Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aseară, românii s-au bucurat de comedie! Las Fierbinți a fost lider pe toate segmentele de public!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Joi seară, Celentano și Firicel au dat-o în bară cu o lucrare pe care au încercat să o ducă la bun sfârșit și, ca de obicei, nu au reușit. Cei doi l-au găsit vinovat pe primar pentru faptul că au spart o conductă de apă în timpul lucrărilor și au distrus o bormașina, chiar dacă acesta nu avea nicio legătură cu ceea ce aveau ei de făcut. Aventurile fierbințenilor au fost urmărite de milioane de români.

Aseară, serialul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public. La nivel național, aventurile fierbințenilor au fost urmărite de aproape 1.9 milioane de telespectatori, iar în minutul de aur de la 21:26, peste 2.4 milioane de români se bucurau de comedie. Las Fierbinți a înregistrat joi seara 10.8 puncte de rating și 36.9% pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârsta curpinsă între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă, KANAL D, avea 5.2 puncte de rating și 17.7% share.

Comedia continuă și săptămâna viitoare cu alte două episoade Las Fierbinți în care Aspirina, Bobiță, Celentano, Dorel și toate celelalte personaje îndrăgite de români vor avea de înfruntat alte situații pline de umor.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,717,5200
 Pro TV4,617,2197
 Antena 13,613,4154
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019 

Target All Urban

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,117,4588
 Pro TV4,913,8467
 Antena 13,29,2309
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D6,117,11082
 Pro TV6,016,91072
 Antena 13,39,4595
Source: Kantar Media Romania 
Date: 18.07.2019 

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: