Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Asia Express, locul 1 in audiente! Şerban şi George au adjudecat amuleta de 1000 de euro şi un avantaj

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a doua ediţie a etapei semifinale Asia Express – Drumul Elefantului a debutat asearã cu discuţia în jurul elefantului auriu, avantaj adjudecat de cãtre Şerban Copoţ şi George Vintilã. “Puteţi sã îl folosiţi cum vreţi voi, dar doar o singurã datã.

Puteţi scãpa de misiunea care tocmai urmeazã, sau puteţi avea un avantaj la misiunea dinainte de joc, însã îl puteţi folosi doar pânã la sfârşitul acestui episod!” le-a spus Gina bãieţilor. Şerban nu s-a ferit sã constate: “Sunt convins cã pe celelalte echipe le-a umplut de invidie!”. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, cea de-a doua ediţie din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:52. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.1 puncte de rating și 23.1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.5 puncte de rating și 18.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.9 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.3 puncte de rating și 14.6% cota de piață.

Dupã ce cu o zi înainte, Robert a avut nevoie de intervenţia medicilor şi de transport cãtre spital, el şi Ruby au fost nevoiţi sã renunţe la continuarea cursei şi sã rãmânã sub supravegherea medicilor. În cazul în care vor fi apţi sã ducã jocul mai departe, ei vor intra direct în cursa pentru ultima şansã din etapa semifinalei, însã pânã atunci, jocul din cea de-a doua etapã se va da între trei dintre echipe, respectiv CRBL şi Oase, Cocuţa şi Bogdan şi Şerban şi George.

Cum finala se apropie cu paşi repezi, Gina nu a mai pierdut timpul şi le-a prezentat urmãtoarea misiune: sã hrãneascã o vacã din împrejurimi cu o pâine specific indianã. Tot atunci le-a oferit şi câte un telefon mobil, cu ajutorul cãruia sã îi trimitã mai multe selfie-uri, din urmãtoarea misiune – fabrica de turmeric. Cele trei echipe au reuşit imediat sã îndeplineascã prima parte a misiunii, cãpãtând astfel încredere în forţele proprii. Greul însã abia începuse.

„Ne îndreptãm spre Pune, unde va avea loc cursa pentru ultima şansã, pentru ultima datã pe Drumul Elefantului, dar pânã acolo trebuie sã treceţi pe la Kohinoor Mills Turmeric Factory şi sã cãutaţi steagul Asia Express!”, le-a spus Gina lui CRBL şi Oase, Cocuţei şi lui Bogdan şi lui Şerban şi lui George. Vizibil emoţionatã, Cocuţa a realizat cât de aproape se aflã de finalul competiţiei: „Îmi vine sã plâng! Sunã aşa ciudat – <<pentru ultima datã pe Drumul Elefantului!>>”, va mãrturisi ea. Odatã ajunşi la fabrica de turmeric, semifinaliştii au avut de umplut câte un sac cu exact 50 de kilograme de turmeric, pentru ca apoi sã primeascã un plic cu praf de turmeric şi un recipient cu apã de trandafiri cu ajutorul cãrora sã obţinã o pastã galbenã cu care sã îşi acopere complet feţele. Cu un asemenea look, ei au pornit cãtre punctul de întâlnire pentru urmãtorul joc de amuletã, cu menţiunea cã au fost nevoiţi sã se opreascã în trei sate, din care sã convingã câte şapte localnici sã le permitã sã le vopseascã şi lor complet feţele.

Şerban şi George au fost primii care au pãrãsit fabrica de turmeric, şi deşi Serban declarase încã de la început “Mi se pare o probã imposibilã!”, au reuşit sã treacã de scepticismul localnicilor şi sã ajungã totuşi pe locul doi la Gina, în vreme ce Cocuta şi Boantã au fost primii care au pãşit pe covorul roşu – ei nu trebuie sã îşi caute cazare, singurii care au de făcut asta sunt CRBL şi Oase. Primele douã cupluri ajunse la Gina s-au calificat pentru jocul de amuletã, astfel cã Bogdan şi Cocuţa şi Şerban şi George nu au avut vreme sã îşi tragã sufletul, ci au intrat direct la antrenament pentru joc: sã înveţe sã mâne o pereche de tauri. „Ne este foarte fricã, nu ştim sã facem lucrul ãsta!”, au mãrturisit într-un glas Cocuţa şi Boantã.

Când îşi pierduserã speranţa cã vor gãsi cazare în ultimul sat de pe Drumul Elefantului, lui CRBL şi lui Oase le-a surâs norocul chiar la ultima casã – o familie foarte deschisã, care s-a dovedit chiar încântatã sã îi gãzduiascã şi cãrora concurenţii le-au oferit o lecţie de Kendama şi cadou una dintre ele.

Noaptea a trecut repede, astfel cã în zori echipele ajunse la jocul de amuletã au trecut deja la treabã: sã mâne un car tras de tauri pe un traseu prestabilit, la finalul cãruia au fost nevoiţi sã rezolve o ecuaţie folosind patru plãcuţe cu numere pe care le descoperiserã anterior pe traseu. Deşi a fost o luptã foarte strânsã, Şerban şi George au reuşit sã încheie proba mai repede şi sã câştige amuleta de 1000 de euro şi un avantaj. „A fost un joc frumos, o diversitate de lucruri pe care a trebuit sã le facem într-un singur joc de amuletã!”, a mãrturisit George, în vreme ce Şerban a completat: „Faptul cã avem hotel în seara asta înseamnã cã aceastã zi, pentru noi, va apune în mod excepţional!”.

În vreme ce colegii lor luptau cu ultimele puteri în etapa semifinalei, Ruby a povestit chinurile prin care a trecut Robert: „Efectiv a urlat de durere!”, a spus ea, în vreme ce Robert a completat: „Nu mai puteam sã vorbesc, mi se încleştase faţa. Am mers la baie de 7-8 ori!”. Cursa a continuat însã pentru cele trei echipe din concurs, care şi-au primit urmãtoarea misiune: sã gãseascã o vacã ce poartã culorile echipei lor şi sã îi picteze coarnele în acea culoare. Primii care au reuşit sã termine misiunea au fost CRBL şi Oase, în vreme ce pentru Şerban şi George gãsirea vãcuţei a reprezentat o misiune în sine.

Într-un final, toate cele trei echipe au pornit la drum, pe ultimii 80 de km, de la Kondhavli Village la Jadhawadi Fort, ultima oprire înainte de întâlnirea cu Gina, unde au avut de ales între a mânca o tavã întreagã de mâncare gustoasã, pregãtitã pentru un elefant, sau a bea un mic bol de supã foarte fierbinte şi extrem de picantã. „Doar am atins un pic şi mi-a luat gura foc!”, a mãrturisit CRBL, care a fost ajutat de Oase sã bea bolul picant. Şi Bogdan a fost cel care a salvat onoarea echipei sale şi a bãut ambele boluri, în vreme ce Şerban şi George au folosit elefantul auriu pentru a trece peste aceastã probã.

Primii care au ajuns la punctul de întâlnire cu Gina au fost CRBL şi Oase, care s-au bucurat astfel de avantajul obţinut – cazare şi cinã -, în vreme ce echipa CO-BO a ajuns pe locul al doilea. Ultimii şi-au fãcut apariţia Şerban şi George. „Sã ajungi primul, într-o semifinalã, cu o zi înainte de cursa pentru ultima şansã îţi dã putere, energie şi eşti, în mintea ta, cu un picior în marea finalã!”, a mãrturisit Oase.

În aceastã searã, elefantul oferã cu adevãrat ultima şansã, în mod cert, cea mai grea din concurs. Cu exerciţii de determinare în faţa unor provocãri greu de parcurs, cu teste ale rãbdãrii şi ale puterii de concentrare în ecuaţii cu multe necunoscute şi cu ultimele resurse, echipele se vor întrece din nou în cursa pentru ultima şansã. Cine sunt finaliştii Asia Express, telespectatorii vor afla disearã, de la 20:00, în ultima parte a celei de-a noua etape Asia Express – Drumul Elefantului.

Poveştile despre Asia Express au continuat asearã la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunâdu-se luni seara ca lider incontestabil de audiență, atât la nivel comercial, cât şi la nivel urban.  Emisiunea care i-a avut ca invitaţi pe Cocuța și Bogdan Boantă şi pe CRBL şi Oase a adunat în fața micilor ecrane peste 500.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:43.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:40 – 01:00) o audiență medie de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 19.4% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%, urmată de Pro TV, cu 2.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață și de Pro TV.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 8 APRILIE  2019

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Cea de-a cincea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Ada și Cornel Palade, cu o transformare în Patti LaBelle și Celia Cruz a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.5 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (19:59 -23:13 ) o audiență medie de 7.1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.3 urmată de DigiSport1, cu 4.9 puncte de rating și 12% cota de piață, în vreme ce principalul competitor, Pro TV a ocupat poziţia a treia în clasament  cu 4.2 puncte de rating și 10.4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.1 puncte de rating și 16.4 % cota de piață, urmată de Kanal D, cu 4.9 puncte de rating și 11.4 % cota de piață. Şi la nivelul acestui target Pro TV a ocupat cea de-a treia poziţie în clasament, cu 4.3 puncte de rating și 10% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, Bella Santiago a cântat în travesti ca Steven Kapur, cunoscut drept Apache Indian, Sorana Darclee Mohamad a îmbrăcat costumul popular moldovenesc ca să cânte “Așa ca la noi mai rar”, transformată în marea interpretă Sofia Vicoveanca, pe când Cezar Ouatu și Șerban Copoț au cântat și au dansat în rochițe cu franjuri, asemănătoare cu cele ale personajelor lor, celebrele surori Kessler, Alice și Ellen, două nemțoaice talentate și în mare vogă în anii 1950-1960.

Diana Matei a urcat pe scenă în ritmuri latino, transformată în Meghan Trainor, ca să cânte “Hey, DJ”, Grigore Gherman a imitat-o pe spectaculoasa Loredana, cu hit-ul „Lele”, Alex și Monica Anghel au creat un moment foarte emoționant, transformați în Elvis Presley și Celine Dion, iar Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat despre prieteni, ca Anastasia Lazariuc și Fuego.

Cele mai bune transformări ale galei au fost realizate de Ada și Cornel Palade care, pentru o seară au fost legendarele artiste Patti LaBelle și Celia Cruz.

Momentele coregrafice ale show-ului le-au aparținut celor de la Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Show-ul a avut și un invitat special, Pepe, câștigător al sezoanelor trei și patru Te cunosc de undeva!, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale: Joe Cocker.

 

Sursa:Kantar Media  
Copyright:ARMADATA S.R.L.  
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 5 octombrie 2019  

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Antrenorii și concurenții au oferit o nouă seară de neuitat la Vocea României!

Published

on

 

Antrenorii au fost impresionați vineri seară de vocile incredibile ale concurenților, de modul în care ei s-au prezentat în competiție și de ambiția de care au dat dovadă.

A fost o ediție în care emoția și energia au pus stăpânire pe public și pe antrenori, care au reacționat de fiecare dată când au simțit potențialul din glasurile celor care au urcat pe scenă în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute. Încă nouă concurenți au reușit să întoarcă scaunele și să ocupe un loc într-una dintre cele patru echipe.

Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.7 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 20:52, aproape 2.5 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Voci puternice și concurenți carismatici

Tudor, Irina, Horia și Smiley au descoperit aseară noi voci care i-au făcut să se ridice în picioare și să înceapă lupta pentru ele. Cei patru au fost impresionați de ambiția concurenților și de bucuria cu care au interpretat melodii extrem de solicitante vocal. Din dorința de a câștiga un concurent în echipa lui, Brenciu a decis să-l blocheze pe Smiley.

Nouă voci au reușit aseară să întoarcă scaunele și au ocupat locurile în echipa antrenorilor, după cum urmează: Cătălina Pop, Natalia Selegean, Carmelina Burdeniuc, George Aghinea – echipa Tudor; Alexandru Ciubotaru, Georgiana Ilie – echipa Smiley; Eugeniu Cotruta, Victoria Gudima – echipa Irina și Claudia Marina Badae – echipa Brenciu.

Noi concurenți sunt pregătiți să urce pe scenă pentru a întoarce scaunele antrenorilor vinerea viitoarea, de la ora 20:30!

Vocea României – Doar vocea contează!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Chefi la cuțite, lider de audiență pe toate categoriile de public! Chef Florin Dumitrescu a oferit cuțitul de aur

Published

on

 

Chefi la cuțite a fost lider detașat de piață pe toate categoriile de public, luni, cu peste 2 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 20:52.

În intervalul orar 19.59-23.52, chefii au fost prima alegere a românilor, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 7,6 puncte de rating și 24,6% cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV cu 6.6puncte de rating și21,3 % cota de piață.

La orașe, emisiunea de la Antena 1 a condus cu 6,9 puncte de rating și 17,9 % cota de piață, fiindurmată de Pro TV cu 5,7 puncte de rating și 14,6 procente din cota de piață. Şi la nivel national, emisiunea de la Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, Chefi la cuţite înregistrând 6,6 puncte de rating şi 16,5 cota de piaţã, fiind urmatã tot de Pro TV cu 5,9 puncte de rating şi 14,6 cota de piaţã.

Ultimul concurent al ediției de luni seară Chefi la cuțite a reușit să ridice standardul competiției la rang de „aur”. Ernesto Dosman, bucătar originar din Panama, cu o experiență de peste 27 de ani în bucătărie, l-a convins pe chef Florin Dumitrescu de faptul că el este pionul principal de care are nevoie în lupta sezonului 7: ”Dacă eu pe Bontea nu pot să îl aleg în echipă, pentru că este colegul meu, în schimb, pot să iau pe cineva care să aibă creierul și capacitatea lui. Mulțumesc și bine ai venit la mine în echipă!”, a spus acesta când i-a oferit cuțitul de aur.

Ernesto are 46 de ani, însă a început să gătească încă din adolescență, iar cei 22 de ani petrecuți pe vas, ca bucătar de croazieră, l-au ajutat să se formeze și să se transforme într-un executive chef fără cusur: ”Sunt foarte obișnuit cu presiunea din bucătărie, cu gătitul contratimp. Am experiență, am gătit și pentru 4000 de persoane pe vas.Știu că în acest domeniu este nevoie de multă răbdare și multă muncă pentru a obține rezultate, a mărturisit acesta.

Cu o experiență ce nu poate fi contestată, Ernesto a simțit nevoia unei noi provocări, motiv pentru care s-a înscris la Chefi la cuțite: ”Vreau să ies din zona de confort, iar pentru mine, experiența acestui show este un alt prag pe care mi-am propus săîl trec. Vreau săîmi testez limitele și, în același timp, să lucrez aproape de cei trei chefi, de la care știu că am foarte multe de învățat.

Așa se face că dish-ul lui Ernesto Dosman, o tocăniță din fructe de mare cu sos de roșii, a fost farfuria pe care chef Florin o aștepta încă din primele zile de preselecții ale sezonului 7. Astrele s-au aliniat, căci și concurentul a mărturisit încă de la început că chef Florin este și juratul alături de care s-ar fi văzut lucrând: ”Asta e combinația câștigătoare! Mi-am dorit de la început să fiu cu el, nu îl voi dezamăgi. Îmi place personalitatea lui și felul în care conduce în bucătărie. Este o mare realizare pentru mine că sunt primul concurent din echipa sa”, a spus Ernesto, cuțitul de aur al celui mai tânăr dintre jurații Chefi la cuțite.

Alexandru Popa, din echipa lui chef Sorin Bontea și Ernesto Dosman, din trupa de bucătari a lui chef Florin Dumitrescu sunt, până în acest moment, cei mai talentați doi concurenți care au trecut pragul preselecțiilor în sezonul 7, asigurându-și deja locul în bucătăria Chefi la cuțite. Cu toate acestea, audițiile pe nevăzute continuă cu alte momente spectaculoase, iar chef Cătălin Scărlătescu, singurul jurat ce nu a oferit nimănui acest avantaj încă așteaptă să-și găsească cel mai puternic aliat.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: