În episodul de aseară din serialul Las Fierbinți, Celentano a ajuns la concluzia că piramida lui Kheops are multe greșeli de construcție, așa că s-a decis rezolve problema și să plece în Egipt pentru a indrepta tot ceea ce muncitorii faraonului au omis.
Planurile lui mărețe au fost urmărite, în minutul de aur, de la ora 21:01, de 2.7 milioane de telespectatori, la nivel național. Serialul a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a înregistrat 11.9 rating și 31.3% share pe segmentul publicului commercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea clasată pe locul doi, ANTENA 1, a obtinut 10.3 rating și 27.1% share.
Joia aceasta, Bobiță încearcă din nou să o cucerească pe Luminița, asistenta medicala din sat. De data aceasta, o porție de clătite ii va da acestuia planurile peste cap și va reuși să o enerveze pe tânăra, care îl va da afară din cabinet. Ce vină are Dorel pentru această întâmplare, aflăm joi, într-un nou episod Las Fierbinți.
Celentano nu se potolește și vrea să își impresioneze un prieten vechi din armată, care a anunțat că îl vizitează după mulți ani. Cum soarta nu a fost de partea lui și a ajuns un șomer prieten bun cu paharul și nu doctor, profesor sau avocat, așa cum camaradul lui credea, Celentano se gândește să-i ascundă realitatea în care trăiește și să se prefacă pentru două ore că este primar în Fierbinți. Cum primește Vasile, primarul satului, propunerea de a-i ceda locul pentru câteva ore, vedem joia aceasta, de la 20:30, la PRO TV.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa cifre: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Foto Credit: PRO TV