Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Asia Express, lider detașat de piață pe toate categoriile de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Duminică seară, în intervalul orar în care a fost difuzat cel mai dur reality-show, 19.59-23.33, Asia Express a condus detașat topul audiențelor pe toate categoriile de public. Așa se face că la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie de 10,1 puncte de rating și 25,9 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7.8 puncte de rating și 20,2 % cota de piață.

La orașe, emisiunea a fost lider detașat cu o medie de 8,3 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu 7 puncte de rating și 15,5 procente din cota de piață. Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul a fost lider cu o audiență medie de 7,8 puncte de rating și 17 % cota de piață, Pro Tv ocupând locul al doilea cu 6,7 puncte de rating și 14,5 % cota de piață. Aproape 1.950.000 de telespectatori urmăreau aseară, la nivel național, prima etapă din India a vedetelor Asia Express, în minutul de aur de la 20:40.

Antena 1 a fost lider de audiență şi în Prime Time. În intervalul 19.00-23.00, Antena 1 a înregistrat la nivelul publicului comercial din mediul urban cuprins între 18-49 de ani o audiență medie de 9,3 puncte de rating și 23,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv se situa pe poziția secundă cu 8,5 puncte de rating și 21,6% cotă de piață.

Nenumărate provocări, o cultură surprinzătoare și misiuni care au șocat de-a dreptul, de toate acestea au avut parte vedetele Asia Express duminică seară, pe Antena 1, în cea de-a doua parte din Drumul Elefantului. Șapte echipe au ajuns aseară în India, însă doar șase au continuat cursa, căci Șerban Copoț a fost nevoit să se retragă din cauza faptului că starea de sănătate a coechipierului său, Cosmin Seleși, nu s-a îmbunătățit: “Sunt total răvășit, nu știu ce se întâmplă cu mine. Îmi este foarte dor de copii, de soție, de familie, de prieteni, dar parcă aș mai sta puțin să mai joc. Deși uneori regreți că nu ești acasă, competiția Asia Express te ține aici și îți dorești să continui. Este o dezamăgire dublă, e greu să ieși din concurs așa.”, a spus Șerban.

Pentru restul echipelor, ziua a început într-un loc mistic pentru toată suflarea hindusă, plaja din Vakala. Vedetele au avut parte de un ritual de binecuvântare și au făcut cunoștință cu practicile unui popor ce le va fi gazdă în cea de-a doua parte a traseului lor. Dacă o parte dintre concurenți s-a bucurat de moment, alții nu au reușit să se regăsească în ritual: ”Cel mai mare vis al meu a fost să ajung aici. Sunt fascinată, parcă mă aflu într-o altă lume. Ritualul mi-a plăcut foarte tare, însă Dumnezeu și Universul au simțul umorului foarte bine dezvoltat. Așa că mi-l dau pe Oase în dreapta, ca să spună în timp ce noi recitam mantra…prosciutto, bruschete și ce mai zicea el acolo.”, s-a amuzat Jojo.

Prima provocare a echipelor de duminică seară a fost să ducă ofrande la un templu din apropriere, desculți, fără ca lumânarea candelei să se stingă. Deși s-au antrenat în etapele din Sri Lanka, haosul din trafic și ritmul de viață al localnicilor din India le-au dat de înțeles concurenților că trebuie să se adapteze unei noi culturi, cu totul și cu totul diferite: “Nu există comparație de trafic cu nimic din ce am văzut eu. Șoc total! Nimic din lumea asta nu te pregătește pentru momentul când ajungi în India, pe o stradă, în trafic.”, a fost de părere Oase.

Deși autostopul le-a pus mari probleme în prima parte a zilei, ajunși la ferma de vaci, vedetele au realizat că aici îi aștepta, de fapt, adevărata provocare a etapei. Fiecare echipă a fost nevoită să bea urină de vacă, folosită ca medicament de către localnici în foarte multe tratamente: ”Prima misiune în prima zi din India asta a fost. Nici nu vrem să ne gândim ce ne așteaptă, cu siguranță următoarele vor fi mult mai grele. Am încercat să mă controlez, să nu mă gândesc prea mult ce este. Nu mi-am dat seama ce fac.”, a spus Bogdan Boantă, care a îndeplinit proba de unul singur. Și în cuplul Ipate, Jojo a fost cea care s-a încumetat să termine cât mai repede misiunea, spre surprinderea coechipierului său: ”Din momentul în care am citit ce este de făcut nu am mai vrut să intru. Nu pot să beau așa ceva, poți să mă trimiți și acasă. Nu gustul mă sperie, ci doar ideea.”, a spus Paul.

Chiar dacă nicio echipă nu s-a așteptat ca prima misiune din India să fie atât de dură, toți au încercat să îndeplinească proba cât mai repede, căci doar trei cupluri se puteau califica în Proba Amuletei. Anca Sigartău și Teodor, CRBL și Oase, alături de Cocuța și Bogdan au fost cei care s-au întrecut pentru 1000 de Euro și un avantaj. La Templul de pe canal, munca de echipă a fost cea mai importantă. În vreme ce un membru a stat pe talerul unui cântar, celălat a fost nevoit să traverseze o apă cu ajutorul unei bărci, pentru a ajunge pe malul celălalt, acolo unde se afla o tarabă cu fructe. În cât mai scurt timp posibil, concurenții au cărat, prin mai multe drumuri, cantitatea de fructe necesară echilibrării balanței, iar Bogdan Boantă și Cocuța au fost cuplul care s-a descurcat cel mai bine.

Și cazarea s-a dovedit a fi o problemă pentru concurenți în prima zi din India, iar scepticismul localnicilor de a primi în casele lor un grup de necunoscuți a făcut ca vedetele să caute ore întregi un acoperiș: “E puțin ciudat când schimbi țara. Alt fel de oameni, altă energie, o luăm de la zero.”. Dacă Bogdan și Cocuța au mers câteva ore prin junglă, Oase și CRBL au avut norocul de a găsi o familie primitoare ce le-a oferit și o cină tradițională delicioasă, iar Ana Morodan și Teleșpan au dormit într-o casă spațioasă, fără să realizeze că în dormitorul lor era și un musafir neașteptat: o șopârlă gecko.

În ultima misiune de duminică seară, vedetele au hrănit rațe, pe care au fost nevoiți să le prindă dintr-un hambar, ca mai apoi să le elibereze pe lac. Fiecare cuplu s-a străduit să îndeplinească proba cât mai repede, căci Gina Pistol îi aștepta la ultimul punct de control al zilei cu un avantaj prețios: imunitatea. Ana Morodan și Teleșpan au fost cei care au câștigat prima etapă din India, suma de 100 de Euro și cazare la hotel: ”Slavă cerului, aveam nevoie de asta!”, a spus Ana, care se resimte din cauza unei probleme de sănătate.

Diseară, de la 20:00, pe Antena 1,

Yoga și tratamente ayurvedice pentru vedetele Asia Express

Luni seară, de la 20:00, pe Antena 1, cinci echipe continuă traseul celui mai dur reality show, în cea de-a doua etapă din India. Echipa imună, Ana Morodan și Teleșpan, vor fi cei care vor decide astăzi plecarea în cursă a colegilor, în funcție de strategia lor de joc. Și pentru că orice călătorie autentică în India presupune și practicarea celei mai cunoscute tradiții spirituale locale, yoga, vedetele vor fi provocate să exerseze diferite poziții ale acestei practici fizice: ”Asta am aflat și eu acum, că fiecare poziție de yoga are o poveste, un mesaj, o denumire.”, va spune CRBL.

Așa se face că diseară fiecare cuplu va primi un program personalizat de yoga, ce promite să înlăture frustrările și diversele tensiuni acumulate în cursă. Cu toate acestea, fiecare antrenament va trebui practicat pentru o perioadă de timp, stabilită de câștigătorii de luni seară, Ana Morodan și Teleșpan. În vreme ce unii se vor relaxa înainte de o zi încărcată cu misiuni grele, alte cupluri vor avea de recuperat timpul petrecut meditând.

Tot în această seară, vedetele vor cunoaște îndeaproape cultura indiană și se vor bucura de un spectacol colorat și fascinant al dansului Kathakali, considerat a fi unul din cele mai spectaculoase forme teatrale. Concurenții nu vor sta departe nici de zona gastronomică, iar o misiune în care vor fi nevoiți să rețină mirosul unor ingrediente locale, ca mai apoi să prepare o băutură folosită în tratamentele ayurvedice le va da bătai mari de cap.

Care va fi cea de-a doua echipă care câștigă imunitatea în prima etapă din India, dar și care sunt cuplurile ce se vor afla în pericol de a se califica automat la cursa pentru ultima șansă, telespectatorii Antena 1 pot vedea diseară, de la ora 20:00, într-o nouă ediție Asia Express- Drumul Elefantului.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 3 martie 2019

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: