Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Asia Express, locul 1 in audiente! Şerban şi George au adjudecat amuleta de 1000 de euro şi un avantaj

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cea de-a doua ediţie a etapei semifinale Asia Express – Drumul Elefantului a debutat asearã cu discuţia în jurul elefantului auriu, avantaj adjudecat de cãtre Şerban Copoţ şi George Vintilã. “Puteţi sã îl folosiţi cum vreţi voi, dar doar o singurã datã.

Puteţi scãpa de misiunea care tocmai urmeazã, sau puteţi avea un avantaj la misiunea dinainte de joc, însã îl puteţi folosi doar pânã la sfârşitul acestui episod!” le-a spus Gina bãieţilor. Şerban nu s-a ferit sã constate: “Sunt convins cã pe celelalte echipe le-a umplut de invidie!”. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, cea de-a doua ediţie din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:52. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.1 puncte de rating și 23.1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.5 puncte de rating și 18.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.9 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.3 puncte de rating și 14.6% cota de piață.

Dupã ce cu o zi înainte, Robert a avut nevoie de intervenţia medicilor şi de transport cãtre spital, el şi Ruby au fost nevoiţi sã renunţe la continuarea cursei şi sã rãmânã sub supravegherea medicilor. În cazul în care vor fi apţi sã ducã jocul mai departe, ei vor intra direct în cursa pentru ultima şansã din etapa semifinalei, însã pânã atunci, jocul din cea de-a doua etapã se va da între trei dintre echipe, respectiv CRBL şi Oase, Cocuţa şi Bogdan şi Şerban şi George.

Cum finala se apropie cu paşi repezi, Gina nu a mai pierdut timpul şi le-a prezentat urmãtoarea misiune: sã hrãneascã o vacã din împrejurimi cu o pâine specific indianã. Tot atunci le-a oferit şi câte un telefon mobil, cu ajutorul cãruia sã îi trimitã mai multe selfie-uri, din urmãtoarea misiune – fabrica de turmeric. Cele trei echipe au reuşit imediat sã îndeplineascã prima parte a misiunii, cãpãtând astfel încredere în forţele proprii. Greul însã abia începuse.

„Ne îndreptãm spre Pune, unde va avea loc cursa pentru ultima şansã, pentru ultima datã pe Drumul Elefantului, dar pânã acolo trebuie sã treceţi pe la Kohinoor Mills Turmeric Factory şi sã cãutaţi steagul Asia Express!”, le-a spus Gina lui CRBL şi Oase, Cocuţei şi lui Bogdan şi lui Şerban şi lui George. Vizibil emoţionatã, Cocuţa a realizat cât de aproape se aflã de finalul competiţiei: „Îmi vine sã plâng! Sunã aşa ciudat – <<pentru ultima datã pe Drumul Elefantului!>>”, va mãrturisi ea. Odatã ajunşi la fabrica de turmeric, semifinaliştii au avut de umplut câte un sac cu exact 50 de kilograme de turmeric, pentru ca apoi sã primeascã un plic cu praf de turmeric şi un recipient cu apã de trandafiri cu ajutorul cãrora sã obţinã o pastã galbenã cu care sã îşi acopere complet feţele. Cu un asemenea look, ei au pornit cãtre punctul de întâlnire pentru urmãtorul joc de amuletã, cu menţiunea cã au fost nevoiţi sã se opreascã în trei sate, din care sã convingã câte şapte localnici sã le permitã sã le vopseascã şi lor complet feţele.

Şerban şi George au fost primii care au pãrãsit fabrica de turmeric, şi deşi Serban declarase încã de la început “Mi se pare o probã imposibilã!”, au reuşit sã treacã de scepticismul localnicilor şi sã ajungã totuşi pe locul doi la Gina, în vreme ce Cocuta şi Boantã au fost primii care au pãşit pe covorul roşu – ei nu trebuie sã îşi caute cazare, singurii care au de făcut asta sunt CRBL şi Oase. Primele douã cupluri ajunse la Gina s-au calificat pentru jocul de amuletã, astfel cã Bogdan şi Cocuţa şi Şerban şi George nu au avut vreme sã îşi tragã sufletul, ci au intrat direct la antrenament pentru joc: sã înveţe sã mâne o pereche de tauri. „Ne este foarte fricã, nu ştim sã facem lucrul ãsta!”, au mãrturisit într-un glas Cocuţa şi Boantã.

Când îşi pierduserã speranţa cã vor gãsi cazare în ultimul sat de pe Drumul Elefantului, lui CRBL şi lui Oase le-a surâs norocul chiar la ultima casã – o familie foarte deschisã, care s-a dovedit chiar încântatã sã îi gãzduiascã şi cãrora concurenţii le-au oferit o lecţie de Kendama şi cadou una dintre ele.

Noaptea a trecut repede, astfel cã în zori echipele ajunse la jocul de amuletã au trecut deja la treabã: sã mâne un car tras de tauri pe un traseu prestabilit, la finalul cãruia au fost nevoiţi sã rezolve o ecuaţie folosind patru plãcuţe cu numere pe care le descoperiserã anterior pe traseu. Deşi a fost o luptã foarte strânsã, Şerban şi George au reuşit sã încheie proba mai repede şi sã câştige amuleta de 1000 de euro şi un avantaj. „A fost un joc frumos, o diversitate de lucruri pe care a trebuit sã le facem într-un singur joc de amuletã!”, a mãrturisit George, în vreme ce Şerban a completat: „Faptul cã avem hotel în seara asta înseamnã cã aceastã zi, pentru noi, va apune în mod excepţional!”.

În vreme ce colegii lor luptau cu ultimele puteri în etapa semifinalei, Ruby a povestit chinurile prin care a trecut Robert: „Efectiv a urlat de durere!”, a spus ea, în vreme ce Robert a completat: „Nu mai puteam sã vorbesc, mi se încleştase faţa. Am mers la baie de 7-8 ori!”. Cursa a continuat însã pentru cele trei echipe din concurs, care şi-au primit urmãtoarea misiune: sã gãseascã o vacã ce poartã culorile echipei lor şi sã îi picteze coarnele în acea culoare. Primii care au reuşit sã termine misiunea au fost CRBL şi Oase, în vreme ce pentru Şerban şi George gãsirea vãcuţei a reprezentat o misiune în sine.

Într-un final, toate cele trei echipe au pornit la drum, pe ultimii 80 de km, de la Kondhavli Village la Jadhawadi Fort, ultima oprire înainte de întâlnirea cu Gina, unde au avut de ales între a mânca o tavã întreagã de mâncare gustoasã, pregãtitã pentru un elefant, sau a bea un mic bol de supã foarte fierbinte şi extrem de picantã. „Doar am atins un pic şi mi-a luat gura foc!”, a mãrturisit CRBL, care a fost ajutat de Oase sã bea bolul picant. Şi Bogdan a fost cel care a salvat onoarea echipei sale şi a bãut ambele boluri, în vreme ce Şerban şi George au folosit elefantul auriu pentru a trece peste aceastã probã.

Primii care au ajuns la punctul de întâlnire cu Gina au fost CRBL şi Oase, care s-au bucurat astfel de avantajul obţinut – cazare şi cinã -, în vreme ce echipa CO-BO a ajuns pe locul al doilea. Ultimii şi-au fãcut apariţia Şerban şi George. „Sã ajungi primul, într-o semifinalã, cu o zi înainte de cursa pentru ultima şansã îţi dã putere, energie şi eşti, în mintea ta, cu un picior în marea finalã!”, a mãrturisit Oase.

În aceastã searã, elefantul oferã cu adevãrat ultima şansã, în mod cert, cea mai grea din concurs. Cu exerciţii de determinare în faţa unor provocãri greu de parcurs, cu teste ale rãbdãrii şi ale puterii de concentrare în ecuaţii cu multe necunoscute şi cu ultimele resurse, echipele se vor întrece din nou în cursa pentru ultima şansã. Cine sunt finaliştii Asia Express, telespectatorii vor afla disearã, de la 20:00, în ultima parte a celei de-a noua etape Asia Express – Drumul Elefantului.

Poveştile despre Asia Express au continuat asearã la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunâdu-se luni seara ca lider incontestabil de audiență, atât la nivel comercial, cât şi la nivel urban.  Emisiunea care i-a avut ca invitaţi pe Cocuța și Bogdan Boantă şi pe CRBL şi Oase a adunat în fața micilor ecrane peste 500.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:43.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:40 – 01:00) o audiență medie de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 19.4% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%, urmată de Pro TV, cu 2.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață și de Pro TV.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 8 APRILIE  2019

 

Comentarii

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Acces Direct, cea mai urmărită emisiune de după-amiază la orașe, și în toată țara

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emisiunea Acces Direct a fost, săptămâna trecută (20-24 ianuarie), prima opțiune în rândul telespectatorilor din mediul urban și din toată țara care s-au aflat în fața micilor ecrane, de luni până vineri, în intervalul orar 17.00 – 19:00.

Cea mai urmărită a fost ediția de joi, 23 ianuarie, care a adunat în fața micilor ecrane 2.042.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție când, la ora 18:49, 2.873.000 de telespectatori din toată țara urmăreau Acces Direct, aproape de trei ori mai mulți decât cei care priveau la postul de televiziune concurent, Pro TV.

Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, în perioada 20-24 ianuarie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct prezentată de Mirela Vaida, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 7,7 puncte de rating și 22,6% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.4 puncte de rating și 18,8% cota de piață și Kanal D, cu 3,3 puncte de rating și 9,7% cota de piață.

Antena 1 s-a situat pe primul loc și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 10,7 puncte de rating și 27,5% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,9 puncte de rating și 17,6% cota de piață și Kanal D, cu 4,7 puncte de rating și 12,1% cota de piață.

De altfel, Acces Direct a început în forță anul 2020, emisiunea prezentată de Mirela Vaida impunându-se, cu noul sezon, la nivel urban și național, cu procente de leadership foarte bune. În luna ianuarie, Acces Direct a înregistrat un procentaj de 73% la nivelul publicului de la orașe și de 93% la nivelul publicului din toată țara.

Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni pânã vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţã unice, dezvãluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premierã. Toate acestea sunt dezbãtute în platoul emisiunii, alãturi de experţi în domeniu. Gazda emisiunii este Mirela Vaida.

 

Sursa: Kantar Media                                    

Copyright: ARMADATA S.R.L.                                     

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                              

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National                                 

Perioada 20-24 ianuarie 2020                                   

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit aseara confruntarea dramatica intre Faimosii si Razboinicii de la „Survivor Romania”

Avatar

Published

on

Cea de-a doua editie a reality-ului „Survivor Romania” a tinut cu sufletul la gura toata Romania, confruntarea sportiva, in indepartata Republica Dominicana, intre Faimosi si Razboinici, a tinut in fata micilor ecrane, cu sufletul la gura aproape doua milioane de fani.

Aproape un milion si jumatate (1.490.000) de romani din intreaga tara au urmarit aseara, in medie, in fiecare minut al show-ului „Survivor Romania”, in intervalul de difuzare 20:08 – 22:25, conform datelor furnizate de Kantar Media. Pe intreaga durata de difuzare a emisiunii prezentate de Dan Cruceru, Kanal D s-a impus ca lider de piata, pe targetul National, devansand celelalte statii concurente. In ceea ce priveste targetul All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu reality-ul difuzat aseara.

Astfel, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8,5% rating si 16,6% cota de piata, pe targetul National, 6,5% rating si 13,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 5,8% rating si 14,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Confruntarea sportiva intre Faimosi Razboinici a fost foarte stransa, concurentii celor doua echipe au luptat umar la umar, fiecare traseu parcurs de acestia a dat emotii uriase si batai intense de inima colegilor de echipa. Fiecare punct adjudecat de echipe a fost castigat la mustata, nu de putine ori diferenta era facuta de cateva secunde;  in editia de aseara „Survivor Romania” emotiile concurentilor au fost si mai mari, in momentul in care Emanuela Huruiala, de la Razboinici, si Elena Ionescu, de la Faimosi au inscris punctul decisiv in acelasi timp, fiind nevoie de analiza pe camerele de luat vederi pentru a declara castigatoarea.

Miza jocului de aseara d ela „Survivor Romania” a fost una uriasa, concurentii celor doua echipe au luptat pentru provizii constand in orez si ulei, de trei ori cantitatea standard. Scorul de 10 la 4, in favoarea Razboinicilor i-a declarat invingatori, acestia intrand in posesia premiului atat de necesar.

Jocul de aseara nu a fost lipsit nici de momente dramatice. Augustin Viziru, din tabara Faimosilor, la finalul traseului sportiv a  acuzat dureri serioase, fiind nevoia de interventia rapida a medicilor care au acordat ajutor imediat si au solicitat transportul acestuia la cea mai apropiata unitate de ingrijiri medicale.

Tensiunea si miza uriasa a jocului de aseara si-au spus cuvantul, astfel ca au aparut primele conflicte deschise. Andi Constantin si Cristina Siscanu au purtat discutii aprinse sub ochii colegilor.

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D8,516,61490
 Pro TV7,715,11356
 Antena 15,110,0900
SURVIVORRomania TV4,58,9796
20:08-22:25Prima TV3,16,0537
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV10,425,6440
 Kanal D5,814,4248
 Antena 13,58,7149
SURVIVORTVR 21,84,678
20:08-22:25Romania TV1,74,374
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    
     
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV8,116,7773
 Kanal D6,513,4618
 Romania TV4,49,0418
SURVIVORAntena 14,18,5391
20:08-22:25Antena 33,06,1281
Source: Kantar Media Romania    
Date: 19.01.2020    

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

SURVIVOR ROMANIA: Aproape doua milioane de telespectatori au urmarit cele mai intense momente ale reality-ului

Avatar

Published

on

“Survivor Romania”#  Faimosii si Razboinicii au avut parte, aseara, de prima confruntare dramatica

Competitia “Survivor Romania” a inceput in forta aseara, Faimosii si Razboinicii au primit “botezul” junglei dominicane si au avut parte de prima confruntare pe traseul sportiv.

Aproape doua milioane de romani (1.823.000) urmareau aseara imaginile pline de dramatism din Republica Dominicana, in minutul de aur, inregistrat la 21:52, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania.

1.578.000 de telespectatori din intreaga tara au urmarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, reality-ul in intervalul difuzarii emisiunii, 20:00-22:25.  Emisiunea a pozitionat statia pe locul 2 la nivelul publicului National, cu 9,0% Rating si 18,5% cota de piata, la foarte mica distanta de primul clasat, si pe aceeasi pozitie, la orase, cu 6,5% Rating si 14,0% cota de piata, in intervalul mai sus mentionat. (top in attach)

Telespectatorii au avut ocazia sa ii cunoasca pe toti cei 20 de concurenti care vor avea de parcurs o perioada extrem de dificila de adaptare, fie ca fac parte din echipa Faimosilor, fie din cea a Razboinicilor. Contactul cu traseul a fost dureros pentru unii dintre ei, au avut loc si primele accidentari, dar si primele tensiuni intre echipe. S-au legat aliante si au inceput sa se impuna liderii grupurilor.

Scorul de 10 la 2 le-a adus Razboinicilor doua recompense importante: “focul” si “acoperisul”, un premiu ce urma sa le fie de mare ajutor in conditiile in care incepuse o ploaie torentiala. Faimosii au fost nevoiti sa inceapa improvizarea unui acoperis sustinut de cateva barne, dar  senzatia de foame incepuse deja sa le creeze probleme.

Ce solutii vor gasi, cum se vor adapta Faimosii si Razboinicii mai departe,  in conditiile dificile din jungla, lipsiti de hrana si confortul cu care erau obisnuiti, vor putea afla telespectatorii urmarind si in aceasta seara, de la ora 20:00, un reality suta la suta autentic, “Survivor Romania”. Emisiunea va fi difuzata de sambata pana marti, de la ora 20:00, la Kanal D.

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV8.718.9825
Kanal D6.514.0614
Antena 15.712.4542
#REF!Romania TV4.610.0439
20:00-22:25Antena 32.65.7251
TVR 21.94.2185
TVR 10.91.982
B1TV0.81.878
National TV0.61.357
Pro 20.61.356
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
Pro TV9.619.91690
Kanal D9.018.51578
Antena 16.212.91096
#REF!Romania TV4.49.1775
20:00-22:25Antena 32.24.5380
TVR 21.73.6307
TVR 11.12.2186
Pro 20.92.0166
National TV0.71.5130
Prima TV0.71.4115
Source: Kantar Media Romania
Date: 18.01.2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0