Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Asia Express, locul 1 in audiente! Şerban şi George au adjudecat amuleta de 1000 de euro şi un avantaj

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a doua ediţie a etapei semifinale Asia Express – Drumul Elefantului a debutat asearã cu discuţia în jurul elefantului auriu, avantaj adjudecat de cãtre Şerban Copoţ şi George Vintilã. “Puteţi sã îl folosiţi cum vreţi voi, dar doar o singurã datã.

Puteţi scãpa de misiunea care tocmai urmeazã, sau puteţi avea un avantaj la misiunea dinainte de joc, însã îl puteţi folosi doar pânã la sfârşitul acestui episod!” le-a spus Gina bãieţilor. Şerban nu s-a ferit sã constate: “Sunt convins cã pe celelalte echipe le-a umplut de invidie!”. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, cea de-a doua ediţie din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:52. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.1 puncte de rating și 23.1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.5 puncte de rating și 18.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.9 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.3 puncte de rating și 14.6% cota de piață.

Dupã ce cu o zi înainte, Robert a avut nevoie de intervenţia medicilor şi de transport cãtre spital, el şi Ruby au fost nevoiţi sã renunţe la continuarea cursei şi sã rãmânã sub supravegherea medicilor. În cazul în care vor fi apţi sã ducã jocul mai departe, ei vor intra direct în cursa pentru ultima şansã din etapa semifinalei, însã pânã atunci, jocul din cea de-a doua etapã se va da între trei dintre echipe, respectiv CRBL şi Oase, Cocuţa şi Bogdan şi Şerban şi George.

Cum finala se apropie cu paşi repezi, Gina nu a mai pierdut timpul şi le-a prezentat urmãtoarea misiune: sã hrãneascã o vacã din împrejurimi cu o pâine specific indianã. Tot atunci le-a oferit şi câte un telefon mobil, cu ajutorul cãruia sã îi trimitã mai multe selfie-uri, din urmãtoarea misiune – fabrica de turmeric. Cele trei echipe au reuşit imediat sã îndeplineascã prima parte a misiunii, cãpãtând astfel încredere în forţele proprii. Greul însã abia începuse.

„Ne îndreptãm spre Pune, unde va avea loc cursa pentru ultima şansã, pentru ultima datã pe Drumul Elefantului, dar pânã acolo trebuie sã treceţi pe la Kohinoor Mills Turmeric Factory şi sã cãutaţi steagul Asia Express!”, le-a spus Gina lui CRBL şi Oase, Cocuţei şi lui Bogdan şi lui Şerban şi lui George. Vizibil emoţionatã, Cocuţa a realizat cât de aproape se aflã de finalul competiţiei: „Îmi vine sã plâng! Sunã aşa ciudat – <<pentru ultima datã pe Drumul Elefantului!>>”, va mãrturisi ea. Odatã ajunşi la fabrica de turmeric, semifinaliştii au avut de umplut câte un sac cu exact 50 de kilograme de turmeric, pentru ca apoi sã primeascã un plic cu praf de turmeric şi un recipient cu apã de trandafiri cu ajutorul cãrora sã obţinã o pastã galbenã cu care sã îşi acopere complet feţele. Cu un asemenea look, ei au pornit cãtre punctul de întâlnire pentru urmãtorul joc de amuletã, cu menţiunea cã au fost nevoiţi sã se opreascã în trei sate, din care sã convingã câte şapte localnici sã le permitã sã le vopseascã şi lor complet feţele.

Şerban şi George au fost primii care au pãrãsit fabrica de turmeric, şi deşi Serban declarase încã de la început “Mi se pare o probã imposibilã!”, au reuşit sã treacã de scepticismul localnicilor şi sã ajungã totuşi pe locul doi la Gina, în vreme ce Cocuta şi Boantã au fost primii care au pãşit pe covorul roşu – ei nu trebuie sã îşi caute cazare, singurii care au de făcut asta sunt CRBL şi Oase. Primele douã cupluri ajunse la Gina s-au calificat pentru jocul de amuletã, astfel cã Bogdan şi Cocuţa şi Şerban şi George nu au avut vreme sã îşi tragã sufletul, ci au intrat direct la antrenament pentru joc: sã înveţe sã mâne o pereche de tauri. „Ne este foarte fricã, nu ştim sã facem lucrul ãsta!”, au mãrturisit într-un glas Cocuţa şi Boantã.

