Connect with us

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Asia Express, locul 1 in audiente! Şerban şi George au adjudecat amuleta de 1000 de euro şi un avantaj

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a doua ediţie a etapei semifinale Asia Express – Drumul Elefantului a debutat asearã cu discuţia în jurul elefantului auriu, avantaj adjudecat de cãtre Şerban Copoţ şi George Vintilã. “Puteţi sã îl folosiţi cum vreţi voi, dar doar o singurã datã.

Puteţi scãpa de misiunea care tocmai urmeazã, sau puteţi avea un avantaj la misiunea dinainte de joc, însã îl puteţi folosi doar pânã la sfârşitul acestui episod!” le-a spus Gina bãieţilor. Şerban nu s-a ferit sã constate: “Sunt convins cã pe celelalte echipe le-a umplut de invidie!”. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, cea de-a doua ediţie din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:52. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.1 puncte de rating și 23.1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.5 puncte de rating și 18.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.9 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.3 puncte de rating și 14.6% cota de piață.

Dupã ce cu o zi înainte, Robert a avut nevoie de intervenţia medicilor şi de transport cãtre spital, el şi Ruby au fost nevoiţi sã renunţe la continuarea cursei şi sã rãmânã sub supravegherea medicilor. În cazul în care vor fi apţi sã ducã jocul mai departe, ei vor intra direct în cursa pentru ultima şansã din etapa semifinalei, însã pânã atunci, jocul din cea de-a doua etapã se va da între trei dintre echipe, respectiv CRBL şi Oase, Cocuţa şi Bogdan şi Şerban şi George.

Cum finala se apropie cu paşi repezi, Gina nu a mai pierdut timpul şi le-a prezentat urmãtoarea misiune: sã hrãneascã o vacã din împrejurimi cu o pâine specific indianã. Tot atunci le-a oferit şi câte un telefon mobil, cu ajutorul cãruia sã îi trimitã mai multe selfie-uri, din urmãtoarea misiune – fabrica de turmeric. Cele trei echipe au reuşit imediat sã îndeplineascã prima parte a misiunii, cãpãtând astfel încredere în forţele proprii. Greul însã abia începuse.

„Ne îndreptãm spre Pune, unde va avea loc cursa pentru ultima şansã, pentru ultima datã pe Drumul Elefantului, dar pânã acolo trebuie sã treceţi pe la Kohinoor Mills Turmeric Factory şi sã cãutaţi steagul Asia Express!”, le-a spus Gina lui CRBL şi Oase, Cocuţei şi lui Bogdan şi lui Şerban şi lui George. Vizibil emoţionatã, Cocuţa a realizat cât de aproape se aflã de finalul competiţiei: „Îmi vine sã plâng! Sunã aşa ciudat – <<pentru ultima datã pe Drumul Elefantului!>>”, va mãrturisi ea. Odatã ajunşi la fabrica de turmeric, semifinaliştii au avut de umplut câte un sac cu exact 50 de kilograme de turmeric, pentru ca apoi sã primeascã un plic cu praf de turmeric şi un recipient cu apã de trandafiri cu ajutorul cãrora sã obţinã o pastã galbenã cu care sã îşi acopere complet feţele. Cu un asemenea look, ei au pornit cãtre punctul de întâlnire pentru urmãtorul joc de amuletã, cu menţiunea cã au fost nevoiţi sã se opreascã în trei sate, din care sã convingã câte şapte localnici sã le permitã sã le vopseascã şi lor complet feţele.

Şerban şi George au fost primii care au pãrãsit fabrica de turmeric, şi deşi Serban declarase încã de la început “Mi se pare o probã imposibilã!”, au reuşit sã treacã de scepticismul localnicilor şi sã ajungã totuşi pe locul doi la Gina, în vreme ce Cocuta şi Boantã au fost primii care au pãşit pe covorul roşu – ei nu trebuie sã îşi caute cazare, singurii care au de făcut asta sunt CRBL şi Oase. Primele douã cupluri ajunse la Gina s-au calificat pentru jocul de amuletã, astfel cã Bogdan şi Cocuţa şi Şerban şi George nu au avut vreme sã îşi tragã sufletul, ci au intrat direct la antrenament pentru joc: sã înveţe sã mâne o pereche de tauri. „Ne este foarte fricã, nu ştim sã facem lucrul ãsta!”, au mãrturisit într-un glas Cocuţa şi Boantã.

Când îşi pierduserã speranţa cã vor gãsi cazare în ultimul sat de pe Drumul Elefantului, lui CRBL şi lui Oase le-a surâs norocul chiar la ultima casã – o familie foarte deschisã, care s-a dovedit chiar încântatã sã îi gãzduiascã şi cãrora concurenţii le-au oferit o lecţie de Kendama şi cadou una dintre ele.

Noaptea a trecut repede, astfel cã în zori echipele ajunse la jocul de amuletã au trecut deja la treabã: sã mâne un car tras de tauri pe un traseu prestabilit, la finalul cãruia au fost nevoiţi sã rezolve o ecuaţie folosind patru plãcuţe cu numere pe care le descoperiserã anterior pe traseu. Deşi a fost o luptã foarte strânsã, Şerban şi George au reuşit sã încheie proba mai repede şi sã câştige amuleta de 1000 de euro şi un avantaj. „A fost un joc frumos, o diversitate de lucruri pe care a trebuit sã le facem într-un singur joc de amuletã!”, a mãrturisit George, în vreme ce Şerban a completat: „Faptul cã avem hotel în seara asta înseamnã cã aceastã zi, pentru noi, va apune în mod excepţional!”.

În vreme ce colegii lor luptau cu ultimele puteri în etapa semifinalei, Ruby a povestit chinurile prin care a trecut Robert: „Efectiv a urlat de durere!”, a spus ea, în vreme ce Robert a completat: „Nu mai puteam sã vorbesc, mi se încleştase faţa. Am mers la baie de 7-8 ori!”. Cursa a continuat însã pentru cele trei echipe din concurs, care şi-au primit urmãtoarea misiune: sã gãseascã o vacã ce poartã culorile echipei lor şi sã îi picteze coarnele în acea culoare. Primii care au reuşit sã termine misiunea au fost CRBL şi Oase, în vreme ce pentru Şerban şi George gãsirea vãcuţei a reprezentat o misiune în sine.

Într-un final, toate cele trei echipe au pornit la drum, pe ultimii 80 de km, de la Kondhavli Village la Jadhawadi Fort, ultima oprire înainte de întâlnirea cu Gina, unde au avut de ales între a mânca o tavã întreagã de mâncare gustoasã, pregãtitã pentru un elefant, sau a bea un mic bol de supã foarte fierbinte şi extrem de picantã. „Doar am atins un pic şi mi-a luat gura foc!”, a mãrturisit CRBL, care a fost ajutat de Oase sã bea bolul picant. Şi Bogdan a fost cel care a salvat onoarea echipei sale şi a bãut ambele boluri, în vreme ce Şerban şi George au folosit elefantul auriu pentru a trece peste aceastã probã.

Primii care au ajuns la punctul de întâlnire cu Gina au fost CRBL şi Oase, care s-au bucurat astfel de avantajul obţinut – cazare şi cinã -, în vreme ce echipa CO-BO a ajuns pe locul al doilea. Ultimii şi-au fãcut apariţia Şerban şi George. „Sã ajungi primul, într-o semifinalã, cu o zi înainte de cursa pentru ultima şansã îţi dã putere, energie şi eşti, în mintea ta, cu un picior în marea finalã!”, a mãrturisit Oase.

În aceastã searã, elefantul oferã cu adevãrat ultima şansã, în mod cert, cea mai grea din concurs. Cu exerciţii de determinare în faţa unor provocãri greu de parcurs, cu teste ale rãbdãrii şi ale puterii de concentrare în ecuaţii cu multe necunoscute şi cu ultimele resurse, echipele se vor întrece din nou în cursa pentru ultima şansã. Cine sunt finaliştii Asia Express, telespectatorii vor afla disearã, de la 20:00, în ultima parte a celei de-a noua etape Asia Express – Drumul Elefantului.

Poveştile despre Asia Express au continuat asearã la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunâdu-se luni seara ca lider incontestabil de audiență, atât la nivel comercial, cât şi la nivel urban.  Emisiunea care i-a avut ca invitaţi pe Cocuța și Bogdan Boantă şi pe CRBL şi Oase a adunat în fața micilor ecrane peste 500.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:43.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:40 – 01:00) o audiență medie de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 19.4% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%, urmată de Pro TV, cu 2.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață și de Pro TV.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 8 APRILIE  2019

 

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Antena 1: Neatza cu Răzvan și Dani, lider de piață de la malul mării

Published

on

 

Cei mai iubiți matinali încheie curând un sezon spectaculos la mare, acolo unde, de mai bine de o săptămână transmit live și reușesc să aducă în casele telespectatorilor o atmosferă continuă de vacanță.

Miercuri, 24 iulie, gașca veselă de la Neatza cu Răzvan și Dani a adunat în faţa micilor ecrane aproape 460.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată ţara, în minutul de aur, de la 09:12. La nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani, în intervalul 08:00 – 12:00, show-ul a înregistrat o audienţă medie de 2,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23,8%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 1.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21,4%.

De săptămâna viitoare, Antena 1 va difuza momente de ”Best of” ale sezonului 21 Neatza cu Răzvan și Dani. Din 29 iulie, telespectatorii pot urmări show-ul matinal între 8:00-12:00, urmând ca de pe 5 august, până la sfârșitul lunii, cele mai spectaculoase momente din platoul matinalilor să fie difuzate între 9:00-12:00.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 24 iulie 2019

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Incredibil, PRO TV a fost cel mai urmarit post tv! Iata cifrele concrete, aici!

Published

on

 

Grupul PRO TV, lider de audiență în perioada aprilie – iunie 2019

În trimestrul al doilea din 2019, PRO TV a avut record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii șapte ani pe durata întregii zile și în prime time

 

În trimestrul al doilea din 2019 (aprilie – iunie), PRO TV a fost lider absolut de audiență atât la nivel de grup (PRO TV, PRO CINEMA, PRO 2, PRO GOLD, PRO X, PRO TV Internațional), cât și ca televiziune. Mai mult decât atât, canalul PRO TV a înregistrat un record de audiență: cota de piață din aprilie – iunie 2019 este cea mai bună din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii precedenți, atât pe parcursul întregii zile, cât și în prime time.

 

Peisajul începutului de an pentru PRO TV este acum complet: grila de programe pe care am pregătit-o primăvara aceasta a fost complexă, iar românii au preferat din nou programele noastre. A fost un început de an complicat, echipele noastre au lucrat în paralel la multe producții, iar dedicarea lor s-a văzut în fiecare ediție și în rezultatele pe care le anunțăm astăzi. Le mulțumesc tuturor colegilor și partenerilor noștri de business pentru încrederea și pasiunea din această perioadă! Însă nu ne oprim aici: deși e vară și este perioada concediilor, noi suntem deja cu motoarele turate la maximum pentru toamnă, pe care am început deja să o pregătim și acum filmăm pentru majoritatea producțiilor pe care urmează să le vedeți la PRO TV! O să fie o toamnă cum nu s-a mai văzut, cu producții pe care românii le iubesc deja, cum ar fi Vocea României, VLAD, MasterChef România, Visuri la cheie, dar și cu multe alte surprize pe care o să le anunțăm în curând.”, a spus Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Românii au ales PRO TV atât ziua, cât și în prime time!

În perioada aprilie – iunie 2019, pe durata întregii zile și în prime time, telespectatorii au preferat să urmărească programele pregătite de echipa de profesioniști PRO TV.

 

Grupul PRO TV a fost lider detașat de audiență! Pe durata întregii zile, grupul PRO TV a obținut o medie de 3.9 puncte de rating și 26.5% share*, în timp ce grupul media competitor a avut 2.9 puncte de rating și 19.7% share. În prime time, grupul PRO TV a obținut o medie de 9.2 puncte de rating și 29.9% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6.1 puncte de rating și 20.0% share.

 

În trimestrul al doilea din 2019, canalul PRO TV a continuat să fie liderul televiziunilor din România pe toate segmentele de public și a obținut și un record de audiență: cea mai bună cotă de piață din ultimii 7 ani comparativ cu aceeași perioadă din anii anteriori, atât în daytime, cât și în prime time. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.3 puncte de rating și 22.6% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.1 puncte de rating și 14.2% share. În prime time, PRO TV conduce topul cu o medie de 7.8 puncte de rating și 25.6% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obținut o medie de 4.9 puncte de rating și 16.2% share.

 

Care au fost cele mai urmărite programe TV în perioada aprilie – iunie 2019?

 

Topul audiențelor este simplu – programele PRO TV din perioada aprilie – iunie 2019 au fost preferate de telespectatori:

  • Cele mai urmărite știri: Știrile PRO TV
  • Cele mai urmărite programe din timpul întregii zile: Ce spun românii, România, te iubesc!, Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT
  • Cele mai urmărite programe din prime time: meciurile din preliminariile pentru UEFA EURO 2020, Românii au talent și Ferma – Un nou început!
  • Cele mai urmărite seriale: Las Fierbinți și VLAD
  • În top 30 cele mai urmărite filme difuzate în această perioadă în prime time, toate au fost la PRO TV

 

Știrile PRO TV ocupă întreg podiumul pentru programe de știri din România!

  1. Știrile PRO TV de la ora 19:00 ocupă primul loc cu o medie de 6.8 puncte de rating și 27.1& share
  2. Știrile PRO TV de noapte – medie de 5.1 puncte de rating și 21.7% share
  3. Știrile PRO TV de la ora 17:00 – medie de 3.5 puncte de rating și 21.7% share

 

Pe durata întregii zile, telespectatorii au ales distracția de la Ce spun românii și reportajele marca România, te iubesc! și emisiunile Ce se întâmplă, doctore? și iLikeIT.

  1. Ce spun românii – medie de 4.4 puncte de rating și 22.4% share
  2. România, te iubesc! – medie de 4.2 puncte de rating și 16.9% share
  3. Ce se întâmplă, doctore? – medie de 3.0 puncte de rating și 20.0% share
  4. iLikeIT – medie de 2.9 puncte de rating și 20.4% share.

 

În prime time, fotbalul, talentul și munca dețin supremația!

  1. Meciurile din preliminariile UEFA EURO 2020 au înregistrat o medie de 13.2 puncte de rating și 39.5% share
  2. Edițiile Românii au talent au obținut o medie de 13.0 puncte de rating și 40.6% share
  3. Ferma – Un nou început! a adus o medie de 9.2 puncte de rating și 25.7% share.

 

Serialele PRO TV sunt, ca de obicei, preferate de români! Las Fierbinți, lider incontestabil încă de la lansare, a obținut cu sezonul 15 o medie de 11.1 puncte de rating și 31.3% share, iar primul sezon VLAD a înregistrat în această perioadă o medie de 9.5 puncte de rating și 25.1% share.

În top 30 filme difuzate în prime time în perioada aprilie – iunie 2019, toate au fost difuzate de PRO TV! Cel mai urmărit film a fost Sărutul dragonului, difuzat pe 5 mai, și a obținut 9.7 puncte de rating și 24.6% share.

În fiecare zi, de luni până duminică, grupul PRO TV le oferă tuturor telespectatorilor din România programe de calitate, divertisment de top și știri obiective și bine documentate.

 


*Cifrele au fost furnizate de Kantar Media, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări.

**Au fost luate în considerare doar primele difuzări ale producțiilor

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

VESTE TRASNET: Kanal D a spulberat din nou audienta!

Published

on

 

Kanal D, lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”

#Penultimul episod al sezonului, urmarit de peste un milion de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. De luni, 22 iulie, la Kanal D va debuta cel de-al treilea sezon al serialului “Mireasa din Istanbul”

 

Joi, 18 iulie, Kanal D a fost lider absolut de audienta, in Prime Time, cu serialul “Pretul fericirii”. Penultimul episod al sezonului a clasat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe toate targeturile. Conform datelor furnizate de Kantar Media, in intervalul de difuzare, 20:00 – 23:00, statia TV a inregistrat o cota de piata de peste 17%, pe fiecare categorie de public monitorizata.

Aseara, in intervalul orar mai sus mentionat, Kanal D a inregistrat 4,7% rating si 17,5% cota de piata, pe targetul Comercial, 6,1% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul All Urban, si 6,1% rating si 17,1% cota de piata, pe targetul National. O medie de peste un milion (1.082.000) de telespectatori din intreaga tara au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, serialul “Pretul fericirii”. Minutul de aur, atins la 22:40, a adunat in fata micilor ecrane 1.351.000 de fani ai productiei difuzate la Kanal D.

In aceasta seara, la ora 20:00, la Kanal D va putea fi urmarit ultimul episod al acestui sezon “Pretul fericirii”. De luni, 22 iulie, va fi difuzat cel de-al treilea sezon al serialului fenomen “Mireasa din Istanbul”, care va putea fi urmarit cinci zile pe saptamana, de luni pana vineri.

 

Target Comercial

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 4,7 17,5 200
  Pro TV 4,6 17,2 197
  Antena 1 3,6 13,4 154
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

Target All Urban

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,4 588
  Pro TV 4,9 13,8 467
  Antena 1 3,2 9,2 309
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019

 

Target National

 
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 6,1 17,1 1082
  Pro TV 6,0 16,9 1072
  Antena 1 3,3 9,4 595
Source: Kantar Media Romania  
Date: 18.07.2019  

 

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: