AUDIENTE TV: Asia Express, locul 1 in audiente! Şerban şi George au adjudecat amuleta de 1000 de euro şi un avantaj

0
616

Cea de-a doua ediţie a etapei semifinale Asia Express – Drumul Elefantului a debutat asearã cu discuţia în jurul elefantului auriu, avantaj adjudecat de cãtre Şerban Copoţ şi George Vintilã. “Puteţi sã îl folosiţi cum vreţi voi, dar doar o singurã datã.

Puteţi scãpa de misiunea care tocmai urmeazã, sau puteţi avea un avantaj la misiunea dinainte de joc, însã îl puteţi folosi doar pânã la sfârşitul acestui episod!” le-a spus Gina bãieţilor. Şerban nu s-a ferit sã constate: “Sunt convins cã pe celelalte echipe le-a umplut de invidie!”. Telespectatorii au urmãrit cu sufletul la gurã parcursul concurenţilor, cea de-a doua ediţie din cea de-a noua etapă a celui mai dur reality show, Asia Express – Drumul Elefantului impunându-se ca lider detaşat de audienţã atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban.

Astfel, asearã, Asia Express – Drumul Elefantului a strâns, la nivel național, aproape 1.8 milioane de telespectatori, în minutul de maximă audiență de la 20:52. Asia Express – Drumul Elefantului a condus topul audiențelor pe publicul comercial cu o medie de 8.1 puncte de rating și 23.1 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al doilea cu doar 6.5 puncte de rating și 18.4 % cota de piață. Şi la orașe, Antena 1 a fost lider detaşat cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.9 % cota de piață, Pro Tv clasându-se pe locul al doilea, cu o medie de 6.3 puncte de rating și 14.6% cota de piață.

Dupã ce cu o zi înainte, Robert a avut nevoie de intervenţia medicilor şi de transport cãtre spital, el şi Ruby au fost nevoiţi sã renunţe la continuarea cursei şi sã rãmânã sub supravegherea medicilor. În cazul în care vor fi apţi sã ducã jocul mai departe, ei vor intra direct în cursa pentru ultima şansã din etapa semifinalei, însã pânã atunci, jocul din cea de-a doua etapã se va da între trei dintre echipe, respectiv CRBL şi Oase, Cocuţa şi Bogdan şi Şerban şi George.

Cum finala se apropie cu paşi repezi, Gina nu a mai pierdut timpul şi le-a prezentat urmãtoarea misiune: sã hrãneascã o vacã din împrejurimi cu o pâine specific indianã. Tot atunci le-a oferit şi câte un telefon mobil, cu ajutorul cãruia sã îi trimitã mai multe selfie-uri, din urmãtoarea misiune – fabrica de turmeric. Cele trei echipe au reuşit imediat sã îndeplineascã prima parte a misiunii, cãpãtând astfel încredere în forţele proprii. Greul însã abia începuse.

„Ne îndreptãm spre Pune, unde va avea loc cursa pentru ultima şansã, pentru ultima datã pe Drumul Elefantului, dar pânã acolo trebuie sã treceţi pe la Kohinoor Mills Turmeric Factory şi sã cãutaţi steagul Asia Express!”, le-a spus Gina lui CRBL şi Oase, Cocuţei şi lui Bogdan şi lui Şerban şi lui George. Vizibil emoţionatã, Cocuţa a realizat cât de aproape se aflã de finalul competiţiei: „Îmi vine sã plâng! Sunã aşa ciudat – <<pentru ultima datã pe Drumul Elefantului!>>”, va mãrturisi ea. Odatã ajunşi la fabrica de turmeric, semifinaliştii au avut de umplut câte un sac cu exact 50 de kilograme de turmeric, pentru ca apoi sã primeascã un plic cu praf de turmeric şi un recipient cu apã de trandafiri cu ajutorul cãrora sã obţinã o pastã galbenã cu care sã îşi acopere complet feţele. Cu un asemenea look, ei au pornit cãtre punctul de întâlnire pentru urmãtorul joc de amuletã, cu menţiunea cã au fost nevoiţi sã se opreascã în trei sate, din care sã convingã câte şapte localnici sã le permitã sã le vopseascã şi lor complet feţele.

Şerban şi George au fost primii care au pãrãsit fabrica de turmeric, şi deşi Serban declarase încã de la început “Mi se pare o probã imposibilã!”, au reuşit sã treacã de scepticismul localnicilor şi sã ajungã totuşi pe locul doi la Gina, în vreme ce Cocuta şi Boantã au fost primii care au pãşit pe covorul roşu – ei nu trebuie sã îşi caute cazare, singurii care au de făcut asta sunt CRBL şi Oase. Primele douã cupluri ajunse la Gina s-au calificat pentru jocul de amuletã, astfel cã Bogdan şi Cocuţa şi Şerban şi George nu au avut vreme sã îşi tragã sufletul, ci au intrat direct la antrenament pentru joc: sã înveţe sã mâne o pereche de tauri. „Ne este foarte fricã, nu ştim sã facem lucrul ãsta!”, au mãrturisit într-un glas Cocuţa şi Boantã.

Când îşi pierduserã speranţa cã vor gãsi cazare în ultimul sat de pe Drumul Elefantului, lui CRBL şi lui Oase le-a surâs norocul chiar la ultima casã – o familie foarte deschisã, care s-a dovedit chiar încântatã sã îi gãzduiascã şi cãrora concurenţii le-au oferit o lecţie de Kendama şi cadou una dintre ele.

Noaptea a trecut repede, astfel cã în zori echipele ajunse la jocul de amuletã au trecut deja la treabã: sã mâne un car tras de tauri pe un traseu prestabilit, la finalul cãruia au fost nevoiţi sã rezolve o ecuaţie folosind patru plãcuţe cu numere pe care le descoperiserã anterior pe traseu. Deşi a fost o luptã foarte strânsã, Şerban şi George au reuşit sã încheie proba mai repede şi sã câştige amuleta de 1000 de euro şi un avantaj. „A fost un joc frumos, o diversitate de lucruri pe care a trebuit sã le facem într-un singur joc de amuletã!”, a mãrturisit George, în vreme ce Şerban a completat: „Faptul cã avem hotel în seara asta înseamnã cã aceastã zi, pentru noi, va apune în mod excepţional!”.

În vreme ce colegii lor luptau cu ultimele puteri în etapa semifinalei, Ruby a povestit chinurile prin care a trecut Robert: „Efectiv a urlat de durere!”, a spus ea, în vreme ce Robert a completat: „Nu mai puteam sã vorbesc, mi se încleştase faţa. Am mers la baie de 7-8 ori!”. Cursa a continuat însã pentru cele trei echipe din concurs, care şi-au primit urmãtoarea misiune: sã gãseascã o vacã ce poartã culorile echipei lor şi sã îi picteze coarnele în acea culoare. Primii care au reuşit sã termine misiunea au fost CRBL şi Oase, în vreme ce pentru Şerban şi George gãsirea vãcuţei a reprezentat o misiune în sine.

Într-un final, toate cele trei echipe au pornit la drum, pe ultimii 80 de km, de la Kondhavli Village la Jadhawadi Fort, ultima oprire înainte de întâlnirea cu Gina, unde au avut de ales între a mânca o tavã întreagã de mâncare gustoasã, pregãtitã pentru un elefant, sau a bea un mic bol de supã foarte fierbinte şi extrem de picantã. „Doar am atins un pic şi mi-a luat gura foc!”, a mãrturisit CRBL, care a fost ajutat de Oase sã bea bolul picant. Şi Bogdan a fost cel care a salvat onoarea echipei sale şi a bãut ambele boluri, în vreme ce Şerban şi George au folosit elefantul auriu pentru a trece peste aceastã probã.

Primii care au ajuns la punctul de întâlnire cu Gina au fost CRBL şi Oase, care s-au bucurat astfel de avantajul obţinut – cazare şi cinã -, în vreme ce echipa CO-BO a ajuns pe locul al doilea. Ultimii şi-au fãcut apariţia Şerban şi George. „Sã ajungi primul, într-o semifinalã, cu o zi înainte de cursa pentru ultima şansã îţi dã putere, energie şi eşti, în mintea ta, cu un picior în marea finalã!”, a mãrturisit Oase.

În aceastã searã, elefantul oferã cu adevãrat ultima şansã, în mod cert, cea mai grea din concurs. Cu exerciţii de determinare în faţa unor provocãri greu de parcurs, cu teste ale rãbdãrii şi ale puterii de concentrare în ecuaţii cu multe necunoscute şi cu ultimele resurse, echipele se vor întrece din nou în cursa pentru ultima şansã. Cine sunt finaliştii Asia Express, telespectatorii vor afla disearã, de la 20:00, în ultima parte a celei de-a noua etape Asia Express – Drumul Elefantului.

Poveştile despre Asia Express au continuat asearã la Xtra Night Show, emisiunea prezentată de Dan Capatos, impunâdu-se luni seara ca lider incontestabil de audiență, atât la nivel comercial, cât şi la nivel urban.  Emisiunea care i-a avut ca invitaţi pe Cocuța și Bogdan Boantă şi pe CRBL şi Oase a adunat în fața micilor ecrane peste 500.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la 23:43.

Așadar, la nivelul publicului din mediul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (23:40 – 01:00) o audiență medie de 3.9 puncte de rating și o cotă de piață de 25%, urmată de Pro TV, cu 3 puncte de rating și 19.4% cota de piață. Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului de la orașe, unde Antena 1 rămâne lider cu o audiență medie de 3,1 puncte de rating și o cotă de piață de 17.4%, urmată de Pro TV, cu 2.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață și de Pro TV.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 8 APRILIE  2019

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dumneavoastră!
Introduceți aici numele dumneavaostră.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.