiind nevoia de interventia rapida a medicilor care au acordat ajutor imediat si au solicitat transportul acestuia la cea mai apropiata unitate de ingrijiri medicale.

Tensiunea si miza uriasa a jocului de aseara si-au spus cuvantul, astfel ca au aparut primele conflicte deschise. Andi Constantin si Cristina Siscanu au purtat discutii aprinse sub ochii colegilor.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,516,61490
 Pro TV7,715,11356
 Antena 15,110,0900
SURVIVORRomania TV4,58,9796
20:08-22:25Prima TV3,16,0537
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,425,6440
 Kanal D5,814,4248
 Antena 13,58,7149
SURVIVORTVR 21,84,678
20:08-22:25Romania TV1,74,374
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,116,7773
 Kanal D6,513,4618
 Romania TV4,49,0418
SURVIVORAntena 14,18,5391
20:08-22:25Antena 33,06,1281
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,08,2187
 Romania TV1,87,5172
 Antena 31,45,9134
ASTA-I ROMANIAPro TV1,45,8132
14:30-16:00Antena 11,35,3122
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,412,4593
 Romania TV2,07,3349
 National TV1,55,7272
ASTA-I ROMANIAAntena 11,45,1245
14:30-16:00Pro TV1,34,8231
Source: Kantar Media Romania    
Date: 28.06.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0