Când îşi pierduserã speranţa cã vor gãsi cazare în ultimul sat de pe Drumul Elefantului, lui CRBL şi lui Oase le-a surâs norocul chiar la ultima casã – o familie foarte deschisã, care s-a dovedit chiar încântatã sã îi gãzduiascã şi cãrora concurenţii le-au oferit o lecţie de Kendama şi cadou una dintre ele.

Noaptea a trecut repede, astfel cã în zori echipele ajunse la jocul de amuletã au trecut deja la treabã: sã mâne un car tras de tauri pe un traseu prestabilit, la finalul cãruia au fost nevoiţi sã rezolve o ecuaţie folosind patru plãcuţe cu numere pe care le descoperiserã anterior pe traseu. Deşi a fost o luptã foarte strânsã, Şerban şi George au reuşit sã încheie proba mai repede şi sã câştige amuleta de 1000 de euro şi un avantaj. „A fost un joc frumos, o diversitate de lucruri pe care a trebuit sã le facem într-un singur joc de amuletã!”, a mãrturisit George, în vreme ce Şerban a completat: „Faptul cã avem hotel în seara asta înseamnã cã aceastã zi, pentru noi, va apune în mod excepţional!”.

În vreme ce colegii lor luptau cu ultimele puteri în etapa semifinalei, Ruby a povestit chinurile prin care a trecut Robert: „Efectiv a urlat de durere!”, a spus ea, în vreme ce Robert a completat: „Nu mai puteam sã vorbesc, mi se încleştase faţa. Am mers la baie de 7-8 ori!”. Cursa a continuat însã pentru cele trei echipe din concurs, care şi-au primit urmãtoarea misiune: sã gãseascã o vacã ce poartã culorile echipei lor şi sã îi picteze coarnele în acea culoare. Primii care au reuşit sã termine misiunea au fost CRBL şi Oase, în vreme ce pentru Şerban şi George gãsirea vãcuţei a reprezentat o misiune în sine.

Într-un final, toate cele trei echipe au pornit la drum, pe ultimii 80 de km, de la Kondhavli Village la Jadhawadi Fort, ultima oprire înainte de întâlnirea cu Gina, unde au avut de ales între a mânca o tavã întreagã de mâncare gustoasã, pregãtitã pentru un elefant, sau a bea un mic bol de supã foarte fierbinte şi extrem de picantã. „Doar am atins un pic şi mi-a luat gura foc!”, a mãrturisit CRBL, care a fost ajutat de Oase sã bea bolul picant. Şi Bogdan a fost cel care a salvat onoarea echipei sale şi a bãut ambele boluri, în vreme ce Şerban şi George au folosit elefantul auriu pentru a trece peste aceastã probã.

Primii care au ajuns la punctul de întâlnire cu Gina au fost CRBL şi Oase, care s-au bucurat astfel de avantajul obţinut – cazare şi cinã -, în vreme ce echipa CO-BO a ajuns pe locul al doilea. Ultimii şi-au fãcut apariţia Şerban şi George. „Sã ajungi primul, într-o semifinalã, cu o zi înainte de cursa pentru ultima şansã îţi dã putere, energie şi eşti, în mintea ta, cu un picior în marea finalã!”, a mãrturisit Oase.

În aceastã searã, elefantul oferã cu adevãrat ultima şansã, în mod cert, cea mai grea din concurs. Cu exerciţii de determinare în faţa unor provocãri greu de parcurs, cu teste ale rãbdãrii şi ale puterii de concentrare în ecuaţii cu multe necunoscute şi cu ultimele resurse, echipele se vor întrece din nou în cursa pentru ultima şansã. Cine sunt finaliştii Asia Express, telespectatorii vor afla disearã, de la 20:00, în ultima parte a celei de-a noua etape Asia Express – Drumul Elefantului.

Poveştile despre Asia Express au continuat asearã la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunâdu-se luni seara ca lider incontestabil de audiență, atât la nivel comercial, cât şi la nivel urban.  Emisiunea care i-a avut ca invitaţi pe Cocuța și Bogdan Boantă şi pe CRBL şi Oase a adunat în fața micilor ecrane peste 500.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:43.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:40 – 01:00) o audiență medie de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 19.4% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%, urmată de Pro TV, cu 2.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață și de Pro TV.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 8 APRILIE  2019

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Victoria României U21 contra Angliei U21 – 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, în timpul partidei Anglia-România. A fost şi cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit românii în faţa micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Anglia-România (2-4).

 

Povestea fotbalului românesc de mâine se scrie la TVR! Victorie istorică a României aseară la Campionatul European de Fotbal U21: în ziua cea mai lungă a anului, reprezentativa de fotbal a României U21 a învins Naţionala Angliei U21 şi a adus bucurie imensă miilor de români aflaţi pe stadionul din Cesena, Italia şi pentru milioane de români de acasă. George Puşcas, Ianis Hagi şi, de două ori, Florinel Coman au marcat pentru România, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 21 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. De altfel, Anglia-România a fost cel mai vizionat program la nivelul întregii zile de 21 iunie; TVR 1 a înregistrat cu partida Anglia U21 – România U21 un rating mediu* de 9,4% şi share** de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 21 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 10,1% rating şi 27,6% cotă de piaţă (970.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Tot tricolorii mici au adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a văzut la TVR 1 meciul elevilor lui Rădoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% şi cotă de piaţă medie – 31,6%).

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.20, când, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% şi share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Naţionala de tineret U21 împotriva Angliei, pentru a trăi bucuria noii victorii româneşti. La aceeaşi oră, în mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmăreau TVR 1 (audienţă – 16,5% şi cotă de piaţă – 39,3%).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

 

Următoarea partidă a reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, când tricolorii mici vor întâlni reprezentativa Franţei U21, la Cesena. Partida va fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Pentru telespectatorii care doresc să revadă meciul României cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 redifuzează partida azi, 22 iunie, de la ora 17.15.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Familia Băitoi a câștigat sezonul special. Chefi la cuțite: Florin Dumitrescu, încă un titlu în palmares

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Finala sezonului special Chefi la cuțite a fost de poveste, iar spectacolul asigurat de cele mai talentate familii și de cei trei chefi a clasat emisiunea în topul preferințelor românilor. Cel mai iubit show culinar a fost lider de piață pe publicul comercial din mediul urban, iar în minutul de aur de la 21:58, aproape 1.200.000 de telespectatori la nivel național urmăreau ultima luptă culinară din sezonul dedicat familiilor.

Așa se face că în intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59-23:23, Chefi la cuțite a fost lider la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 5,1 puncte de rating și 18,4 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 4,2 puncte de rating și 15,1 % cota de piață.

Antena 1 a fost lider de piață marți, 18 iunie, și în prime time (intervalul cuprins între 19.00-23.00) pe publicul comercial din mediul urban. Postul a condus cu 4,6 puncte de rating și 17,3 % cota de piață. Tot, marți, 18 iunie, Neatza cu Răzvan și Dani a fost în topul preferințelor românilor pe publicul comercial din mediul urban, în vreme ce Observatorul orei 16:00 s-a clasat pe primul loc la nivel național.

Emoțiile au fost cu adevărat copleșitoare în finala sezonului special Chefi la cuțite, pentru cele trei familii care au intrat în cursa pentru titlu și premiul de 10.000 de Euro. După două sesiuni de gătit pline de tensiune, ce și-au spus din plin cuvântul, o ultimă farfurie a făcut diferența. Familia Băitoi, bucătarii lui chef Florin Dumitrescu, au fost cei care și-au auzit numele strigat la finalul ediției: „Sincer, mă bucur foarte mult pentru ei, este senzațional că au reușit să câștige acest concurs!, a spus mentorul familiei învingătoare.

Lupta sezonului s-a dat între chefii Scărlătescu și Dumitrescu, căci chef Bontea, cel ce deține supremația titlurilor câștigate, s-a aflat în situația de a privi de pe tușă finala, dar asta nu l-a oprit în a da indicații și a ajuta fiecare echipă în parte cu sfaturi valoroase.

Prima probă le-a provocat pe cele trei familii finaliste să facă spectacol în farfurie pentru a impresiona invitații speciali la jurizare- bucătari cunoscuți din România, cei mai buni în domeniu, care au analizat la sânge aspectul și gustul preparatelor, chiar alături de familiile lor. Deși chef Scărlătescu a intrat în finală cu avantajul de a avea două echipe în luptă, în urma voturilor, familia Binh a fost cea care a părăsit competiția.

Așa se face că familia Crudu, bucătarii în tunici roșii, și familia Băitoi, “soldații” în galben, au intrat pentru ultima dată în bucătăria Chefi la cuțite, într-o probă ce valora 10.000 de Euro. Un dish semnătură, realizat în doar 60 de minute și jurizat chiar de către chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu a fost cel care a făcut diferența. Familia Băitoi a fost cea care a convins, motiv pentru care, la finalul serii, Gina Pistol le-a strigat numele: „Am câștigat, nu ne vine să credem! A fost o experiență minunată, ne bucurăm că am făcut și noi parte din familia Chefi la cuțite”, au spus aceștia fericiți, cu lacrimi în ochi.

Echipa din Chișinău a reușit să fie “sarea în bucate” în ciuda lipsei de experință din bucătărie, iar premiul de 10.000 de Euro pe care l-au adjudecat îi va ajuta, ca pe viitor, să își deschidă o mică afacere în domeniul gastronomic.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 18 iunie 2019

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1, lider de audienţă cu primul meci al României la CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Primul meci al României la EURO U21, prima victorie pe teren şi în audienţe! Tricolorii mici au adunat românii în faţa micului ecran, la TVR. TVR 1 – lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 1.657.000 de telespectatori, în minutul de aur al meciului România – Croaţia (4-1).

 

Viitorul fotbalului românesc se scrie la TVR! Tricolorii U21 au debutat în forţă la EURO 2019, echipa selecţionerului Mirel Rădoi marcând patru goluri şi câştigând detaşat, scor final 4-1, meciul împotriva reprezentativei U21 a Croaţiei. Partida a putut fi urmărită în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD pe 18 iunie.

 

Pe intervalul desfăşurării partidei, 19.32-21.28, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida România U21 – Croaţia U21 un rating mediu* de 5.9% şi share** de 16.8% (1.056.000 de telespectatori), la nivel naţional, aducând TVR 1 primul loc în topul audienţelor serii de 18 iunie. Pe publicul urban, TVR 1 a atins 6,2% rating şi 17,1% cotă de piaţă (597.000 de telespectatori), ocupând de asemenea prima poziţie. Şi cei mai mulţi telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (adică, target comercial) au preferat să fie alături de tricolorii mici în meciul de debut al lor la Campionatul European U21: 214.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 5% şi unei cote de piaţă medii de 19,4%.

 

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos şi  Emil Hossu-Longin s-a înregistrat, la nivel naţional, la ora 21.24, când, la TVR 1 se uitau 1.657.000 de telespectatori (rating de 9,3% şi share de 22.2%), care aşteptau confirmarea victoriei Naţionalei de tineret U21. La aceeaşi oră, în mediul urban, TVR 1 a avut o audienţă de 10.3% şi o cotă de piaţă de 24.7% (982.000 de telespectatori).

 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt în direct la TVR 1, TVR 2 şi TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricărui suporter tricolor.

Următoarele partide ale reprezentivei României U21 la Campionatul European de Fotbal se vor disputa pe 21 şi pe 24 iunie, când tricolorii mici vor întâlni Anglia, respectiv Franţa, la Cesena. Partidele vor fi în direct la TVR 1 şi TVR HD.

 

Programul partidelor din acestă săptămână la EURO 2019:

19.06.2019, ora 19:30 – Spania – Belgia – TVR 2 şi TVR HD

19.06.2019, ora 22:00 – Italia – Polonia – TVR 1 şi TVR HD

20.06.2019, ora 19:30 – Danemarca – Austria – TVR 2 şi TVR HD

20.06.2019, ora 22:00 – Germania – Serbia – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 19:30 – Anglia – ROMÂNIA – TVR 1 şi TVR HD

21.06.2019, ora 22:00 – Franţa – Croaţia – TVR 2 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Belgia – Italia – TVR 1 şi TVR HD

22.06.2019, ora 22:00 – Spania – Polonia – TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00 23.06.2019, ora 22:00 – Austria – Germania, TVR 1 şi TVR HD

23.06.2019, ora 22:00 – Danemarca – Serbia, TVR 2 în direct, TVR HD înregistrat, de la ora 00.00

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

 

Imagini România_ Croatia U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending